міні-проект "Казка" (Астріт Ліндгрен «Малий і Карлосон що живе на даху») -конспект

Про матеріал
Можливо цей урок і не геть за структурою, стандартами, не зовсім правильний, але він цікавий і сподобався дітям.
Перегляд файлу

Клас: 3

Тип уроку: урок – проект.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЕКТУ « КазкаTV»

Тема: Астріт Ліндгрен «Малий і Карлосон що живе на даху»?.

Мета: узагальнити знання учнів про казки, створити атмосферу радості, насолоди від творчості, поповнити знання учнів про тематику казок, збагачувати словниковий запас дітей; створити в уяві дітей художні образи казкових героїв; формувати уміння і навички аналізувати, робити висновки з прочитаного;

        розвивати читацький інтерес до казок, усне мовлення, логічне мислення, пам'ять, уміння творчо підходити до розв'язання проблеми, уміння аналізувати, акторські здібності, пізнавальні здібності, уяву, фантазію

         виховувати прагнення до добра і справедливості, інтерес до усної народної творчості, виховувати шанобливе ставлення до книги, інтерес до народної творчості та творчості письменників – казкарів.

Обладнання: презентації, проектор, червоні і зелені картки, мікрофон, телепрограма.

Хід уроку

Ι етап: До читання.

  1.          Вступне слово вчителя.

Доброго ранку! Доброго дня!

Доброго – вчора, сьогодні, щодня і завжди.

Вас вітає телеканал «КазкаTV»

Хай не псується ваш настрій,

Хай буде все добре, як належить.

З вами постійна ведуча цього каналу Маргарита Сергіївна.

  1.          Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні на нашому телеканалі вас чекає багато цікавого. Такщо, не переключайтесь.

Кожен народ створив багато чудових казок. У них відображення життя народу, його мрії і сподівання на кращу долю, на перемогу добра і справедливості над злом, заздрістю, жадібністю і жорстокістю. Казки розкривають для нас інший, чарівний світ, переносять нас на крилах фантазії
до незвичайних мандрівок і пригод, у яких ми беремо участь разом з героями
казок.

  Сьогодні ми побачимо деякі з них, дамо поради героям, продемонструємо свої творчі й акторські здібності.

Зверніть увагу на екран, на ньому ми побачимо репортажі які підготували команди нашого каналу «Казкарі», «Розумники», «Кмітливці»

 і «Читайлики».

  1.          Презентація «Розумників»: «Для чого ми читаємо казки?»

Для чого ми читаємо казки?

Наша група працювала нал цим питанням...

Казка народилась у сиву давнину. Дитинство невіддільне від неї. Пригадайте, як ви слухали ви ,затамувавши подих, про курочку рябу, котика й півника, колобка, хитру лисичку.

   -Казка - давній і мудрий порадник. Це вона дає перше уявлення про добро і зло, правду й неправду, чесність, справедливість. Ці думки втілені у народних прислів'ях.

«Розумники» нам підготували завдання: «Склади пазли-прислів’я»

Вам потрібно скласти прислів’я з допомогою слів які записані на пазлах. І хто швидше справиться піднімає зелену картку.

(Маленькі казки багато розуму додають.

Казки маленькі, а розуму в них багато.)

Отже хто казок багато знає той завжди перемагає!

ΙΙ етап: Під час читання.

  1.          Презентація «Читайликів»: «Казкова реклама».

-Які казки ви порадите прочитати?

Наступний репортаж нам підготували «Читайлики», репортаж називається «Казкова реклама».

(учні презентують проект)

Учні прослухайте рекламу.

   Казка «Ріпка»: творці хітів - український народ – представляють наших добрих знайомих – Мишку, Мурчика, Онучку, Бабусю й Дідуся. Весела компанія збирає врожай. Чи їм це під силу?

   Казка «Колобок»: діду,жителю села, нема на що жалітися: кохана дружина, чарівний синочок – справжня американська мрія! Але його кругле дитя дуже любить подорожувати. Він скочив у халепу! Його життя під загрозою! Читайте продовження у казці … «Колобок».

   Казка «Троє поросят» : прочитайте казку про трьох поросят! Ви дізнаєтесь, я двоє поросят врятувались від голодного і злого вовка. Спасибі розумному братові. Він побудував міцний дім!

Казка «Малий і Карлосон, що живе на даху» : Карлосон, хто він такий?  Маленький чоловічок з пропеллером на спині, з можливістю літати і швидко знаходити нових друзів.

Так..так…всі попередні казки ми знаємо, а цю ми не читали. «Читайлики», ану давайте виправляйте це.

(учні пропонують ілюстрований текст на екрані з яким учні можуть ознайомитись, або роздають цей текст надрукований).

Астріт Ліндгрен «Малий і Карлосон що живе на даху».
Читайлики, а може ви нам щось і про автора розповісте?

Подякуємо нашим «Читайликам» за таку цікаву рекламу і за те що дали нам можливість познайомитись з новою казкою. 

Отже, ми можемо зробити висновок казок безліч! Шукайте їх у бібліотеках!

  1.          Презентація «Кмітливців»: «Казковий тест».

Кмітливці нам підготували репортаж-перевірку чи зрозуміти ми казку Астріт Ліндгрен «Малий і Карлосон що живе на даху»?

 

Як познайомилися Малюк і Карлсон?

  • Вони познайомилися на дні народження хлопчика
  • Карлсон випадково пролітав повз вікна хлопчика
  • Карлсон побачив хлопчика у дворі і вирішив познайомитися

 

Де живе Карлсон?

  • У Малюка вдома
  • У чарівній країні Карлсонів
  • На даху

 

Що подарували на день народження Малюкові?

  • Великий торт
  • собаку
  • Багато цукерок
  • Книгу

 

Кого прозвали «домомучітельніца»?

  • маму Малюка
  • Фрекен Бок
  • подругу Карлсона
  • бабусю Малюка

 

Чим Малюк і Карлсон злякали злодюжок?

  • викликали міліцію
  • Розповіли все батькам Малюка
  • Прикинулися привидами і налякали злодюжок

 

Яка мрія була у Фрекен Бок?

  • Виховати якомога більше дітей
  • Потрапити в телевізор
  • собака

- Діти,ви знаєте,що казки можна не лише читати,але й дивитись. Наші «Кмітливці» демонструють уривок з казки «Малий і Карлосон що живе на даху».

  1.          Презентація «Казкарі»: «Власна казка».

ΙΙΙ етап: Після читання

Наступний репортаж від «Казкарів».

(учні пропонують свою версію цієї казки і пропонують учням:

  •             скласти власну, або продовжити дану;
  •             намалювати малюнок до казки;
  •             проінсценізувати казку;
  •             прочитати по ролях)

 

 

doc
Додано
29 березня 2019
Переглядів
1943
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку