I make a point of always using them as a sort of an appetiser, before the main course of learning. If students are comfortable with themselves, then this means that your teaching will be that much more enjoyable.
FIVE FINGERS
Обведіть свою долоню на дошці і на кожному пальці напишіть факти про себе. Спочатку дайте відгадати як ці фрази чи цифри пов’язані з вами. Потім напишіть розшифровку для кожного пальця:
Після демонстрації завдання попросіть учнів зробить те ж саме і потім в міні-групах обговорить інформацію. Учні мають ставити запитання та активно брати участь в бесіді
Після обговорення попросіть кожного учня поділитися одним цікавим фактом про свого співбесідника.
IT WAS THE NIGHT BEFORE CHRISTMAS
Одне із найкреативніших завдань - складання Різдвяної розповіді.
Потрібен кубик і аркуш паперу.
Поділіть клас на команди по 4 чол. Скажіть кожному учневі кинути кубик один раз. Перший кидок капітана - кількість слів у першому реченні. Так команда напише перше речення історії, яку вони мають доповнити. Далі кидки вказують на кількість слів у наступних реченнях.
В завданні використовується лексичний матеріал, перевіряється граматика. В кінці можна поставити на голосування чия казка найріздвяніша.
DRAWING PERSONALITY
Намалюйте щось, що відображає вашу особистість, а потім опишіть малюнок, пояснюючи свої асоціації. Наприклад., учень малює м’яч і сонце. Потім він пояснює малюнок, говорячи, що намалював м’яч тому, що любить грати в футбол, а сонце, бо улюблена пора року літо.
Students draw smth that reflects their personality and then describe the picture explaining their associations. For example, a student drew a ball and the sun. Then he/she describes the picture saying that he/she drew a ball because likes to play football and the sun because his/her favourite season is summer.
COLOUR CODE
Учні по черзі беруть на вибір кольорові цукерки(драже, M&Ms чи Skittles), відрекомендовуються і розповідають один факт, згідно коду кольорів. Наприклад, червоний колір означає улюблений одяг, зелений – улюблену квітку , рожевий – мрію, жовтий – пору року, білий – страву, коричневий – іграшку, синій – хобі і т.д.
Students take a random skittle, introduce themselves and have to say one fact according to the previous code. For example, red means favourite item of clothing, green – favourite flower, etc.
It’s fun.
THE TRUCK IS FULL OF…
Учитель розпочинає, говорячи, наприклад, “The truck is full of apples”. Учні мають продовжити відповідно шаблону, але, використовуючи останню літеру мого слова як першу в їхньому слові. Наприклад, “The truck is full of salt”.
Ця вправа допомагає учням в опануванні лексичного матеріалу і дуже їм подобається.
A teacher starts with a letter, for example, a and say: “The truck is full of apple(s)” and pupils have to follow the pattern but using the last letter of my word and continue. For example, The truck is full of salt.
Students like it a lot. It helps them to think fast of different vocabulary.
SENTENCES
Складіть речення з такої кількості слів, скільки у вас учнів. Якщо у вас великий клас, скажімо 20-30 учнів, напишіть 3-4 речення. Ви можете сказати учням самим написати слова на окремих аркушах паперу, якщо у вас немає приготованих заздалегідь. Попросіть учнів розставити себе в порядку слів у реченні.
TWO TRUTHS AND A LIE
Це чудове заняття для учнів, щоб поділитися інформацією про себе і бути креативними водночас.
Роздайте учням аркуші паперу з написаними початками речень. Речення слід створювати так, щоб учні могли розповідати про себе. Памятайте, що не варто ставити надто особисті чи серйозні запитання для того, щоб ваші учні почувалися комфортно.
Ось кілька прикладів:
Учні повинні дати дві правдиві відповіді і одну неправдиву.
Дайте їм декілька хвилин, щоб записати речення, а потім по черзі озвучити їх. Учні намагаються здогадатися, яке із трьох речень неправдиве.
This is a fun activity for students to share some information about themselves and be creative at the same time.
Give a worksheet to each of your students with the beginnings of some sentences on them. The sentences should be designed so that the students can talk about themselves. Remember not to make the questions too personal or serious so that your students don't feel uncomfortable.
Here are some examples you can use:
Your students should complete these sentences with two answers that are true and one answer that is false.
Give them a few minutes to write down their answers. Then take turns sharing. The students should try to guess which of their classmates' three answers is false for each statement.