Майстер-клас на тему “Елементи ігрової діяльності в процесі навчання математики в 10-11 класах”

Про матеріал
Чому б не використовувати ігри на уроках в старших класах? В будь якому віці в кожному з нас живе дитина, котра любить гру. Виготовляємо ігри самі, разом з учнями та продовжуємо грати навчаючись!
Перегляд файлу

Ржищівський індустріально-педагогічний фаховий коледж

Майстер-клас на тему:

“Елементи ігрової діяльності в процесі навчання математики в 10-11 класах”

викладач математики Корж Наталія Володимирівна

2024

Опис педагогічного досвіду

ПРО МАТЕРІАЛ

Як утримувати увагу, зацікавленість та позитивні емоції, навчаючи математики?

Не всі учні можуть тривалий час бути зосередженими. Не в кожного достатньо посидючості та натхнення при виконанні математичних завдань.

Але навіть найбільш пасивним на уроці складно відмовитися від можливості пограти. Тому вчитель може запастись запропонованим матеріалом.

Його можна модифікувати, виготовляти самостійно. Наявність його в арсеналі учителя дає можливість урізноманітнювати форми діяльності учнів на уроці. Це може бути гра індивідуальна, гра - змагання, гра- естафета, гра- підсумок уроку.

Чому б не використати її в старших класах?

В будь якому віці в кожному з нас живе дитина, котра любить гру.

Виготовляємо ігри самі, разом з учнями та продовжуємо грати навчаючись!

Виготовлення пазлів:

1.    Використовуючи онлайн ресурс Unsplash, що дає безкоштовну ліцензію на використання фото, обираємо фото, котре вподобали.

2.    Робимо розбивку фото на пазли.

3.    На зворотній стороні вашої заготовки визначаєте ”поле завдання” та “ поле відповідей (можна пазли “завдання” позначати, наприклад, кружечком одного кольору, а пазли “відповідь” - іншим кольором.(. фото 2)

4.    Прописуємо ( на зворотній стороні пазлів) завдання та відповіді вашого тесту.

5.    Для спрощення процедури складання можна пронумерувати лише пазли-завдання.

6.    При виконанні тестів, пазли складати на додатковий аркуш, щоб по закінченню тесту можна було повернути складений тест на зворотній бік та переглянути зображення на фото.

Правила процедури тестування:

1.    Складаючи пазли-тест, не перевертаємо пазли на сторону зображення, працюємо лише із завданням.

2.    Оцінка за виконання тесту виставляється з урахуванням часу, впродовж якого виконувався тест ( часові інтервали вчитель встановлює самостійно).

3.    По завершенню тестування переглядаємо зображення фото.

Якщо є рішення використати цю інтелектуальну гру як змагання між учнями, тоді доведеться зробити ще один набір пазлів. Можна розмістити на пазлах завдання однакові, а фото використати інше. (Фото 3)

Можна завдання взяти рівносильні, тоді матимемо можливість продублювати гру, а потім порівняти використаний час.

Учитель - це режиссер, учитель - це продюсер, учитель- це учень!

ТЕСТ- ПАЗЛ. Тема : ПОХІДНА ФУНКЦІЇ. ПРАВИЛА ЗНАХОДЖЕННЯ ПОХІДНИХ

image

Фото1

image

Фото2

image

Фото3

Завдання для тест-пазлу по темі: “Похідна функції. Правила знаходження

похідних”

ЗАВДАННЯ

ВІДПОВІДЬ

ЗАВДАННЯ

ВІДПОВІДЬ

1. y=6𝑥2

y/=12x

7. y=tg3x

imagey/=    3

𝑐𝑜𝑠23𝑥

2. y=3cosx

y/= -3sinx

8. y=ctg3x

imagey/=-    3

𝑠𝑖𝑛23𝑥

image3. y=2 3𝑥

imagey/= 33𝑥

9.=cos3x

y/=-3sin3x

image4 .y= 3𝑥2

imagey/=2 3𝑥

10. y=3sin 13 𝑥

imagey/=cos 13 𝑥

5. y=6sin 13 𝑥

y/=2cos 13 𝑥

11. y=4𝑥3

y/=12𝑥2

6. y=12x+3

y/=12

12. y=3 4

y/=12 3

                                                                                                                      𝑥                                           𝑥

pdf
Додано
5 січня
Переглядів
250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку