Ми-за здоровий спосіб життя

Про матеріал
Довести і переконати на конкретних прикладах і фактах,що здоровий спосіб життя-єдиний шлях до повноцінного довголіття.Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.
Перегляд файлу

Ми- за здоровий спосіб життя

Мета:переконати на конкретних прикладах і фактах,що здоровий спосіб життя-єдиний шлях до повноцінного довголіття.Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Обладнання:плакат з іменами дітей,рисами характеру;паперові кольорові та бумажні квіти, сонечка; бумага А4; фломайстери; налипки з метеликів;таблички з порами року(весна-літо);магнітна дошка.

Епіграф: Наше покарання-шкідливі звички. Наша велика винагорода-здоровий спосіб життя.

 

Поль Брег

Хід проведення

І.Організація класу.

Визначення настрою учнів.

(Запитую у дітей ,який у них настрій перед проведенням заходу. Пропоную їм вибрати кольорову квіточку і пояснити чому саме таку вибрали. Потім вчепити квіточку на плакат біля свого імені. Зачитую дітям відповідність кольору квітки і стану душі)

Червоний-активне прагнення до діяльності.

Жовтий-позитивний емоційний стан.

Зелений-спокійний стан.

Синій-прагнення до визнання.

Чорний-стан хвилювання.

 

ІІ.Оголошення теми,мети та епіграфа години спілкування

1.Вступне слово соціального педагога

«Бути здоровим-завжди модно»(вступне слово про те,що хто поважає себе-той цінує своє здоров'я,має високі критерії цінностей і чітку мету в житті)

 

2.Інформаційне повідомлення «Від чого залежить стан здоров'я людей»

-10%-від рівня розвитку медичної галузі;

-20%-від спадковості (генотипу);

20%-від стану довкілля;

50%-від способу життя.

Обговорення

Підсумок

 

Обєднання  класу в  групи за порами року (весна-літо)

(Діти із чарівного мішечка дістають фантики на яких написані пори року) та займають свої місця за столами.)

 

3.Мозковий штурм

І гр. «Весна» записати на листку ватману ознаки здорової людини,

зачитати їх коментуючи. Почепити листок на магнітну дошку.

 

 

ІІ гр. «Літо»  Записати на листку ватману ознаки хворої людини,

зачитати їх коментуючи. Почепити листок на магнітну дошку.

(Учасники іншої групи можуть також доповнювати відповіді,погоджуються  вони чи ні).

Обговорення

Підсумок

 

4. Гра «Австралійський дощ»

 

 

5. Вправа «Пізнай себе»

 

- Учасникам груп із переліку рис вибрати ті ,які йому найбільше імпонують, або ту, яку б він хотів змінити у собі. Прокоментувати вибір

Обговорення

Підсумок

 

6.  «Ситуації»

Кожна із груп вибирає та аналізує  ситуації

 

А) Вадим після школи продає газети. Він почув,що Олексій,який працює поруч з ним,хворий на СНІД. Мати Вадима,дізнавшись про це,вимагає,щоб він покинув цю роботу.

 

Б) Каті 15 років,вона зустрічається з Олегом більше чотирьох місяців. Вона кохає його,він говорить,що теж. Він хоче переконати її вступити з ним в сексуальні стосунки. Вона не готова до цього. Та вона запевняє,що це означає відсутність почуттів з її боку. Катя хвилюється,що він покине  її через це і почне зустрічатися з іншою дівчиною.

Обговорення

Підсумок

 

7.Читання притчі «Морські зірочки»

Обговорення

Підсумок

 

8.Відеоролик «Сила єдності»

Обговорення

Підсумок

 

 

 

 

9.Рефлексія

(Запитую у дітей ,який у них настрій на кінець  проведення заходу. Пропоную їм вибрати кольорову квіточку і пояснити чому саме таку вибрали. Потім вчепити квіточку на плакат біля свого імені та першої квіточки. Зачитую дітям відповідність кольору квітки і стану душі)

Червоний-активне прагнення до діяльності.

Жовтий-позитивний емоційний стан.

Зелений-спокійний стан.

Синій-прагнення до визнання.

Чорний-стан хвилювання.

 

Рефлексія

docx
Додано
2 січня
Переглядів
64
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку