Задачі для домашньої роботи
• Скільки ящиків, які мають форму прямокутного паралелепіпеда з розмірами 1,4 м × 1м × 0,8м, можна помістити в контейнер із такою самою формою, розміри якого 2,4 м × 3м × 4,2м?
• У їдальню завезли ящик масла розмірами 50×35×20 см (висота, ширина, довжина) і розрізали його на кубики з ребром - 2,5 см.
На яку кількість учнів вистачить масла, якщо на сніданок подають на одного учня - 1 кубик масла?
В основі прямого паралелепіпеда лежить ромб, діагоналі якого дорівнюють 6 і 8 см, а бічне ребро 10 см.
Знайдіть об'єм паралелепіпеда.
Кожне ребро прямого паралелепіпеда дорівнює 6 см, а гострий кут основи – 30о. Знайдіть об’єм паралелепіпеда.
Сторони основи прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 6 см і 8 см, а його діагональ утворює з площиною основи кут 45о.
Знайдіть об’єм паралелепіпеда.
Тема: Поняття об’єму. Об’єм прямокутного паралелепіпеда, куба.
Мета: формування поняття об'єму; вивчення основних властивостей об'ємів; виведення формули для об'єму прямокутного паралелепіпеда; формування вмінь знаходити об'єм прямокутного паралелепіпеда.
Формування компетентностей:
Обладнання: презентації 1та 2 .- гіперпосилання (презентація 2)
Вид заняття: лекція з елементами бесіди
Перебіг заняття
I. Організація роботи, оголошення плану
II. Актуалізація
III. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
IV. Первинне закріплення
V. Вторинне закріплення
VІ. Подача домашнього завдання та підведення підсумків.
Використана література та посилання на Інтернет ресурси.