Мистецтвознавча гра-змагання «Кольоровий калейдоскоп»

Про матеріал
Цікава мистецтвознавча гра-змагання, де учні можуть показати свої знання з образотворчого мистецтва, творчий розвиток, вміння малювати. Можна використати як частину гурткової роботи у пришкільному таборі, або як позакласний захід з образотворчого мистецтва. На учнів чекає вікторина, веселе малювання собою, створення фоторобота за описом, відгадування загадок та їнші цікаві види роботи.
Перегляд файлу

 

Мистецтвознавчий захід

«Кольоровий калейдоскоп»

Хід свята

Звучить урочиста музика.

Здрастуйте, дорогі друзі! Сьогодні у нас незвичайний день! Тут зібрались вихованці табору, щоб взяти  участь у мистецтвознавчому турнірі.

 

1 «Мистецтвознавча вікторина»

Вікторина з образотворчого мистецтва.

1.Назвіть основні кольори?   (червоний, синій, жовтий).

2.Скільки кольорів має веселка?   (7).

3.Назвіть кольори райдуги в порядку їх розташування?   (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий).

4.Як утворити зелений колір? ( змішати жовту фарбу із синьою).

5.Як утворити жовтогарячий колір? (змішати червону фарбу із жовтою).

6.Які кольори називають холодними?  ( синій, блакитний, синьо-зелений, фіолетовий, синьо-фіолетовий)

7.Які кольори називають теплими? ( кольори , де переважають відтінки жовтого. червоного, оранжевого).

8.Які інструменти  необхідні під час малювання фарбами? ( пензлик, палітра)

9.Назвіть види образотворчого мистецтва? (живопис, графіка, художня графіка, скульптура).

10. Як називається жанр образотворчого мистецтва в якому головний герой – природа?   ( пейзаж).

11. Як називається картина на якій зображено людину? ( портрет).

12.У добутку цього жанру зображують речі, які оточують людину – предмети побуту, їжу, квіти, плоди та ін..  (натюрморт).

13.Що таке автопортрет?  (зображення автора картини, яку він виконав власноруч).

14.Установа, де зображені та виставлені для огляду твори образотворчого та декоративного мистецтва.  ( музей).

15. Який колір отримаємо , якщо змішати білий і червоний? (Рожевий)
 

16. Який колір отримаємо , якщо змішати білий і синій? (Голубий)

17. Російською мовою це звучить так: «Каждий охотник желает знать‚ где сидит фазан». Як сказати це одним словом? (Веселка.)

 

2. “Весела розминка”.

Чи знаєте ви, що малювати можна не тільки фарбами й олівцями? Малювати можна ще й із самих себе. Можна сідати, стояти й навіть лежати, але головне – дружно домовитися між собою, як це зробити.

Зараз учні ваших загонів будуть малювати собою.

Завдання командам: «намалювати» ялинку, їжака, дерево, гребінець для розчісування

волосся.

 

3. “Світ живопису”

 Ви добре знайомі з жанрами живопису. Перед вами набори репродукцій. Їх потрібно розкласти по жанрах, а потім пояснити на які групи ви їх розклали. Виграє та команда, яка швидше справиться із завданням і дасть правильну відповідь.

(Діти виконують завдання, відповідають на питання – жанри- портрет, пейзаж, натюрморт)

4. Фоторобот.

Користуючись підказками створіть фоторобот злодія, який викрав з Лувру «Джоконду». Журі оцінить вашу майстерність за З-бальною системою.

Опис:

1. Овальне  обличчя.

2. Очі маленькі, мов чорні вуглики, брови густі‚ насуплені.

3. Ніс довгий, широкий на кінці.

4. Губи теж тонкі‚ верхня повністю прикрита вусами, закрученими догори.

5. На голові  капелюх, більше нахилений на лівий бік. З-під нього виглядає акуратно підстрижене волосся.

6. Одягнений в білу рубашку, галстук, світлий жакет.

 

5. «Художні матеріали»

Серед буквеної плутанини знайдіть і викресліть назви художніх матеріалів. Викреслювати можна тільки під прямим кутом (по діагоналі)

 

http://ped-kopilka.com.ua/images/artikl06/5%28572%29.jpg

Відповідь: див. фото

http://ped-kopilka.com.ua/images/artikl06/6%28544%29.jpg

6. Розставте букви на свої місця і отримаєте слово:

ьеіловц        (олівець)

тюрнаморт        (натюрморт)

мобаль               (альбом)

жижипов            (живопис)

катнаир             (картина)

ейум                  (музей)

трепорт              (портрет)

7. Відгадайте загадки:


«Стрункий, гладенький, із чубом маленьким.

Воду й фарбу я шаную, на папері все малюю.

Хто я друзі відгадайте,

Світ зі мною впізнавайте»        (Пензлик)

 

       Лиш помилка суне носа —

На підмогу її просим.

Потанцює, покружляє —

І помилки вже немає!

В кого ж виникла ця думка,

Щоб з’явилась дивна …      (Гумка).

 

       Всяк школяр його шанує,

Бо він пише і малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це, звичайно, …   (Олівець).

       Щоб жили у мирі

Скло, пластмаса й шкіра,

Целофан, хутро й бетон,

Пінопласт, папір, картон …

Всіх здружу я, крім людей.

Зрозуміли, хто я? … (Клей).

 

    Пензлик бігає охоче:

Раз мазочок, два мазочок …

Ось пелюстка і листочок,

Ось доріжка і горбочок,

Ось хатина, ось діброва,

Ось … Картина вже готова …

А картину — знає кожен —

Створює для нас … (Художник).

Фрукти, овочі та ваза,

Кожен з вас побачить зразу

В чому річ і в чому суть,

Як картину цю зовуть?

(Натюрморт)

 

Намалюй барвисті квіти

І беріз зелені віти,

Щоб був гарний твій пейзаж,

Фарби ти візьми гуаш.

Поєднаєм квіти, сонце,

Небо ясне у віконці,

Як докупи все зберемо,

Як картину цю назвемо?

(Композиція)

 

Він для фарби — незамінний,

Бо художник він відмінний.

Розфарбує все, як треба,

І малюнок є вже в тебе.

(Пензлик)

 

Білий-білий, наче сніг,

Рук нема, немає ніг,

Не людина і не звір,

А зовуть його... (Папір)

 

Гарно лінії виводить,

По папері легко ходить,

Він художник-молодець,

Чудодійний... (Олівець)

 

Постирає все, що бачить,

Це не іграшка, не м 'ячик,

Опусти ти руку в сумку

Та дістань в долоні... (Гумку)

 

 

 

 

 

 

 

Всі веселі та яскраві,

Наче пави, величаві,

Порахуєм: раз, два, три,

Всі ми бачим кольори.

Кольорів в нас є багато,

Годі їх порахувати,

Як за руки всі візьмуться,

Як тоді вони назвуться?

(Спектр)

 

Ми на вернісаж прийшли,

Щось цікаве там знайшли,

То не птах і не людина,

А зовуть її... (Картина)

 

Розглядаємо картини,

Ось дівчина біля тину,

Портрет, пейзаж, а разом все це

Називається... (Мистецтво)

 

Сонце, небо, ляльку, м’ячик,

Вправно водить олівець

Наш художник молодець.

Він потрібен всім сьогодні,

Бо вам стане у пригоді,

Тут підкаже з казки гном,

Що потрібен вам...

(Альбом)

 

Змалював Андрійко маму,

А малюнок вставив в раму.

Цей малюнок, не секрет,

Називається... (Портрет)

 

Бачим ліс, галяву ясну,

День безхмарний та прекрасний,

Захопило подих аж,

Як побачили... (Пейзаж)


8. Реставрація картини

 

Холмс Коли ми говорили, що картина понівечена, малось на увазі найстрашніше — її розрізали на частини. Отже‚ реставрувати її означає скласти ціле з окремих частин. Фрагменти картини поділено на три групи. Команди по черзі. (хто швидше) працюють над реставрацією.

Складіть картину. Вашу швидкість оцінює журі за З-бальною системою.

Перед нами безсмертне творіння Т. Шевченка «Катерина».

9.  “Ми – художники”.

Ниткографія. Майстерклас, самостійна робота по загонах.

docx
Додано
13 жовтня
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку