1
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Використання онлайн інтерактивних вправ як засіб розвитку мотиваційної активності учнів на уроках англійської мови
Автор досвіду:
Дитюк Катерина Олегівна,
учитель англійської мови,
вища категорія, «старший учитель»
Бердянської гімназії №3 «Сузір’я»
Бердянської міської ради Запорізької області
Бердянськ
2020
ЗМІСТ
1. Актуальність досвіду……………………………………………. 3
2. Теоретичне обґрунтування проблеми………………………….. 4
3. Характеристика умов, у яких формується досвід……………… 5
4. Об´єкт, предмет, мета……………………………………………. 6
5. Науково-педагогічна ідея досвіду………………………………. 6
6. Сутність досвіду,його технологія………………………………. 7
7. Практична значущість досвіду, результативність……………... 19
8. Перспективність подальшої роботи…………………………….. 20
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ:…………………………………………… 22
ДОДАТКИ ……………………………………………………………24
Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), Інтерне-
ту, перехід до дистанційного навчання та оновлення підходів до надання освітніх послуг надає більше можливостей щодо використання персонального комп’ютеру, планшетів, мобільних телефонів та Smart-дошок у навчальному процесі.
Використання веб-сайтів з інтерактивними завданнями, додатків до мобільних пристроїв, використання елементів медіаосвіти (аудіо, відео з навчальним змістом ) сприяє підвищенню мотиваційної активності учнів під час уроків в класі та під час дистанційного навчання. Електронне дистанційне навчання дозволяє зробити процес отримання і засвоєння знань гнучким, доступним, персоніфікованим; створюється можливість безперервного обміну інформацією.
Інтерактивні онлайн вправи, відео- та аудіо- контент можна використовувати на різних етапах уроків: під час оголошення теми та мети, в ході роботи над розвитком різних видів мовленнєвої компетенції, вивченні нового матеріалу, на етапі закріплення знань, на уроках контролю і оцінки знань.
На сучасному етапі розвитку освіти використання онлайн ресурсів ( правильне використання Інтернет ресурсів, розвиток критичного мислення та розвиток мотиваційної діяльності учнів) є актуальним з огляду на перехід до дистанційного навчання.
Відсутність навчальної мотивації у сучасних учнів є найбільш актуальною проблему в освіті. Сучасні діти мають доступ до безмежного інформаційного простору, який постійно пропонує їм щось нове. Все, що діти можуть знайти на просторах Інтернету може виявитися значно цікавішим, простішим та кориснішим за навчальний матеріал. Завдання сучасного та креативного вчителя знайти ефективні способи для розвитку мотиваційної діяльності учнів, поєднавши сучасний інформаційний простір та навчання. Тож використання онлайн інтерактивних вправ для розвитку мотиваційної діяльності є актуальним, заслуговує уваги, подальшого вивчення та впровадження в навчальний процес.
Початок ХХІ століття відзначається реформуванням освітньої галузі та розбудовою Нової української школи. Існує ряд факторів, які впливають на зазначені процеси, а саме: розширення сфери досліджень; щоденне збільшення наукової, технічної інформації; швидкоплинний розвиток технологій тощо.
Методичне підґрунтя досвіду роботи та його практична реалізація спирається на Національну доктрину розвитку освіти, Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Концепцію загальної середньої освіти», Регіональну програму впровадження компетентісно-орієнтованого підходу в освітній процес тощо.
За визначенням фахівців ЮНЕСКО навчання за допомогою Інтернет і мультимедіа можно вважаюти e-Learning (електронне навчання).
За В. Ю. Биковим, електронне дистанційне навчання — це різновид дистанційного навчання, за яким учасники і організатори навчального процесу здійснюють переважно індивідуалізовану, переважно і принципово використовуючи електронні транспортні системи доставки засобів навчання та інших інформаційних об’єктів, комп’ютерні мережі Інтернет, медіа навчальні засоби та інформаційно-комунікаційні технології.
На думку С. О. Семерікова, електронне навчання є інноваційною
технологією, спрямованою на професіоналізацію та підвищення мобільності тих, хто навчається, і на сучасному етапі розвитку ІКТ воно може розглядатися як технологічна основа фундаменталізації освіти.
У даному досвіді під e-learning розуміємо освітній засіб чи систему використання онлайн інтерактивних вправ, яка надає можливість навчатися де завгодно та коли завгодно, використовуючи інтернет-ресурси та мобільні технології та як засіб розвитку мотиваційної діяльності учнів як під час уроків у класі так і під час дистанційного навчання.
Пропонуємо розглянути авторський досвід організації навчальної діяльності
учнів із застосування Інтернет інтерактивних вправ на уроках англійської мови. У процесі навчання нами використовуються:
1. сайти та платформи в мережі інтернет, на яких розташована необхідна
інформація для інтерактивного навчання;
2. електронне тестування, ігри, вікторини тощо в мережі інтернет;
3. мобільні додатки.
У зв’язку з переходом на дистанційне навчання навесні 2020 року виникла потреба підбирати веб-ресурси, вивчати освітні платформи та розробляти власні електронні засоби навчання.
Стрімкий розвиток сучасних інформаційних та комунікаційних технологій та реформування освіти, кардинально нові підходи до навчання сучасних дітей, відкриває людству нові можливості в освіті. Діти нового покоління потребують нових, нестандартних підходів у наданні освітніх послуг. Педагогу треба докласти максимум сил та надати сучасний матеріал, щоб зацікавити та мотивувати дітей до навчання та подальшої свідомої роботи.
Використання онлайн ресурсів дозволяє нам зацікавити сучасну дитину до пошукової та вмотивованої роботи під час уроків та вдома.
На мій погляд Інтернет ресурси сприяють:
Розвиток мотиваційної активності учнів під час роботи з інтерактивними вправами онлайн характеризується цілою низкою здібностей, такими як:
Використання цікавого сучасним дітям контенту, постійна організація мотиваційної активності учнів забезпечує на уроці інтерактивне спілкування, що передбачає обмін ідеями, думками, почуттями між співрозмовниками, умінням критично і творчо мислити.
Об'єктом досвіду виступає процес формування мотиваційної активності учня. Процес навчання англійській мові із застосуванням онлайн та мультимедійних технологій на уроках в загальноосвітніх навчальних закладах.
Предметом досвіду є Інтернет ресурси( онлайн інтерактивні вправи, мобільні додатки та медіа). Використання в процесі навчання англійській мові онлайн інтерактивних вправ, мобільних додатків та медіа як засобу розвитку мотиваційної діяльності учнів
Завдання досвіду
Для реалізації стратегічної мети досвіду, створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості було проаналізовано декілька Інтернет-ресурсів, які пропонують інтерактивні вправи, і які сприяють мотиваційній активності:
- онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів.
На сайті доступна велика база завдань, розроблених учителями з різних країн для усіх предметів шкільної програми. Кожен із ресурсів можна використати на своєму уроці, змінити під власні потреби, розробити схожий чи зовсім інший навчальний модуль.
- це робочі листи з англійської мови в онлайн режимі. Безкоштовні інтерактивні вправи для практики в Інтернеті або завантажте у форматі PDF для друку.
- мобільний додаток, який надає декілька видів тренувальних вправ, які направлені на розширення лексичного запасу слів, розвиває навички читання, аудіювання та писемного мовлення. У додатку є можливість додавання власних слів та уроків.
- український освітній онлайн-портал для вчителів «На Урок» - створює необмежені можливості для обміну досвідом між освітянами. Він допомагає мотивувати, розвивати та оцінювати учня у період дистанційного навчання. Цей портал дає змогу вчителям спілкуватися та обговорювати різні теми у вебінарах. Учитель може знаходити та ділитися інформацією, створювати свої власні наробки. Це один з основних порталів, яким я користуюсь у своїй практиці.
Безоплатний онлайн-сервіс Kahoot! дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри, що складаються з низки запитань із кількома варіантами відповідей: вікторини, обговорення, опитування. Аби розпочати роботу в сервісі, потрібно зареєструватися.
- це генератор хмарних слів, який надає можливість створити хмари слів із речень, цілих документів або таблиць.
Є можливість сконструювати свою хмару слів так, як вам подобається, знайшовши ідеальний макет, обравши власні кольори, шрифти та розміри (і як їх поєднувати), або WordItOut знайде випадковий дизайн.
На сайті можна поділитися своєю хмарою слів зі світом. Легко вставляти їх на власний веб-сайт. Можна завантажити власну копію як зображення і отримати будь-яку хмару слів у подарунок чи подарунок на футболці, листівці чи іншому.
- відеохостинг надає широкий доступ до електронних навчальних матеріалів за допомогою smart-технологій і засобів ІТ. Сучасні учні ефективніше засвоюють інформацію, подану в зображеннях, відео- та аудіоформаті а отже сьогодні відеохостинг YouTube є корисним інструментом як традиційної та і дистанційної освіти.
Застосування YouTube як віртуальної бібліотеки для супроводу електронного навчання дає змогу краще ілюструвати складний матеріал, оскільки відео ідеально підходить для покрокової демонстрації та допомагає легко отримувати й зберігати знання
Ми можемо запропонувати класифікацію веб-ресурсів
Мета інтерактивного навчання – створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість. Потрібно пам’ятати, що суть інтерактивного навчання полягає у тому, що навчальний процес повинен бути постійно наповнений активною взаємодією всіх учнів. Це базується на співпраці, взаємо - навчанні: вчитель – учень, учень – учень.
На допомогу вчителеві можуть прийти сучасні інтерактивні онлайн сервіси.
Глобалізація сучасного інформаційного світу призвела до утвердження медіа культури практично в усіх галузях людського життя, в тому числі і в освітньому просторі. Сучасні інформаційні технології відіграють значну роль у формуванні ціннісних орієнтацій сучасної молоді.
Медіаосвіта орієнтована на підготовку молоді до життя в нових інформаційних умовах, до повноцінного сприймання різноманітної інформації, оволодіння способами спілкування на основі сучасних інформаційних технологій, уміння критично осмислювати інформацію.
Використання Інтернет ресурсів на мій погляд сприяють:
Використання онлайн інтерактивних вправ для розвитку мотиваційної активності може бути ефективним на різних етапах уроку.
Мотивація |
LearningApps, Liveworksheets, Kahoot! WorkItOut, YouTube |
Актуалізація |
LearningApps, Liveworksheets, Kahoot! WorkItOut, YouTube,Words |
Вивчення нового |
LearningApps, Liveworksheets, Kahoot! WorkItOut, YouTube, Words, НаУрок |
Систематизація та узагальнення |
LearningApps, Liveworksheets, Kahoot! WorkItOut, YouTube |
Підсумок уроку |
LearningApps, Liveworksheets, Kahoot! WorkItOut, YouTube, Words, НаУрок |
Домашнє завдання |
LearningApps, Liveworksheets, Kahoot! WorkItOut, YouTube, Words, НаУрок |
Для розвитку мотиваційної активності учнів, у своїй роботі, використовую різні веб-ресурси, які надають можливість використовувати різноманітні види інтерактивних вправ.
LearningApps надає різнотипні вправи:
1. Знайди пару — встановити відповідність між малюнком та надписом, між словом та його визначенням / перекладом.
2. Класифікація — розподіл слів або граматичних конструкцій за визначеними категоріями.
3. Введення тексту — вставити пропущене слово, граматичну форму, артикль тощо.
4. Вікторина з вибором правильної відповіді — обрати правильну відповідь на питання, правильне пропущене слово чи граматичну форму тощо.
5. Хто хоче стати мільйонером — завдання аналогічне попередньому, але в даній вправі учень не може відповідати на наступні питання, не давши правильну відповідь.
6. Заповнення пропусків — текст з пропущеними словами (вибрати з поданих варіантів чи ввести свій варіант).
7. Аудіо / відео контент — відпрацювання навичок аудіювання з тренувальними вправами.
8. Скачки — вікторина з вбором правильної відповіді, яка проводиться між декількома
командами.
Надаю декілька власне розроблених інтерактивних вправ:
- надає різнотипні вправи:
1. Знайди пару — встановити відповідність між малюнком та надписом, між словом та його визначенням / перекладом.
2. Класифікація — розподіл слів або граматичних конструкцій за визначеними категоріями.
3. Введення тексту — вставити пропущене слово, граматичну форму, артикль тощо.
4. Обрати правильну відповідь на питання, правильне пропущене слово чи граматичну форму тощо.
5. Заповнення пропусків — текст з пропущеними словами (вибрати з поданих варіантів чи ввести свій варіант).
6. Аудіо / відео контент — відпрацювання навичок аудіювання з тренувальними вправами.
7. Тексти для читання- завдання з вибором правильної відповіді.
8. Загадки.
Освітній портал На Урок надає можливість виконувати різні види:
Тестування можна виконувати:
Kahoot! побудований за принципом вибору правильної відповіді.
Додаток дає можливість:
WORDS -мобільний додаток надає можливість:
Word It Out - це генератор хмарних слів, який надає можливість створити хмари слів із речень, цілих документів або таблиць.
YouTube – відеохостинг,який надає широкий доступ до електронних навчальних матеріалів за допомогою smart-технологій і засобів ІТ. Сучасні учні ефективніше засвоюють інформацію, подану в зображеннях, відео- та аудіоформаті.
Використання онлайн інтерактивних вправ під час уроків як традиційного так і дистанційного навчання без сумніву підвищують мотивацію до вивчення англійської мови у будь-якому класі. З досвіду роботи можу сказати, що зацікавленість учнів щодо вивчення англійської мови зростає.
Використовуючи веб-ресурси на уроках можна задіяти весь клас, групи учнів, пари або надавати індивідуальні завдання.
Варто зазначити, що перераховані інтернет-ресурси та мобільні додатки можна використовувати як у класі, так і в самостійному навчанні вдома.
Вважаю, що досвід використання онлайн інтерактивних вправ для підвищення мотиваційної активності учнів є досить актуальним. Захоплива робота з цікавим сучасним учбовим матеріалом сприяє розвитку комунікативних та інформаційних навичок, забезпечуючи постійний доступ до навчальних ресурсів у будь-який час і в будь-якому місці.
Протягом трьох років використання онлайн інтеактивних вправ на різних етапах уроків англійської мови нами було виявлено підвищення мотивації учнів до навчання, розвиток навичок командної, групової, індивідуальної роботи та співпраці, розвиток комунікативних навичок.
Варто підкреслити підвищення цифрової грамотності як учнів,так і вчителя. Використання Інтернет ресурсів (тестування, ігри, відео-,аудіо- контенту) дозволяє ефективно використовувати час на уроці, отримувати миттєвий зворотній зв’язок між вчителем
та учнем, створює комфортні умови для кожного учня, надаючи кожному учну відчути « ситуацію успіху», яка сприяє зростанню активності учнів на уроці, що робить навчання особистісно орієнтованим, з’являється інтерес до предмета.
Гарне продумане поєднання традиційного з сучасним в освіті сприяє підвищенню його ефективності,
всебічному і гармонійному розвитку особистості учнів, якісному формуванню
10 ключових компетенцій випускника Нової української школи.
Активізується участь школярів у різних конкурсах (призери Всеукраїнського конкурсу знавців англійської мови «Грінвіч», « Олімпус», в олімпіадах.
Таблиця 1
Зведена таблиця
результативності участі учнів Бердянської гімназії №3 «Сузір’я»
у Всеукраїнських, міських учнівських олімпіадах, конкурсах з англійської мови
у 2016-2020 р.р.
2015-2016 н.р. |
Всеукраїнський |
Конкурс знавців англійської мови «Грінвіч» |
5 золотих, 5 срібний, 3 бронзових сертифіката |
2016-2017 н.р. |
міський |
міський конкурс учнівської літературної творчості англійською мовою «Що є мова?»
|
3 місце ( Гуненкова Катерина, 10 клас) |
2016-2017 н.р. |
Всеукраїнський |
Конкурс знавців англійської мови «Грінвіч» |
6 золотих, 3 срібний, сертифіката |
2016-2017 н.р. |
Всеукраїнський |
Конкурс есе англійською мовою з економіки серед старшокласників у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка |
У десятці найкращих есе конкурсу-2017, Карімова Єлизавета, 10 клас |
2017-2018 |
Всеукраїнський |
Конкурс знавців англійської мови «Грінвіч» |
8 золотих, 6 срібних, сертифіката |
2018-2019 |
Всеукраїнський |
Конкурс знавців англійської мови «Грінвіч» |
10 золотих, 9 срібний, сертифіката |
2019-2020 |
Всеукраїнський |
Конкурс знавців англійської мови «Грінвіч» |
10 золотих, 8 срібних,5 бронзових сертифіката |
2017-2018 |
Всеукраїнський |
Конкурс знавців англійської мови «Грінвіч» |
10 золотих, 8 срібних, 6 бронзових сертифіката |
2018-2019 |
Міський |
2 етап Всеукраїнської олімпіади з англійської мови |
2 місце, Дем`яненко Семен |
2019-2020 |
Міський |
2 етап Всеукраїнської олімпіади з англійської мови |
2 місце, Дем`яненко Семен |
Отже, використання інтерактивних вправ для розвитку мотиваційної активності учнів під час уроків має велике значення. Сучасні освітні програми потребують сучасних підходів та сучасного, креативного вчителя, який може зацікавити та здивувати сучасного учня. Учитель, який має в своєму арсеналі безмежний світ інформаційних технологій, який має бажання розвиватися та прагнути до нового може мати успіх у навчанні нового покоління. Інтерактивні онлайн вправи мають значний успіх в учнів, бо мають швидкий зворотній зв’язок. Стимулюючи мотиваційну активність учнів, інтерактивні онлайн вправи підвищують зацікавленість учнів різними видами діяльності, зростає працездатність, поліпшується пам’ять, логічне мислення. Все це сприяє формуванню ключових компетентностей.
Використання інтерактивних онлайн вправ у поєднанні з іншими інноваційними методами навчання дають гарний освітній результат.
Завдання вчителя розумно підбирати (або власноруч створювати) інтерактивні онлайн вправи, керувати процесом навчання.
Використання Інтернет ресурсів сприяє підвищенню мотивації навчання, розвитку комунікативних та інформаційних навичок, забезпечуючи постійний доступ до навчальних ресурсів у будь-який час і в будь-якому місці, стимулює бажання вчитися впродовж життя..
Дана робота описує можливості використання інтерактивних онлайн вправ для розвитку мотиваційної активності учнів під час уроків англійської мови, а також приклади використання даних Інтернет ресурсів на уроках як очного так і дистанційного навчання .
1 Bates T. National strategies for e-learning in post-secondary education and
training / Bates Tony — UNESCO, 2001. — 132 p.
2. Education World: Educators Battle Over Calculator Use [Electronic resource] //
Education World. — Mode of access: http://www.educationworld.com/a_curr/
curr072.shtml.
3. E-LEARNING CONCEPTS, TRENDS, APPLICATIONS. A free digital book. V 1.1 —January 2014
4. e-Learning / Е-Софт Девелопмент [Електронний ресурс]. — 2011. — Режим
доступу: http://www.web-learn.ru/.
5. Аман І.С. Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps / І.С.Аман [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://internet-servisi.blogspot.com/p/learning-apps.html
6. Дитюк К.О. Створення ситуації успіху на уроках іноземної мови через впровадження інноваційних технологій. « Учительський журнал онлайн»,2015
7. Коваленко О. В. Мотивація навчальної діяльності як засіб розвитку пізнавальної активності учнів. Материал розмещен в рамках проведения Форума педагогических идей «УРОК» https://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/35111/
8. Семеріков С. О. Теоретико-методичні основи фундаменталізації навчання
інформатичних дисциплін у вищих навчальних закладах: д-ра пед.
наук: 13.00.02 — теорія та методика навчання (інформатика) / Семеріков
Сергій Олексійович; Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгомано-
ва. — К., 2009. — 536 с.
9. Яворська Н. В. Мультимедійні технології в сучасній освіті / Н. В. Яворська, В. В. Титар, С. С. Федушко // Актуальні проблеми педагогічної науки : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 11—12 листопада 2016 р.). — Київ : ГО "Інститут інноваційної освіти", 2016. — С. 34—42.
10. Як зберегти мотивацію дітей протягом навчального року: 8 лайфхаків На Урок/ Цукор Любов Курс онлайн-тестування у школі.[Електронний ресурс] – Режим доступу: https://naurok.com.ua/post/yak-zberegti-motivaciyu-ditey-protyagom-navchalnogo-roku-8-layfhakiv
ДОДАТКИ
Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Бердянської міської ради
Презентаційний урок з англійської мови
Урок підготувала
вчитель вищої категорії,
«старший учитель»
англійської мови
Бердянської гімназії №3
«Сузір'я»
Бердянської міської ради
Запорізької області
Дитюк Катерина Олегівна
м.Бердянськ
Form 2A
Lesson Plan
Topic: Wild Animals
Age: 7 years old
Outcomes: by the end of the lesson students will be able to:
1) identify wild animals
2) use structures
- It is a/an....
- It likes.../It doesn't like...
- My favourite animal is a....
Warming up
T.: Good morning, dear children!
Ss: Good morning, teacher!
T.: How are you today?
How is your nose? - It's OK!
How is your throat? - It's good!
How is your temperature? - It's OK!
It's wonderful! Take your seats and let's start our lesson!
Introduction
T.: Today we are going to speak about wild animals, to use structures " It likes.../It doesn't like.../My favourite animal is a..." We are going to listen, to read, to write, to speak about wild animals.
During the lesson we are going to do different activities and at the end of the lesson you will be able to see «A Wild Animals' Park».
Smooth sequence of activities
Phonetic Drill
T.: So, let`s prepare your tongues, teeth and lips for work
Look at the screen and repeat after me, please!
Vocabulary Activity
1)Let's remember the names of wild animals and watch video and name the animals.
( students repeat the words), then learners name each them in chorus and one by one.
2) Let's play an interactive game. You should match a picture and the word( Interactive Worksheets)
Let's guess the animal! ( Interactive Worksheets)
Good job!
Listening
Let's watch the cartoon" Gogo in the zoo" and then students should choose the right word.
https://www.youtube.com/watch?v=kRxdq_C8_ZY&list=PL0Sp2ExWrBx7wYR-VOeuVkisB_T7oU-Y1&index=5
Grammar Focus
Pair Work-Puppets' Show
T.: Let's ask and answer, using puppets
TPR- Total Physical Response
Let's have a rest, sing song and do the exercises "Penguines' dance"
Writing and Reading
Let's write the names of the animals, using special cards. You should trace words and than read the sentences
Speaking( with soft toy animals)
You have your favourite toy animals on your desks. You should tell us about them. For example:
Reflection
You have worked wonderful today during our lesson! You are great! You are smart! Look at the board and its my gift for you!!!!
Wild Animals` Park
Thank you for the lesson! You are free! See you soon!
Фрагмент уроку
Form 9
Lesson Plan
Topic: Ukraine
Age: 15 years old
Outcomes: by the end of the lesson students will be able to:
1) identify traditions and sights of Ukraine
2) read, listen, write and speak about Ukraine
3) represent their country to the world
Warming-up.
T. Different events in our country start from our national anthem. Let`s sing! Stand up, please! ( звучить гімн України англійською мовою)
https://www.youtube.com/watch?v=39l6pBY9o8A
Glorious spirit of Ukraine shines and lives forever.
Blessed by Fortune brotherhood will stand up together.
Like the dew before the sun enemies will fade,
We will further rule and prosper in our promised land.
We will lay our soul and body for the cherished freedom.
Cossack blood will raise the nation of the joyous people.
We will lay our soul and body for the cherished freedom.
Cossack blood will raise the nation of the joyous people.
Introducing The Necessary Information (актуалізація опорних знань)
T. Excellent! Thank you, sit down. Let`s remember, what have we known about Ukraine?
Виконання онлайн-тестування за посиланням на сайті На Урок
https://naurok.com.ua/test/ukraine-what-have-we-known-about-ukraine-633103.html
Фрагмент уроку
Form 2
Lesson Plan
Topic: The Place We Live in
Age: 7 years old
Outcomes: by the end of the lesson students will be able to:
1) identify different types of furniture
2) read, listen, write and speak about the place we live in
3) use structures “ There is/there are”, “ My favourite room is a…”, use prepositions of place “ in, on, under, between, above”
Опрацювання лексичного матеріалу уроку за допомогою WordItOut- генератор хмари слів https://worditout.com ( діти називають предмети меблів, записують їх на Smart-дошці, за допомогою вчителя генерують власну хмару слів)
Фрагмент уроку
Form 4
Lesson Plan
Topic: Thanksgiving Day
Age: 10 years old
Outcomes: by the end of the lesson students will be able to:
1) identify traditions of Thanksgiving Day
2) read, listen, write and speak about Thanksgiving Day
3) use structures “ There was/there were”, “ like/ dislike”
Мовленнєва розминка
Teacher: Listen to the song “Little Pilgrims”, let`s sing song together
https://www.youtube.com/watch?v=htwpGSSDZtU
Little Pilgrim clothed in gray
On that first Thanksgiving Day,
Native also clothed in brown
Come to visit Plymouth Town,
Side by side they ate and prayed
On that first Thanksgiving Day.
Let's be thankful for this day,
For our friends and our play.
Let's be thankful, let's be glad,
For our food and the things we have.
Let's give thanks for you and me,
And our home and family.
Розвиток навичок аудіювання.
Teacher: Look at the screen and watch a cartoon about the First Thanksgiving Day
https://www.youtube.com/watch?v=faUYJ9fMiGg
Фрагмент дистанційного уроку
Form 6
Lesson Plan
Topic: Thanksgiving Day
Age: 12 years old
Outcomes: by the end of the lesson students will be able to:
1) identify different kinds of professions
2) read, listen, write and speak about professions
3) use structures “ he/she works as a…”, answer the question “ What do you do?”
Дистанційний урок у 6 класі на платформі ZOOM, використання інтерактивної вправи на сайті LearningApps
https://learningapps.org/display?v=pkgechp1k20
Фрагмент дистанційного уроку
Form 2
Lesson Plan
Topic: Summer Holidays
Age: 7 years old
Outcomes: by the end of the lesson students will be able to:
1) identify different ways of having a rest
2) read, listen to short texts
3) use structures “ I like/I don`t like”, answer the question “ Do you like…?-
Yes,I do/ No,I don`t”
Дистанційний урок у 2 класі на платформі ZOOM( Етап введення лексичного матеріалу - прослухати аудіо запис CD 3, track 46 та повторити за диктором)
https://publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/
https://www.youtube.com/watch?v=_6cG913j6kc&t=49s
https://www.youtube.com/watch?v=_6cG913j6kc&t=49s
Фрагмент дистанційного уроку
Form 2
Lesson Plan
Topic: Nature. The seasons of the year.
Age: 7 years old
Outcomes: by the end of the lesson students will be able to:
1) identify different seasons of the year
2) read, listen, and speak about seasons of the year
3) use structures “ My favourite season is…”, “ I like../ I don`t like”
Дистанційний урок у 2 класі на платформі ZOOM( мовленнєва розминка)
https://www.youtube.com/watch?v=_6cG913j6kc&t=35s
Фрагмент дистанційного уроку
Form 11
Lesson Plan
Topic: Professions
Age: 16-17 years old
Outcomes: by the end of the lesson students will be able to:
1) listen to different types of texts
2) do different types of exercise
Дистанційний урок в 11 класі на платформі ZOOM( розвиток навичок аудіювання - прослухати аудіо запис, виконати різні типи завдань( обрати вірний малюнок, правда/неправда, вибрати правильний варіант)
https://www.youtube.com/watch?v=ZdYw3bru24U&t=880s