Дидактична гра" Казковий палац "

Про матеріал
В даному матеріалі містяться дидактична гра з логіко-математичного розвитку, де вихователь може використовувати як на занятті , так і в повсякденно з дітьми середнього дошкільного віку.
Перегляд файлу

Дидактична  гра  « Казковий  палац» з використанням  інтелектуальнимх  вправ.

Мета:  Формування у молодого покоління високої патріотичної  свідомості, любові до рідного краю . Почуття власної гідності як представників свого народу. Виховання любові, поваги до своїх національних особливостей.  Розвивати зорове сприйняття, увагу, мислення, уяву, пам’ять. Спонукати виявляти пізнавальну активність,  спостережливість, винахідливість. Закріпити назви  геометричних фігур. звивати зорове сприйняття, увагу, мислення, уяву, пам’ять. Спонукати виявляти пізнавальну активність, спостережливість, винахідливість. Виконувати завдання  за вказівкою  вихователя   з геометричних фігур.

ХІД

Казковий час,

Час бажаний

Тихо починається

Казка довгоочікувана

В цю мить розпочинається.

Казка - наш безцінний  дар!

Мудрістю багата.

І з хвилюванням її

Слухають малята.

Справедливість тріумфує

Зло покарано добром.

Радість дарує вона людям

Входить  в дім до кожного  з добром.

     Давним  давно  це було.

     Було це за тих часів, про які старі  люди, жартуючи, казали:

    - Було це за царя Опенька, як земля  тоненька!


       А тоді таки справді  був цар, хоч і звався  він не Опеньком, а Володимир,    

   і  поруч з ним    гостинний, мужній, сміливий, з почуттям гумору, талановитий, працьовитий, відважний народ.

       Те князівство славилося річками широкими та  глибокими,  лісами, де росли високі ясени, розложисті  клени і могутні, у три -  чотири обхвати дуби, високими горами, та широкими полями.


    Царь Володимир  мав декілька князівств, які мали свій герб. Всі герби були різної форми, а якої саме, зараз  ви відгадаєте:

 

 Він не круг і не квадрат

І не прямокутник.

Має тільки три кути

Звуть його …

(Трикутник)

- Молодці, отже у першого князівства   був герб у вигляді  трикутника.

 Давайте  відгадаємо, який був герб у наступного князівства?

Я без сторін і без кутів,

Як звуся, відгадай.

І на малюнках дітлахів

У сонечку впізнай.

(Круг).

Отже, відгадуємо наступне  князівство

 Він давно знайомий мій

Кожен кут у нім прямий.

Всі чотири сторони

Однієї довжини.

(Квадрат)

На квадрат я дуже схожий.

Маю теж чотири сторони.

Тільки дві з них протилежні —

Однакової довжини.

А сусідні — різні.

(Прямокутник)

 

Якщо взяв би я коло,

З двох сторін трохи стиснув,

Відповідайте діти дружно;

Вийшов би ...

(Овал)

 

Якщо встали всі квадрати

На вершини під кутом б,

Те б бачили хлопці

Чи не квадрати ми, а ...

(Ромб)


   Та ось одного разу   це князіаство   захопив страшний, лютий звір, загрибущими  лапами, який її хотів загарбати  країну в свої володіння.             


  Князь  Володимир  довго думав, як його  перемогти. Закликав  воз'єднатися всім князівством  для перемоги. Дружні та згуртовані  довго боролися з ворогом. І лише коли всі фігури між собою об'єдналися страшний  ворог був переможен. Нове у нас тепер  життя – не буде  вороття.


У вигляді  яких  фігур  були герби. Пропоную  дітям викласти, та закріпити фігури.

 

 

docx
Додано
18 березня 2022
Переглядів
330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку