Місячники виховання 5 клас

Про матеріал
Місячники виховання 5 клас Місячник здорового способу життя та основ безпеки життєдіяльності (вересень)
Перегляд файлу

               

Місячник здорового способу життя та основ безпеки життєдіяльності (вересень)

«ЗДОРОВА ДИТИНА – БАГАТА КРАЇНА»

Компетентність: здорове життя: сприяння свідомій позитивній мотивації на здоровий спосіб життя та підвищення культури здоров’я; стимулювання бажання дбати про власне здоров’я; розуміння складності досягнення міцного фізичного та психологічного здоров’я та його збереження; усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини.

 Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до себе (до свого фізичного «Я»), ціннісне ставлення до людей.

Кредо: «Успіх без здоров’я неможливий - хто здоровий, той щасливий!»

Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; допомога учням у набутті знань і досвіду, що сприятимуть коригуванню ставлення до власної безпеки; формування організаційних навичок, вміння співвідносити власні інтереси і бажання з інтересами і бажаннями інших; вироблення в учнів навичок безпечного поводження з електрообладнанням, газовими плитами, при розведенні багаття тощо.

 

  з/п

Зміст

Дата

  Клас

   Відповідальний

Примітка

1

  День знань

01.09

 

 

 

2

  Перший урок «Ми українці – честь і слава незламним»

01.09

 

 

 

Тиждень безпеки дорожнього руху  «Безпека на дорозі – запорука життя»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Олімпійський тиждень «Здоров’я дітей – здоров’я нації»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень відкритих думок «Спорт – посол миру»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Тиждень учнівського самоврядування «Осінній фест»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місячник морального виховання (жовтень)

 «ЛЮБОВ ДО БЛИЖНЬОГО – ДЖЕРЕЛО ВЕЛИЧІ ДУШІ»

Компетентність: спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами толерантне ставлення до представників різних народів і культур.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до людей, до свого роду, ціннісне ставлення до себе (до свого психологічного «Я»).

Кредо: «Люди, будьте взаємно красивими!»

Мета: прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань і потреб поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві. Спонукання до опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення. Наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей. Виховання в школярів шанобливого ставлення до оточуючих, формувати високі моральні почуття, свідому дисципліну, відповідальність за свої вчинки. Формування рис особистості, здатної приймати рішення у ситуації морального вибору і нести відповідальність перед собою, суспільством, державою. Формування навичок толерантної поведінки, конструктивного розв’язання конфліктних ситуацій, створення умов для співтворчості педагогів, учнів, батьків.

 

  з/п

Зміст

Дата

  Клас

   Відповідальний

Примітка

Тиждень милосердя  «Не кидай тваринку у біді»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень національно-патріотичного виховання «Захисники України – воїни світла»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень протидії булінгу «Ми різні, але рівні»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень добра «Нехай доброти у світі більшає»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місячник національно-патріотичного виховання  (листопад)

«Я, РОДИНА, УКРАЇНА!»

Компетентність: громадянська та соціальна, підприємливість.

 Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі. Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Здатність і готовність до продуктивної трудової діяльності, набуття нових професійних навичок, оволодівати суміжними й новими напрямами діяльності. Здатність до підприємницького ризику.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, ціннісне ставлення до праці.

Кредо: «Йдемо чумацькими шляхами, сіллю землі в єднанні станемо!»

Мета: забезпечення умов для вивчення вікових традицій та героїчних сторінок українського народу, виховування почуття гордості та вдячності до своєї держави, народу, історії, формування особистості учня як громадянина-патріота. Формування патріотичних почуттів, виховання високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигів в ім’я процвітання української держави. Виховання людини-патріота, вироблення глибокого розуміння громадянського обов’язку, спонукання до фізичного вдосконалення та вивчення національних традицій та героїчних сторінок історії українського народу.

 

  з/п

Зміст

Дата

  Клас

   Відповідальний

Примітка

Патріотичний тиждень «Все буде Україна»

 

 

 

 

 

 

Тиждень рідної мови

 

 

 

 

 

 

Тиждень толерантності

 

 

 

 

 

 

Тиждень історії «Я – українець(ка)!»

 

 

 

 

 

 

 

Місячник правової  освіти і превентивного виховання  (грудень)

 «Я І ЗАКОН» 

Компетентність: загальнокультурна грамотність.

Ця компетентність передбачає почуття обов’язку перед родиною, вміння слухати і підтримувати мир і злагоду в родині; популяризувати декоративно-ужиткове мистецтво, досліджувати технології виготовлення таких виробів, участь у соціальних проектах; розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до держави і народу

Кредо: «Мудрість народу – в традиціях роду»

Мета: виховання розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших народів та націй. Створення системи підготовчих та профілактичних дій педагогів, спрямованих на запобігання формувань в учнів негативних звичок, рис характеру, проявам асоціальної поведінки підлітків та організацію належного догляду за діяльністю школярів. Попередження злочинів і зростання злочинності серед неповнолітніх, формування відповідальності за свої вчинки, дотримання правил поведінки в школі та за її межами. Формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів. Знання і дотримання у поведінці Законів України. Забезпечення правомірної поведінки, профілактика негативних явищ в учнівському середовищі; сприяння формуванню прагнення займати активну життєву позицію; розвиток ціннісного ставлення до власного здоров’я.

 

  з/п

Зміст

Дата

  Клас

   Відповідальний

Примітка

Тиждень проти насильства «Наші долоньки проти насильства»

 

 

 

 

 

 

Тиждень української хустки

 

 

 

 

 

 

Тиждень превентивного виховання «Закони за якими ми живемо»

 

 

 

 

 

 

Тиждень побажань «Під Новий рік»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місячник творчого та інтелектуального розвитку особистості (січень)

«НАШЕ МАЙБУТНЄ – В НАШИХ РУКАХ»

Компетентність: уміння вчитися впродовж життя; інформаційно-цифрова компетентність, математична компетентність, спілкування іноземними мовами, спілкування державною мовою

Продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, виконувати різні ролі та функції в колективі; здатність і готовність до продуктивної трудової діяльності.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до праці, ціннісне ставлення до свого соціального «Я».

 

Кредо: «Інформаційним простором веслую , на веб-хвилі я мандрую, всі свої знання здобуті Україні я дарую»

 

Мета: створення сприятливого освітнього простору та належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення; підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, проведення моніторингових досліджень рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення. Виявлення творчого потенціалу, розвиток логічного, образотворчого мислення, створення умов для формування творчої особистості; здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, зокрема через вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою освітню траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя виховання компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення. Виявлення творчого потенціалу, розвиток логічного, образотворчого мислення, створення умов для формування творчої особистості; здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, зокрема через вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою освітню траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.

 

  з/п

Зміст

Дата

  Клас

   Відповідальний

Примітка

Тиждень зимових канікул «Калейдоскоп зимових свят»

 

 

 

 

 

 

Тиждень зимових канікул «Калейдоскоп зимових свят»

 

 

 

 

 

 

Тиждень зимових канікул. Тиждень інтелектуального розвитку «Всезнайко»

 

 

 

 

 

 

Тиждень зимових канікул. Тиждень інтелектуального розвитку «Всезнайко»

 

 

 

 

 

 

 

Місячник  громадянського виховання (лютий)

 «БУДЬМО ГІДНИМИ НАЗИВАТИ СЕБЕ УКРАЇНЦЯМИ»

Компетентність: ініціативність і підприємливість, комунікативна, спілкування державною мово

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до держави і народу, ціннісне ставлення до праці.

Кредо: «Родина, друзі, рідний край, і скрізь у тобі потреба»

Мета: допомагати учням усвідомити себе як частину нації; спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину. Формувати розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення, працювати над розвитком ініціативності й активності учнів, вмінням знаходити свої місце у працюючому колективі, допомоги ближнім, володіння комунікативними навичками, працьовитість у всіх формах трудової діяльності, ретельність та сумлінність виконання доручень, негативне, критичне ставиться до власного ледарства та ледарства оточуючих, прояв бережливості в процесі будь-якої діяльності, охайність, вміння раціонально розподіляти робочий час, здатність до продуктивної діяльності та підприємливості.

  з/п

Зміст

Дата

  Клас

   Відповідальний

Примітка

Тиждень фінансової грамотності «Школа майбутнього бізнесмена»

 

 

 

 

 

 

Тиждень безпечного інтернету

 

 

 

 

 

 

Тиждень єднання «Єднання заради незалежності»

 

 

 

 

 

 

Тиждень пам’яті героїв Небесної сотні «Їх подвиг збережемо у віках»

 

 

 

 

 

 

 

Місячник художньо-естетичного виховання (березень)

 «У СВІТІ ПРЕКРАСНОГО»

Компетентність: самовираження та інноваційність, загальнокультурна грамотність, обізнаність і здатність до самовираження в сфері культури, творча діяльність, вміння вчитися впродовж життя

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Кредо: «Знайдемо незвичайне у буденному і звичайне у фантастичному».

Мета: сприяння художньо-естетичній освіченості та вихованню особистості; виховання в молоді естетичних поглядів, смаків, що ґрунтуються на народній естетиці та на кращих надбаннях цивілізації; вироблення в учнів вмінь власноручно примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й відтворювати прекрасне в повсякденному житті. Формування здатності розуміти твори мистецтва, формувати мистецькі смаки, виражати почуття за допомогою мистецтва, висловлювати власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувальновиражальні засоби. Виявлення творчого потенціалу, логічного, образного мислення; створення психологічної атмосфери підтримки та розвитку особистості, виражати почуття за допомогою мистецтва; відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, гімназія, громада)

 

  з/п

Зміст

Дата

  Клас

   Відповідальний

Примітка

Тиждень краси та гармонії

 

 

 

 

 

 

Шевченківські дні

 

 

 

 

 

 

Тиждень

 

 

 

 

 

 

Тиждень поезії

 

 

 

 

 

 

 

Місячник екологічного виховання (квітень)

«ХАЙ ПЛАНЕТА НАША ЧИСТА РОЗКВІТАЄ ЛЮДЯМ НА ДОБРО»

Компетентність: екологічна грамотність, компетентності у природничих науках і технологіях.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до природи.

Кредо: «З природою живи у дружбі, то буде тобі вона у службі!»

Мета: виховання ставлення до природи, як універсальної цінності, формування екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи; виховання почуття відповідальності за природу, як національне багатство, основу життя на Землі; залучення вихованців до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

  з/п

Зміст

Дата

  Клас

   Відповідальний

Примітка

Тиждень позитиву «Жменька сміху всім на втіху»

 

 

 

 

 

 

Тиждень здоров’я 

 

 

 

 

 

 

Тиждень довкілля

 

 

 

 

 

 

Тиждень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місячник родинного виховання  (травень)

 «ТЕПЛО ЄДИНОЇ РОДИНИ»

Компетентність: соціальна та громадянська

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до людей, ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Кредо:   «З роду в рід кладе життя мости,

         Без коріння саду не цвісти,

                Без стремління човен не пливе,

            Без коріння сохне все живе».

Мета: виховання пріоритетів подружнього життя, гендерної культури, збереження та примноження сімейних традицій, забезпечення єдності поколінь. Залучення батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї та допомога батькам у їхній психолого-педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини

 

  з/п

Зміст

Дата

  Клас

   Відповідальний

Примітка

Тиждень праці

 

 

 

 

 

 

Тиждень пам’яті та примирення

 

 

 

 

 

 

Тиждень уподобань моєї родини

 

 

 

 

 

 

Тиждень вишиванки

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку