ПЛАН ЗАНЯТТЯ № 5
Дисципліна Математика
Тема заняття: Найпростіші показникові нерівності.
Формування компетентностей:
предметна компетентність: сформувати поняття показникової нерівності; сформувати вміння розв’язувати найпростіші показникові нерівності;
ключові компетентності:
Форма проведення заняття: класно – урочна.
Тип заняття: засвоєння нових знань і вмінь.
Література:
Інтернет ресурси:
ЗМІСТ І ХІД ЗАНЯТТЯ
№ ел.з. |
Елементи заняття, питання, форми, методи навчання та засоби забезпечення заняття |
Доповнення, зміни, зауваження |
||||||||||||||||||||
І.
|
Організаційна частина
|
|
||||||||||||||||||||
ІІ. |
Перевірка домашнього завдання
|
|
||||||||||||||||||||
ІІІ. |
Актуалізація опорних знань
|
|
||||||||||||||||||||
ІV. |
Мотивація навчальної діяльності студентів Ви вже знайомі з нерівностями зі змінною, вмієте їх розв’язувати. Сьогодні ми пригадаємо як знайти розв’язки нерівності зі змінною та навчимося розв’язувати найпростіші показникові нерівності. Ця тема актуальна, оскільки показникові нерівності зустрічаються в завданнях ЗНО. |
|
||||||||||||||||||||
V. |
Оголошення теми, мети та плану заняття |
|
||||||||||||||||||||
VІ. |
Вивчення н/м.
Означення. Нерівності, що містять невідоме лише в показнику степеня, як аргумент алгебраїчних функцій, називаються показниковими. Найпростіші показникові нерівності – це нерівності виду: ; , де число. Нерівності розв'язуються за допомогою властивостей монотонності показникової функції: - якщо функція зростаюча, то більшому значенню функції відповідає більше значення аргументу; - якщо функція спадна, то більшому значенню функції відповідає менше значення аргументу. Схема розв’язання найпростіших показникових нерівностей.
Знак нерівності зберігається.
Знак нерівності змінюється на протилежний.
а) ; б) ; в) .
|
|
||||||||||||||||||||
VІІ. |
Формування вмінь та навиків
№ 3.7, № 3.9.
Завдання 1.1-1.2 мають по п'ять варіантів відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну, на Вашу думку, відповідь. 1.1. Вказати показникові нерівності:
Завдання 1.3. Знайдіть цілі розв’язки нерівності: . |
|
||||||||||||||||||||
VІІІ. |
Узагальнення та систематизація знань студентів
(https://learningapps.org/view5448232)
|
|
||||||||||||||||||||
ІX. |
Підведення підсумків. Мотивація та виставлення балів
|
|
||||||||||||||||||||
X. |
Домашнє завдання 1. https://www.youtube.com/watch?v=Wa9GFT_3ubk – опрацювати матеріал відеоуроку. [2] - §3, пит. 1-3. 2. Розв’язати завдання № 3.6, № 3.10. 3. Додатково: № 3.12(1, 2).
|
|