МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК "ЛІТЕРАТУРНІ ІГРИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ"

Про матеріал
У методичному посібнику подані літературні ігри, що розвивають пам'ять, уяву, фантазію, дотепність і винахідливість учасників – це один із дієвих засобів опрацювання літературного твору. Застосування літературних ігор на уроках розширює коло читання учнів, збагатить їх читацький досвід. Велике значення «Літературні ігри» мають для формування емоційно-образної виразності мовлення, розвитку літературної творчості.
Перегляд файлу

ПЕРЕДМОВА

 

 

 

 

 

 

 

І Розділ

ІГРИ З БУКВАМИ ТА СЛОВАМИ

 

[1] ВІДПОВІДІ У СЛОВАХ

Відповіді на ці запитання можна знайти у виділених словах.

 

1.Яку квітку бачив хлопчик, коли лежав у гамаку?

2.Що їв касир під час обідньої перерви?

3.Як називається водойма, де купається влітку Марічка?

4.Який спортивний заклад спорудили на пустирі?

5.Що вилили з цистерни на залізничну колію?

6.Що побачив мотоцикліст попереду?

7.Що побачив Карлсон, який спав на даху?

8. Яку страву любить тракторист?

9.Хто налякав королеву у лісі?

10.Що зламав цап об поріг?

     (кам - 1, рмс - 2, акчір -3, рит - 4, юіло -5, сіл - 6,

     нос - 7, сир - 8, вел - 9, гір - 10)

  

[2] СКЛАДИ АНАҐРАМИ

Анаґрами – це слова (іменники), що складаються з одних і тих самих букв, розташованих у будь-якій послідовності. Інколи з тих самих букв можна скласти два, три і більше слів.

Приклад: клоун – кулон.

З поданих слів склади нові слова.


АРФА

ЖАЛО

МАРШ

СЕРП

АТЛАС

ЗАМОК

МАРКА

БИРКА

 

 

 

 

 

 

 

 

КАРЕТА

БРАК

ЛІТО

РУДА

ШАРФ

КАНАЛ

МАСЛО

ЛИСТОК

 

 

 

 

 

 

 

 

КОЧЕРГА

КОЛОСОК

МАЯК

БОКАЛ

КУМАЧ

НОРКА

ЛОПАТА

ПЕТЛИЦЯ.


 (яцилпет, аталпо, анорк, камуч, аблок, акмя, колоксо,

          рагечок, килотс, аломс, лакан, шраф, раду, оліт,

          барк, атекар, акбир, акмар, козам, талас,  серп,

           марш, ажол, араф)

  ДЕ СХОВАВСЯ   ПТАХ?

Якось я зазирнув до словника у пошуках слова. І раптом  чую картавий звук.

– Хто це такий? – здивований, питаю незнайомця.

– Я – дуже знаменитий птах! – гордо відповів той.

– Де ж ти сховався?

– У деяких словах.  Якщо маєш бажання, знайди мене!

Ось чому я й вирішив покликати тебе, мій друже, на допомогу. Пошукаймо разом цього птаха!

 


ЛІКАРНЯ

ШКАРПЕТКА

СКАРГА

МАКАРОНИ

ТОКАР

ПЕКАРНЯ

СКАРБ

ПОЛІКАРП

ПІКАРДА

ШИКАРНИЙ

ПЕРУКАРНЯ

ЗАКАРПАТТЯ

ДРУКАРНЯ


 


З  ДВОХ  СЛІВ  –  ОДНЕ

Об’єднай пари слів з двох колонок так, щоб з них утворилося одне слово. 

Наприклад: ПАРА і СОЛЬ = ПАРАСОЛЬ


 

   (1)


ПАРА

ЖАР

КІНО

ПАС

БУК

ЧОЛО

 

 

 

 

 

 

 

ЖИТО

ВСЮДИ

БАК

РАЙ

СТО

ДОН

БАНК


 (2)

ВІК

ХІД

ПТИЦЯ

СИР

МИР

 

ЛАН

ДУГА

НІЖКА

БАС

СОЛЬ

 

ФІЛЬМ

НОТА

ПОРТ


 

 (мьліфонік, ківолоч, рискуб, яцитпраж, римотиж, рижасап,

    діхидюсв, налкаб, агудйар, акжінотс, сабноД, атонкнаб)

  

[3]  ЗАГАДКОВІ  СЛОВА

Є слова не прості, а загадкові. Вони приховують у собі одне, два а то й більше слів.  Спробуй знайти їх у поданих словах, переставляючи букви будь-як. Наприклад: КАРТОН: кора, нота, трон, тон, рак, крона, кран, танк, акр, актор, рант, ранок, Коран, нора, нотка, токар, корт, рота, контра…  


КАРТОН:

БАШТАН:

КОРАБЕЛЬ:

ЕКСКАВАТОР:

ШЛАК:

ПРИСТАНЬ:

ОТРУТА:

КВЗУБ:

КАСИР:

ТЕЛЕВІЗОР:

КОЗАК:

СНІЖИНКА:

ПОДУШКА:

ГОСПОДИНЯ:

КОСА:

ЯКІР:

ПЛІД:

ШЛАК:

МАЛИНА:

ПРОЛІСОК:

КАБЛУК:

ГУРКІТ:

ГРАК: 


З ОДНОГО "ПАТРОНА»

Із слова ПАТРОН утвори якнайбільше нових слів, переставляючи букви в будь-якому порядку.

      (тор, норт, тап, арон, апор, парт, троп, нот,

атон, атор, нап, ароп, тнар, нотар, тропа(літературний термін)

 

ЗНАЙДИ КВІТКУ

У цих словах криється гарна-прегарна квітка. Знайди її.

 МузиканТокаРадіОлЯсеНароДорогАвтобус                                                                  (адняорт)

 

ХИТРОМУДРЕ ЗАПИТАННЯ

У якому місяці люди сплять найменше?

                                                 (умотюл У) 

 

КОЛИ ГРАЮТЬСЯ БУКВИ

Букви мають звичку десь зникати для того, щоб ти зміг їх відшукати і поставити на місце. Спробуй навести лад у цих віршах.

Через поле, через л . с

Поспішав у гості л . с.

  Якось мама кличе донечку в садок:

Витруси, будь ласка, з-під вапна мішок.

Дівчинка мішечок вибивала-б . л а.

Став він чистий-чистий, а вона вся – б . л а. 

 Хтось штовхнув бика під б . к.

Розлютився дуже б . к.

Я сказав: бика не б . й,

Бо він кинеться у б . й.

  

Ліг Юрко на лівий   . і к,

П’є Юрко солодкий  . і к.

        (кіс, кіб, йіб, йиб, киб, кіб, аліб, алиб, сил, сіл)

  

ТВОЇ ПОМІЧНИКИ

 

Переставляючи букви у будь-якому напрямку, склади назви шкільних предметів, якими ти користуєшся під час навчання.

 

Е   П  О  Р  Ь  Л  Ф  Т

Л   Е  Ь   І   Ц  В  О

Н   А  Л  Й  І    К  І

К   И  А  К  Н  Ж

Л   С  К  И  Т  А

У    К  Р  А  Ч

Ш  З  Т  И  О

(ьлефтроп, китсал, тишоз, ьцевіло,  акжинк, акйініл, акчур)

 

[4] ЗАМІНИ БУКВУ

А

Рік  пішов  гуляти  в  сад.

Не  дійшов‚ бо  повз  назад. 

Б

Лисичка  знає  назубок

Смачненьку  казку  «Колосок». 

 

В

Соловей  затьохкав  влітку‚

Як  побачив  гарну   клітку. 

 

Г

Мені  і  брату  дякувала  баба‚

Що  ми  у  лісі  розпиляли   краба

 Ґ

Кинула  шишку  на  мене  зозуля.

В мене  на  лобі  з’явилася   куля. 

 Д

Наш  Данилку  лісоруб‚

Він  спиляв  старезний   чуб. 

 

Е

Кримом  натерлися  ми  на  Дніпрі‚

Тож  не  страшні  нам  тепер  комарі! 

 

Ж

Просо  висіяв  Микита,

Та  чомусь  вродило  сито.

 

З

Я  вночі  забравсь  на  гірку

І  побачив   в  небі  дірку. 

И

Ми з братом в будь-яку  погоду

Пиляєм  палкою  колоду. 

 

І

Котику-мурчику  сумно  було:

Булка  від  нього сховалась  в  дупло. 

Ї

Охав  автобус‚  віз  пасажирів:

Вчених  пташок  й  дресированих  звірів. 

 Й

Витяг  я   коржа  з  води.

Корж  колючий,  відійди!

  

К

Риє  нам  з  тобою  дріт

Під землею  перехід. 

 

Л

Пригріло  сонечко  як  слід

І  на  Дніпрі  розтанув   дід. 

 

М

Мені  мама  до  сніданку

Подає  солодку  банку. 

 

Н

Мишкам  хвалилась  маленька  сестра:

– Кіт  не  страшний,  в  нас  глибока   гора! 

О

З  неба  падав  білий  сніг.

Він  засипав  наш  пиріг. 

 

П

Сіли  ми  на  гярячий   лісок

І  п’ємо  прохолодний   квасок. 

 

 Р

У  кип’яток  потрапив  бак‚

Став  червоний‚  наче  мак. 

 

С

Я  нагострив  козу  нову

І  заходивсь  косить  траву. 

 

Т

Я  іменини   відзначаю:

З’їв  порт  і  випив  кухоль  чаю. 

 

У

Річку  Гриць  в  дітей  не просить‚

Він  її  в  портфелі  носить. 

 

Ф

В  зоопарку‚  наче  пан,

Походжає  птах   сазан. 

 

Х

Я   вдягнув  новий   салат‚

А  він  виявивсь  до  п’ят. 

 

Ц

Ми  із  братом  для  зубів

Робимо  зарядку:

Він  з’їдає  тільки  пів‚

А   я  білу  шоколадку. 

 

Ч

Ходить  капля біля річки,

Витягає жаб з водички. 

 

Ш

Бригадир  послав  по  глину

Екскаватор  і  малину. 

 

Щ

Восени  і  взимку‚ навесні  і   влітку

Дуже  поважають  черевики   сітку. 

 

Ь

Кіно  по  вулиці  іде‚

Його  товариш  мій  веде. 

 

Ю

Вночі  цвітуть  у  небі  квіти.

– Салат!  Салат!  –  гукають  діти. 

 

Я

Росте  звір  зелений

Під  нашим  вікном‚

Поливаю  щоденно

Я  його  перед  сном.

 

ГРА «СМАЧНІ СЛОВА»

До вас в гості дуже поспішав Буратіно. Він ніс смачні слова, по дорозі розсипав букви і все переплутав. Ось ці букви і склади:

Я           С           Б           Й

ЛУ        РУ        КО        ША

Г           ЛИ        ВА         МО

(Яблуко, слива, груша, лимон).

ГРА «БУКВА ЗАБЛУКАЛА»

На магнітну дошку розставляю букви, які переплутав Незнайко.

Букви, що позначають голосні звуки: О С Е М У. Букви, що позначають приголосні звуки: Н К І А Т. Діти виправляють помилки, вставляють букви на місце.

ГРА «ХТО БІЛЬШЕ?»

В гості приходить Мальвіна і приносить в корзинці слова, що містять в собі інші слова.

— Складіть інші слова, використовуючи букви даного слова. (Соловейко — соло, коло, воло, колеса, косо). Білосніжка, сторона, ромашка, ластівка, листоноша.

ГРА «СКЛАДИ НОВЕ СЛОВО»

Перед учнями картки з написаними словами. З перших складів першого слова, других —

другого, третіх — третього складіть нове слово, придумайте з ним речення.

Вухо, калина, спідники. Сокіл, дорога, виделка. Мистецтво, вилити, вивчати.

ГРА «НАЗВИ БУКВУ»

Учень показує букви, а діти по ланцюжку називають її. Якщо буква названа неправильно, то діти хлопком дають про це знати. Кожен — активний учасник.

ГРА «ВПІЗНАЙ БУКВУ НАОСЛІП»

На столі вирізані з цупкого картону вивчені букви. Потім одному учневі зав'язують очі й пропонують ощупа­ти букви і назвати їх.

ГРА «РЕМОНТ»

Ми звичайні слова, Всіх нас знає кожний, Ми тримаєм букву А двічі, а то й тричі, А інколи всього одну. А сьогодні — ну і ну! Всі вони втекли...

ГРА «ПРИКРАСЬ ЯЛИНКУ»

Ялинка ясними вогнями

Яскраво світиться й сія.

Якраз до свята цими днями

Усю абетку вивчу я.

Із зворотної сторони іграшки написане слово. Прочи­тане слово — іграшка на ялинці.

Слова для новорічних іграшок: ягня, ясен, явір, киця, ялиця, п'ять, яма, буря.

ГРА «КОЛИ ЦЕ БУВАЄ?»

Перед кожною дитиною класу 4 картки із написом — весна, зима, літо, осінь. Показую картини природи в різні пори року, а діти піднімають відповідну картку із напи­сом.

ГРА «ЗНАЙДИ ІМЕНА ДІТЕЙ»

(Діти указкою показують імена).

ЛО

ВА

ТО

МА

ГЛА

МІ

ЖЕ

ША

А

ПА

ЛЯ

НА

ДЯ

КО

БО

СЯ

НЯ

ЛА

АЛ

ЗІ

СА

РИ

ВІ

Ш

ГРА «СТАНЬТЕ, БУКВИ, В ХОРОВОД»

Виготовляю два круги з однією кишенькою в меншому з них. Вставляю туди букву, що означає приголосний звук. Навколо стоять інші, що позначають голосні. Я по­казую букву, що позначає голосний звук, а діти назива­ють склад.

ГРА «ЦІКАВІ СЛОВА»

Пишу на дошці слова: дід, мир, кіт, сир та інші.

Написавши слова, говорю: «В нашій мові дуже багато слів, серед них є багато цікавих. Ось подивіться на ці сло­ва. Чим вони цікаві? А спробуйте їх прочитати навпаки, справа наліво. Які слова одержали? Дід, Рим, тік, рис.

Потім пропоную ряд слів. Додайте по одній літері на початку чи в кінці слова і ви побачите, як на

очах утво­рюватимуться слова з новим значенням: линок, буря, міх, буква, їжа, база.

 

ГРА «ЗАПОВНИ ВІКОНЦЕ»

Барвінок приносить дві таблиці із словами, в яких про­пущені букви і склади. Треба заповнити віконця.

Які з цих тварин дикі, свійські? Яких тварин бачили на арені цирку?

ГРА «АЛЬПІНІСТИ»

Для цієї гри потрібно виготовити на двох аркушах па­перу таблиці, де схематично зображені сходинки (гора) і пишемо однакову кількість слів. Хто з учнів швидше про­читає слова, той переможець (до дошки викликаємо по два учні). Ці таблиці багаторазового використання, виго­товляю їх з прорізами, в які вставляю картки з написани­ми словами.

ГРА «НАЗВИ ОДНИМ СЛОВОМ»

Діти з букв розрізної азбуки складають потрібне слово. Граки, сова, горобець, ластівка, чайка — ... Шарф, рукавиці, пальто, сорочка — ... Слива, яблуко, груша, черешні — ... Вовк, білка, ведмідь, лисиця — ...

ГРА «ЧАРІВНІ СНІЖИНКИ»

На малюнку усміхнені сніжинки з казковими іменами: ке, та, ра, се, ма, ло.

— Зима послала на урок кругленьких сніговичків із по­дружками — сніжинками. Кожна сніжинка має чарівне ім'я. Прочитаймо їх разом: ке, та, ра, се, ма, ло.

ГРА «ДОДАЙ СКЛАД»

Показую перший склад і вставляю у кишеньку таблиці, а учні додають наступні. Перемагає той, хто перший ска­же слово.

ГРА «ПОЛІТ В КОСМОС»

Виготовляю таблиці зі сходинками, а посередині зобра­жена ракета.

З обох сторін таблиці однакова кількість анаграм. Пра­цює дві команди. В космос полетить та команда, яка швидше прочитає анаграми.

Анаграми використовую різні: тсовя (свято), кспеа (спека), нутам (туман), пухсі (успіх), ливях (хвиля) і т. д.

ГРА «ПОСАДИ КЛУМБУ»

Для двох команд є по одній клумбі, на яких намальо­вані квіти. На набірному полотні картки із записами квітів. Кожна команда вибирає квіти, які намальовані на її клумбі.

Квіти: мак, волошка, пролісок, троянда, фіалка, кон­валія, барвінок, мальва, кульбаба, ромашка, жоржина, гвоздики, тюльпани. .,

ГРА “ЕКСКУРСІЯ”

Спочатку створюю таку ситуацію: учні на екскурсії. Звертаюся до дітей. «Сьогодні, діти, продовжимо екс­курсію по нашому місту. Ми підемо в «Будинок побуту».

Діти розповідають, що там можна побачити. Виготов­ляю таблички («Ремонт взуття», «Ремонт годинників», «Ательє» і так далі), учні читають їх і розповідають.

Примітка. Такі екскурсії проводжу на природі, в мага­зині, аптеці, по зупинках транспорту, в зоопарк.

ГРА «ЩО ПІСЛЯ ЧОГО?»

На дошці вчитель прикріплює в довільному порядку написи пір року (зима, літо, весна, осінь). Учні мають ці написи прочитати і прикріпити їх у відповідному поряд­ку. Таку ж гру можна проводити з назвами місяців, днів тижня, частин доби, порядком роботи (зорюють землю, сіють зерно, збирають урожай, молотять, мелють, печуть хліб).

ГРА «КОМУ ЧИТАТИ?»

Учитель зазначає, що він не говоритиме, хто читатиме, а на дошці виставлятиме напис імені або прізвища учня. Всі діти мають прочитати цей напис. Учень, прізвище або ім'я якого зазначено в написі, читає твір. Цю гру можна проводити і під час переказів та проказування віршів на­пам'ять.

ГРА «ЗАГУБЛЕНИЙ РЯДОК»

Учитель пише на дошці три рядки з трьох різних раніше вивчених віршів. Треба сказати, з якого вірша ко­жен рядок.

ГРА «ТАК, НІ»

Учитель на дошці пише назви тварин. Потім проти кожної тварини пише, як вона подає голос. У кожного учня є дві картки зі словом «так» або «ні». Діти повинні піднести картки зі словом «так» або «ні» в залежності від того, правильно чи неправильно написав учитель. Якщо неправильно — він стирає це слово і пише знову. Цю гру можна проводити і на те, що дають свійські тварини, і на визначення місяців: квітень — весняний місяць і т. д.

ГРА «ХТО ВСТИГНЕ ПРОЧИТАТИ?»

Учитель на дошці пише якусь фразу або слово і швид­ко їх стирає. Учні повинні встигнути прочитати це слово або фразу і сказати їх за вказівкою учителя. Учитель раз у раз звертається до учнів, що гірше читають, питаючи їх, чи вони встигли прочитати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ Розділ

ПРИСЛІВ'Я, ШАРАДИ, ЗАГАДКИ ТА ГОЛОВОЛОМКИ

 

Його робота всім відома:
Він охоронець дому.
І день, і ніч свій голос подає,
Щоб знали – у дворі господар є!
(сеП)
Живе довго птаха ця,
Має дзьоб і два крильця.
Птаха горда, мов панич,
В неї чорний фрак, мов ніч.
З висоти гукає: “Кар!
Я вже вивчила буквар!”
(анороВ)

Птах відомий як співак,
Дуже здібний, та дивак.
Безупину цілі дні
Він співа чужі пісні.
(капШ)

Він цар птахів.
Він гордий птах.
Живе у горах
На вітрах.
У нього царство – небеса
І чарівна земна краса.
(лерО)

 

Не змій, а сичить,
Не човен, а плаває.
Кого побачить – кричить.
Ходить лівою, правою.
(касуГ)


Живе вона під землею
Із родиною своєю.

Їжа в неї не проста –
Що поцупить у кота.
(ашиМ)

Ви питаєте звідкіль
Взявся в нас автомобіль?
Ноги, грива, очі карі –
Ми купили на базарі.
(ьніК)

Рогате диво на лужку
Траву пощипує м’яку.
А повертається з лужка
З відром смачного молока.

(авороК)
Замість носа – п’ятачок,
Куций хвостик, як гачок.
Землю риє і рохкоче,
Спить в калюжі і де хоче.
(янивС)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ Розділ

МАЛЮНКИ-ЗАГАДКИ

 

Дитячі мрії

«Ким я буду, коли закінчу школу?» – напевне, ви не раз ставили перед собою таке запитання. Над цим замислились і діти, яких ви бачите на малюнку. А музикант, полярник, шахтар, моряк, пожежник, футболіст і прикордонник перебувають тут же і немовби кажуть: «Будь таким, як я». Де ж вони:

 

 

 

В літній день

Одного літнього дня Коля і Наташа пішли в ліс по гриби. З ними був собачка Тузик. І раптом усі троє зникли. Спробуйте знайти їх.

 

 

На етюдах

Юний художник прийшов на етюди, приготував усе для малювання, а сам десь заховався. Де?

 

Футбольний м’яч

Не думайте, що ці футболісти грають без воротаря. Тільки де ж він дівся?

 

 

Фотограф та його друзі

– Увага, знімаю! – каже фотограф. І раптом помічає, що трьох його друзів на місці немає: –Бобику, де мої товариші:– дивується він.

Друзі повернулися, можна фотографувати. Але тепер немає ні фотографа, ні Бобика. Розшукайте, куди вони зникли.

 

Де хлопчик?

«Куди ти провалився, капосний хлопчисько? Я тебе шукаю по всій дачі! Диліжанс чекає! Ти хочеш, щоб ми через тебе запізнилися на пароплав?». І справді, де ж хлопчик? Знайдіть його.

 

 

 

 

 

 

 

Вершники

Три вершники готуються до змагань. Двох ви зразу побачили. А третього?

 

Цікавий звіринець

Назвіть десять тварин, контури яких ви зможете розпізнати на цьому малюнку, якщо розглянете його уважно.

 

 

 

На лижних змаганнях

У лижних змаганнях брали участь вісім хлопчиків. Один з них затримався по дорозі і прийшов до фінішу останнім. Але своїх товаришів він не знайшов. Допоможіть йому.

 


ІV Розділ

ЛАБІРИНТИ

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V Розділ

ЧАЙНВОРДИ

 

Дерева і кущі

Впишіть у кожну кліточку чайнворда назви дерев і кущів. На малюнку подано початкові букви цих назв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слова Кобзаря

Букви в кліточках цього кола складають чотири рядки з вірша Т.Г.Шевченка. З’єднуючи їх у певній системі, ви прочитаєте ці рядки.

 

 

З якого твору?

Тут написано кілька рядків з відомого твору Т.Г.Шевченка. Прочитайте їх і назвіть цей твір.

 

 

 

 

 

Твори Т.Г.Шевченка

Впишіть у кліточки цього малюнка букви так, щоб по горизонталі і по вертикалі можна було прочитати назви творів великого Кобзаря. Початкові букви цих назв подано на малюнку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ Розділ

КРОСВОРДИ

Кросворд – це головоломка, для розгадання якої треба в кліточки горизонтальних і вертикальних рядків малюнка вписувати по букві так, щоб прочитати слова відповідного значення . іноді на малюнку замість цифр подаються початкові або й останні букви зашифрованих слів.

 

Байки Л.І.Глібова

Пригадайте та впишіть у кліточки кросворда назви байок відомого українського байкаря Леоніда Івановича Глібова. Допоможуть у цьому початкові букви, подані на малюнку.

 

 

 

 

 

Птахи

 

 

 

 

Тварини

 

Навчальне приладдя

В кліточки цього кросворда впишіть назви приладдя, яким користується кожен учень.

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

ПЕРЕДМОВА ……………………………………………………… 5

 

І Розділ ………………………………………………………………..7

ІГРИ З БУКВАМИ ТА СЛОВАМИ ………………………………7

 

ІІ Розділ ……………………………………………………………...17

ПРИСЛІВ'Я, ШАРАДИ, ЗАГАДКИ

ТА ГОЛОВОЛОМКИ ……………………………………………..17

 

ІІІ Розділ ……………………………………………………………..27

МАЛЮНКИ-ЗАГАДКИ …………………………………………..27

 

ІV Розділ ……………………………………………………………..33

ЛАБІРИНТИ ……………………………………………………….33

 

V Розділ ………………………………………………………………39

ЧАЙНВОРДИ ………………………………………………………39

 

VІ Розділ ………………………………………………………………43

КРОСВОРДИ ……………………………………………………….43

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зварич Галина Степанівна, вчитель методист, відмінник народної освіти України.

 

Літературні ігри в початкових класах.

(Матеріали для педагогічних працівників шкільних навчальних закладів.) – Самбір, 2023р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комп’ютерний набір та верстка:

Зварич Оксана Василівна

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

ПЕРЕДМОВА …………………………………… 5

 

І Розділ……………………………………………..7

ІГРИ З БУКВАМИ ТА СЛОВАМИ …………...7

 

ІІ Розділ …………………………………...……...26

ПРИСЛІВ'Я, ШАРАДИ, ЗАГАДКИ

ТА ГОЛОВОЛОМКИ ...………………………..26

 

ІІІ Розділ ...………………………………………..36

МАЛЮНКИ-ЗАГАДКИ ...……………………..36

 

ІV Розділ ...………………………………………..42

ЛАБІРИНТИ ...………………………………….42

 

V Розділ .………………………………………….48

ЧАЙНВОРДИ .………………………………….48

 

VІ Розділ ..………………………………………..52

КРОСВОРДИ …………………………………...52

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Степанова Лариса Іванівна
    Дякую, колего, за чудові практичні різнопланові вправи для активізації уваги на уроках в початкових класах.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 січня
Переглядів
110
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку