Ржищівський індустріально-педагогічний фаховий коледж
Майстер-клас на тему:
“Поєднання елементів ігрової діяльності в процесі навчання із
розв’язанням завдань на встановлення відповідностей”
викладач математики Корж Наталія Володимирівна
2024
Опис педагогічного досвіду
ПРО МАТЕРІАЛ
Елементи нестандартних уроків можна застосовувати під час проведення традиційного уроку, особливо це стосується уроків у старших класах.
Це дає можливість уникати шаблону в навчальному процесі старшокласників, а ще, враховуючи індивідуальні особливості дитини, внести елемент позитивної емоції в складний навчальний процес.
Не тільки учням молодшого шкільного віку притаманний інтерес до гри, старшокласники також не відмовляють собі у можливості бути залученими до ігрової діяльності.
Є ще один позитивний елемент - розвиток естетичної чуттєвості дитини. Поряд зі складними математичними поняттями та формулами вони мають можливість споглядати довершеність природи чи майстерність, втілену в свої роботи, творчих, креативних особистостей.
Виготовлення карток на встановлення відповідностей:
1. Використовуючи онлайн ресурс Unsplash, що дає безкоштовну ліцензію на використання фото, обираємо фото, котре вподобали.
2. Робимо розбивку фото на картки. Рекомендую розбивку робити на рівні фігури, що дасть можливість не використовувати форму фігури при встановленні відповідностей.
3. На зворотній стороні карток розмістіть завдання та відповіді до них.
4. Для спрощення процедури складання можна пронумерувати лише картки із завданням.
5. При виконанні завдання картки складати на додатковий аркуш, щоб по закінченню роботи можна було повернути картки відповідності на зворотній бік та переглянути зображення на фото.
Тема: Похідна складеної функції
1. |
Y=3 COS( 2X + 4) |
В |
Y`=− 6 𝑆𝐼𝑁 (2𝑋 + 4) |
2. |
Y=3 SIN( 2X + 4) |
Д |
Y`= 6 𝐶𝑂𝑆 (2𝑋 + 4) |
3. |
Y=6 SIN( 12 𝑋 + 4) |
А |
Y`= 3 𝐶𝑂𝑆 ( 12 𝑋 + 4) |
4. |
Y=6 COS( 12 𝑋 + 4) |
Г |
Y`=− 6 𝑆𝐼𝑁 ( 12 𝑋 + 4) |
5. |
Y=2 COS( 3X + 4) |
Б |
Y`=− 6 𝑆𝐼𝑁 (3𝑋 + 4) |
6. |
Y=2 SIN( 3X + 4) |
Е |
Y`= |
6 𝐶𝑂𝑆 (3𝑋 + 4)
Якщо є рішення використати цей вид інтелектуальної діяльності як змагання між учнями, тоді доведеться зробити ще один набір карток. Можна завдання взяти рівносильні, тоді матимемо можливість визначити переможця, враховуючи при цьому не лише правильність відповідей, а й швидкість виконання завдання. Площа поля для прояву вчительської креативності часто залежить від його бажання перетворити навчальний процес із буденного скучного в нелегкий, але цікавий. Навчання дітей має бути сповнене позитивними емоціями і вірою в можливість свого зростання.
ВІДПОВІДНОСТІ ( розбити фото на картки)