Зміст
25-35% дітей тих, що прийшли в перший клас мають фізичні
Тому дитячий травматизм вимагає найпильнішої
Психологічний супровід впровадження здоровязберігаючих технологій у роботу школи
Виступ заступника директора по початковій школі Пелюхні Л.В. на тему
Твой парень скорострел? После ЭТОГО он будет держаться в 7 РАЗ дольше!
Проблемі здоров'я суспільства сьогодні приділяється величезна увага — проводяться дослідження щодо можливості збереження здоров'я дітей у сучасних умовах, досліджуються критерії визначення рівня здоров’я та механізмів його зміцнення.
За статистичними даними в Україні абсолютно здорових учнів початкових класів – 5 %;
Загальновідомо, що спричинили таку ситуацію екологічні, економічні, соціально-педагогічні фактори. Ще одна причина – це малорухливий спосіб життя дітей.
Педагогічний колектив нашої школи занепокоєний стрімким погіршенням стану фізичного та розумового розвитку дітей, недостатньою культурою здоров’я молодого покоління, бо здоров’я – це не тільки відсутність захворювань або фізичних дефектів, але й повне фізичне, духовне і соціальне благополуччя. Ослаблені діти не мають такого благополуччя. Вони відчувають дискомфорт на уроках, в позакласній роботі, навіть під час розваг з однолітками.
Усвідомлюючи це, протягом останніх років у нашій школі активно пропагується здоровий спосіб життя, проводяться виховні заходи зі сприяння зміцненню здоров'я, профілактики шкідливих звичок, у яких задіяні всі учасники навчально-виховного процесу.
Але, проаналізувавши стан здоров’я молодших школярів на початок 2011 – 2012 навчального року, педагогічний колектив школи вирішив побудувати навчально-виховний процес таким чином, щоби він не тільки не погіршував фізичний стан учнів, а й укріплював їх сили та можливості. Для цього необхідно скоординувати зусилля учасників навчально-виховного процесу, спрямувати їх на збереження та розвиток здоров'я учнів, формувати та розвивати культуру здоров'я серед учасників навчально-виховного процесу, організувати їх життєдіяльність на позиціях здорового способу життя, впроваджувати новітні здоров’язберігаючі технології.
Для перетворення навчально-виховного процесу у спільну діяльність усіх його учасників і громадськості, спрямовану на досягнення стану повного фізичного, духовного та соціального благополуччя особистості молодшого школяра, на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів, за участю адміністрації школи, було вирішено розробити проект з науково-методичної проблеми, над якою працюватиме кафедра протягом наступних трьох років: «Збереження і зміцнення здоров’я учнів початкових класів шляхом упровадження інноваційних оздоровчих технологій в умовах сучасного навчального закладу»
Актуальність теми