Методичні рекомендації "Формування здорового способу життя"

Про матеріал
Соціальний педагог, в межах своєї компетенції,виконує функцію профілактики та пропаганди здорового способу життя. А саме: здійснення профілактичної роботи з попередження соціального сирітства, сімейного неблагополуччя, торгівлі людьми та насильства у відношенні неповнолітніх, шкідливих звичок, асоціальної поведінки, бездоглядності, правопорушень і суїцидів серед учнів, вихованців, формування навичок здорового способу життя. Тому представлена робота на допомогу не тільки соціальним педагогам, а й класним керівникам, практичним психологам.
Перегляд файлу

Зміст

25-35% дітей тих, що прийшли в перший клас мають фізичні

Тому дитячий травматизм вимагає найпильнішої

Психологічний супровід впровадження здоровязберігаючих технологій у роботу школи

Виступ заступника директора по початковій школі Пелюхні Л.В. на тему

 

Твой парень скорострел? После ЭТОГО он будет держаться в 7 РАЗ дольше!

 

 

Проблемі здоров'я суспільства сьогодні приділяється величезна увага — проводяться дослідження щодо можливості збереження здоров'я дітей у сучасних умовах, досліджуються критерії визначення рівня здоров’я та механізмів його зміцнення.

 

За статистичними даними в Україні абсолютно здорових учнів початкових класів – 5 %;

 

Загальновідомо, що спричинили таку ситуацію екологічні, економічні, соціально-педагогічні фактори. Ще одна причина – це малорухливий спосіб життя дітей.

Педагогічний колектив нашої школи занепокоєний стрімким погіршенням стану фізичного та розумового розвитку дітей, недостатньою культурою здоров’я молодого покоління, бо здоров’я – це не тільки відсутність захворювань або фізичних дефектів, але й повне фізичне, духовне і соціальне благополуччя. Ослаблені діти не мають такого благополуччя. Вони відчувають дискомфорт на уроках, в позакласній роботі, навіть під час розваг з однолітками.

 

Усвідомлюючи це, протягом останніх років у нашій школі активно пропагується здоровий спосіб життя, проводяться виховні заходи зі сприяння зміцненню здоров'я, профілактики шкідливих звичок, у яких задіяні всі учасники навчально-виховного процесу.

Але, проаналізувавши стан здоров’я молодших школярів на початок 2011 – 2012 навчального року, педагогічний колектив школи вирішив побудувати навчально-виховний процес таким чином, щоби він не тільки не погіршував фізичний стан учнів, а й укріплював їх сили та можливості. Для цього необхідно скоординувати зусилля учасників навчально-виховного процесу, спрямувати їх на збереження та розвиток здоров'я учнів, формувати та розвивати культуру здоров'я серед учасників навчально-виховного процесу, організувати їх життєдіяльність на позиціях здорового способу життя, впроваджувати новітні здоров’язберігаючі технології.

 

Для перетворення навчально-виховного процесу у спільну діяльність усіх його учасників і громадськості, спрямовану на досягнення стану повного фізичного, духовного та соціального благополуччя особистості молодшого школяра, на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів, за участю адміністрації школи, було вирішено розробити проект з науково-методичної проблеми, над якою працюватиме кафедра протягом наступних трьох років: «Збереження і зміцнення здоров’я учнів початкових класів шляхом упровадження інноваційних оздоровчих технологій в умовах сучасного навчального закладу»

Актуальність теми

docx
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
782
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку