Майстер-клас з літературного читання

Про матеріал
Майстер-клас на тему "Розвиток творчих здібностей на уроках літературного читання"
Перегляд файлу

Майстер-клас.

Розвиток творчих здібностей на уроках літературного читання.

Берездівський ліцей

Вчитель початкових класів Мельничук Любов Степанівна

 

Вправа «Знайомство»

      Мені дуже хочеться познайомитися з вами. Мене зовуть Любов, для друзів  - просто Люба. За буквами імені любляча, ласкава. Я пишаюся тим, що все життя віддала улюбленій справі – виховання та навчання дітей.

А тепер слово вам.

 Як і заведено в НУШ ми з вами привіталися. А тепер побажаємо собі гарного продовження дня.  Пропоную простеньку швидку вправу, яку ми виконуємо з дітьми

«Кулачок»

Утворимо в групі стовпчик із своїх кулачків і промовимо «Усім, усім, гарного дня».

Вправа «Чарівний мішечок».

Поспішала на роботу зранку, та й знайшла на дорозі ось цей чарівний мішечок. Не встигла побачити що там. Давайте разом заглянемо в нього. І дізнаємось, що ж там. (Дістають по одному предмету). Це для настрою. А тепер знайдіть собі пару за предметом. Об’єднайтеся  у групи.

 Вправа «Правила групи»

Щоб досягти гармонії в роботі, необхідно дотримуватися правил співпраці, взаємодопомоги, якими  керуватимемося працюючи в групах.

Правила роботи в групі:

  • Активність.
  • Доброзичливість.
  • Кожна думка має право на існування.
  • Слухати й чути.
  • Дотримання принципу конфіденційності.
  • «Правило піднесеної руки».
  • Говорити лише про себе й за себе.

 

 Прийом «Мозаїка»

На партах у вас лежать конверти. Відкрийте їх, будь ласка.

- Ой-й-й!  Вітерець - пустунець розрізав слова, давайте складемо їх.

Вправа «Передбачення»

  •  Поміркуйте і скажіть: - Що може об’єднувати ці слова?

 

 Прийом «Пишемо казку на новий лад».

Молодці! Так - казка. Я пропоную зараз вам попрацювати творчо. Складіть, будь ласка, казку на новий лад, використовуючі запропоновані слова. ( Колобок, бабуся, дідусь, вовк, лисиця,  велосипед, змагання).. Термін написання казки 3-5 хвилин (слідкуйте за сипучим годинником). Перша група складе та розіграє казку в особах. А друга група запросить нас до лялькового театру (мелодія).

 

  • А зараз запрошую розіграти казку в особах. Молодці! Дякуємо вам!
  • А зараз відвідаємо з вами  ляльковий театр.

 

  • Час настав для відпочинку. Тож почнем фізкульт………

 

А давайте складемо сенкан до слова казка.

Слово сенкан  походить від французького слова п’ять  і означає вірш без рими у 5 рядків.
- У першому має бути те, про що ми пишемо, має містити слово, яке позначає тему (наприклад, матуся).
- У другому - два слова, які  описують тему    (наприклад, рідна, мила).
- У третьому - три слова, що відповідають на запитання «Що робить» (наприклад, любить, чекає, сподівається).
- У четвертому  ціле речення; воно  розкриває суть того, що робить предмет,  про який пишуть (наприклад, Піклується, думає своїх дітей).
- У п'ятому - синонім до першого слова (може бути епітет, синонім, це має бути своєрідний підсумок) (Наприклад, ненька).

казка
весела захоплива
повчає навчає звеселяє
цікавий і незвичайний твір
вигадка

Ну давайте заслухаємо декілька віршів, які ви створили.

Дякую! Дуже гарні вірші-сенкани.

 

Вправа «Віднови текст».

Практично на кожному уроці ми використовуємо ІКТ. Пропоную відновити деформований текст. Розташуйте цеглинки з реченнями у правильній послідовності, щоб вийшов зв’язний текст. За допомогою цеглинок складіть вежу.

 

 

 

Вправа «Чарівний капелюшок»

У вас на партах є стікери, напишіть кожен своє ім’я , складіть  та вкиньте в цей чарівний капелюшок.

Кожен по черзі витягує по одному клаптику. Учневі, чиє ім’я витягнули і назвали, кажуть добрі слова про те, як він працював на уроці. І так аж до останнього клаптика в капелюсі.

Щиро дякую Вам за участь, за допомогу, за підтримку та співпрацю !

 

docx
Додано
5 квітня 2023
Переглядів
632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку