Мирилки-розмальовки можна використовувати як допоміжний матеріал при проведені різного роду заходів з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, а саме:
Алгоритм використання:
1.Коротке обговорення сюжету певної казки (певного мультфільму). Це можуть зробити самі учні або ж дорослий, якщо діти не знають або не дуже пам'ятають казку чи мультфільм.
2.Характеристика рис особистості персонажів та особливостей їх поведінки, які призводили до конфліктів (неприємних випадків, біди тощо) та виходу з таких ситуацій.
3.Зробити висновок (підвести дітей до висновку), що жити у мирі і злагоді набагато краще і вигідніше для всіх, а також наголосити на тому, що всі опоненти у сварці повинні зробити крок на зустріч однин одному для примирення.
4.Запропонувати вивчити вірш-мирилку і за її допомогою помиритися з товаришем (якщо вирішується конфліктна ситуація між окремими учнями) або запам'ятати мирилку для для примирення в майбутньому (при проведенні групової виховної робот з учнівським колективом).
5.Розфарбувати розмальовку.
На одному аркуші А4 розміщено по дві мирилки-розмальовки. Такий масштаб є оптимальним для використання.
Мирилки-розмальовки «Діти, давайте жити дружно!!!»
Підготувала практичний психолог
Лавківської ЗОШ І-ІІ ступенів
Лалакулич Марина Михайлівна
Мирилки-розмальовки можна використовувати як допоміжний матеріал при проведені різного роду заходів з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, а саме:
Алгоритм використання:
На одному аркуші А4 розміщено по дві мирилки-розмальовки. Такий масштаб є оптимальним для використання.
|
|
Я мирюсь, мирюсь, мирюсь,
|
Миримося, миримося,
|
|
|
Мирилка летіла,
|
Тулимося, тулимося
|
|
|
Битися - не билися, |
Мирись, мирись,
|
|
|
Мир – миром, |
Я мирюся й ти мирись,
|
|
|
Дай скоріш мізинчик свій, |
Мир-миром! |
|
|
Ти - не ворог, я - не ворог. |
Бачиш - іграшки сумують, |