Майстер - клас “Ігрові технології на уроках математики з використанням сервісів Web 2.0”

Про матеріал
Майстер - клас “Ігрові технології на уроках математики з використанням сервісів Web 2.0”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер - клас“Ігрові технології на уроках математики з використанням сервісів Web 2.0”Підготувала. Учитель математикиІванна РЯБУЩИЦЬ

Номер слайду 2

Мій девіз : «Учитель і учень ростуть разом» Ігрові форми уроку дозволяють рости як учням, так і вчителю. Технологія ігрових форм навчання легко сприймається. Пошук нових форм і прийомів вивчення математики в наш час – явище не тільки закономірне, але й необхідне. І це зрозуміло: у вільній школі, до якої ми йдемо, кожний не тільки може, а й повинен працювати так, щоб використовувати всі можливості особистості. В умовах гуманізації освіти реальна теорія і технологія масового навчання напрявлена на формування сильної особистості, здатної жити й працювати у світі. У школі особливе місце відводиться таким формам занять, що забезпечують участь кожного учня у проведені уроку, підвищують авторитет знань та індивідуальну відповідальність школярів за результати навчальної діяльності. Ці завдання школярів можна успішно розв'язувати завдяки технології ігрових форм навчання.

Номер слайду 3

За сучасних умов інформаційні ресурси зазнають значної еволюції. Виходячи з цього, змінюється саме ставлення до інформації як соціального явища. Web 2.0 – Інтернет другого покоління, який характеризується  інтерактивністю, можливістю взаємодії користувачів та спрощеним використанням ресурсів. Сучасні інформаційні технології навчання забезпечують високий темп уроку, наочність подання матеріалу, можливість оперативного повернення до раніше вивченого.  Комп’ютерна підтримка уроків математики має позитивні наслідки, тому що реалізується особистісно-зорієнтований підхід до навчання; формуються уміння учнів самостійно здобувати знання, обирати необхідний матеріал, аналізувати, співставляти, обирати головне; розвиваються навички комп’ютерної грамотності.  

Номер слайду 4

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОК

Номер слайду 5

Мета вчителя завжди одна – зробити навчання якіснішим, цікавим, доступним для дітей. Широкі можливості для цього дають нові технології. На сьогодні інтерес до комп`ютеризації зріс, є комп’ютерні карти, атласи, підручники, посібники.

Номер слайду 6

QR-код (від англ. quick response — швидкий відгук) – це винайдений близько двадцяти років тому в Японії двовимірний штрих-код, який дозволяє кодувати будь-яку інформацію – текст, веб-посилання, номер телефону та багато чого іншого. QR-код візуально представлений у вигляді чорно-білого квадрату, що нагадує лабіринт.

Номер слайду 7

Padlet. Padlet – це універсальна онлайн-дошка (онлайн-стіна) з інтуїтивним інтерфейсом, яку нескладно опанувати та легко застосовувати в навчальному процесі. Вона може бути використана для проектної роботи, пірінгової взаємодії, індивідуальних завдань чи як інструмент збору інформації від всіх учасників процесу в одному місці.

Номер слайду 8

Quizizz – це Internet-інструмент для проведення оцінювання рівня знань учнів як під час занять, так і в якості домашньої роботи. Для розробки завдань необхідно перейти за посиланням https://quizizz.com та зареєструватися

Номер слайду 9

Що таке Learning. Apps.org? Learning. Apps.org є сервісом Web 2.0 для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Метою роботи є створення загальнодоступної бібліотеки незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати у будь-якому доречному методичному сценарії.

Номер слайду 10

Усі вправи поділено на категорії, які відповідають виду завдання, яке потрібно буде виконати учням:вибір;розподіл;послідовність;заповнення;онлайн-ігри;інструменти.

Номер слайду 11

 Ментальна карта – це незамінна маршрутна карта-пам’ятка, яка дозволяє від початку організовувати інформацію так, щоб мозку було легко працювати з нею. За допомогою такої карти кожен зможе швидше та легше запам’ятовувати та згадувати потрібні факти (порівняно з традиційними записами). Таким чином учень графічними способом фіксує свої думки та робить узагальнення.

Номер слайду 12

P= a+b+c. P= a+a+b+b. P= (a + b)*2 P= a+a+a+a. P= a*4а=14 смb=20 см. P= 14+14+20+20=68(см)а=3 сма= 6 см b=6 см с=12 см. P=6+6+12=24(см)P=(14+20)* 2=68 (см)P=3+3+3+3=12(см)P=3*4=12(см)P=a*2+b*2 P=14*2+20*2=68(см)

Номер слайду 13

Побудова графіків функцій он-лайн. Сервіс дозволяє будувати графіки функцій в прямокутній системі координат на заданому інтервалі значень. Як користуватись?

Номер слайду 14

Mentimeter. Cервіс для створення та проведення опитувань. Вчитель у кілька кліків може завантажити на сайт одне чи декілька запитань. А потім дає учням посилання з кодом доступу чи можливість сканувати QR-код.

Номер слайду 15

Classtime. Учнівські Класи. Організовуйте учнів у класи та контролюйте, хто може долучитись до ваших сесій. PDF & Excel-звіти про успішність учнів. Отримуйте детальні звіти - за класами або індивідуальні. Легко поділитись з учнями, батьками та шкільною адміністрацією!Розширене оцінювання. Додавайте бали до кожного питання та звільніть собі час навчати, доки ми зробимо оцінювання за Вас!Командні ігри. Пазли. Залучайте весь клас завдяки веселим командним іграм та спонукайте соціально-емоційне навчання!

Номер слайду 16

Хмара слів (хмара тегів, або зважений список) – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. За допомогою хмар слів можна візуалізувати термінологію з певної теми у більш наочний спосіб. Це сприяє швидкому запам'ятовуванню інформації.

Номер слайду 17

Вітаємо з успішною роботою!

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, Майстер-класи
Додано
1 грудня 2020
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку