Тема: Ми українці: честь і слава незламним
Мета: почуття гордості й приналежності до незламного українського народу, який героїчно боронить власну державу, і як наслідок – готовності до посильної участі у справі захисту суверенітету України та відновлення її територіальної цілісності, долучення до волонтерського руху, допомога армії.
Хід уроку:
1. Організація класу
1.1. Привітання; представлення Даринки.
1.2. Гра на знайомство «Снігова куля»
Мене звуть - Хобі
2. Оголошення теми і мети уроку.
2.1. Вступне слово.
Тема нашого першого уроку: Ми – українці: честь і слава незламним.
2.2. Асоціативний кущ «Для мене Україна – це…»
Але перед розглядом відео та фактами хочу дізнатися, а що для вас Україна?
Відповідаємо повним реченням: Для мене Україна – це...
3. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=Z4gteWMIFak
3.1. Вступне слово
Але сьогодні Україна в біді, і ця біда зветься – Війною.
Війною, яка відбувається в 21 ст, коли розвиток людей потрібно спрямовувати не на виготовлення зброї, а на збереження планети, здоров’я, створення та розвиток сучасних технологій покращення життя. Але маємо те, що маємо…
Тож перегляньмо відео, присвячене цій війні.
3.2. Обговорення відео.
Правда ж пробиває на сльози?
Я досі не можу повірити, що це відбується з нами…
Я не пробачу окупантам цього, тому що багато людей позбавленні домівок, хтось втратив рідних, а військові гинуть на фронті.
4. Розповідь про військових.
4.1. Порівняльна характеристика.
Військові обороняють нас, хоч у нас тут тихо. І ми маємо бути вдячні їм, хоча б тому що…
1) Поки ми спимо в теплих ліжках – вони сидять в окопах, які копають самі;
2) Поки ми їмо смачну їжу – вони готують в польових умовах та їдять сухпайки;
3) Поки ми вибираємо, що сьогодні одягнути – вони носять один одяг тижнями, інколи не маючи змоги прийняти душ;
4) Поки ми продовжуємо слухати рос музику – вони чують вибухи, гинуть від куль окупантів…
Герої це роблять для того, щоб ми жили. Щоб ми не покидали своїх рідних та домівок, могли бачити друзів, ходити до рідної школи. Тому не забувайте, що кожного дня о 9 год потрібно вшанувати хвилиною мовчання тих, хто загинув, щоб ми могли спати спокійно. І навіть, якщо вчитель забув провести хвилину мовчання – ви можете про це йому нагадати.
5. Розповідь про волонтерів.
5.1. Вступне слово
Україна кричить про війну на весь світ, в мережі публікуються фото з міст, де зараз залишися руїни. Але світ не допоможе нам, якщо ми не будемо нічого робити, тому з початком війни у кожного свій фронт. Хтось воює на передовій, хтось приймає тимчасово переміщених осіб, хтось готує вареники для військових.
Віршик про пілота – Привид Києва
Під час Другої світової війни, техніка допомогла рад союзу виграти війну з Німеччиною, проте технології не стоять на місці. Зараз можна сидячи в кабінети керувати безпілотником, таким чином більше людей залишаються живими.
5.2. С. Притула.
Один з відомих та масштабних волонтерів – Сергій Притула.
До початку повномасштабної війни, його часто можна було побачити на «Новому» телеканалі, він вів такі програми: «Хто зверху?», «Де логіка?», «Діти проти зірок» та багато інших. Але 24 лютого все перемінилось, і він почав організовувати масштабні покупки для військових, як їжі так і військової техніки.
У травні Сергій Притула організував збір коштів на Байрактари. Потрібну суму, а саме 600 млн грн – українці зібрали за 3 дні. І коли Сергій звернувся до фірми «Байкар», що знаходиться в Туреччині, то ті відповіли, що вони хочуть нам допомогти подолати ворога, і дарують нам 3 байрактари.
А що ж таке байрактар -…
Джавелін…
6. Вибухонебезпечні предмети.
6.1. Бесіда.
Пам’ятаєте, Марина Вікторівна, весною говорила вам про вибухонебезпечні предмети. Чому на фото іграшки? Чи можна їх чепати? Що потрібно робити в такому випадку?
6.2. Розповідь про Патрона (роздавання буклетиків)
Ще один герой нашого часу – це …
7. Хвилинка релаксації. Капсула часу.
А зараз закрийте оченята і уявіть, що війна закінчилась, ми перемогли. Всі радіють, все добре. Йде велике будівництво, все відбудовується, люди повертаються. Подумайте, ким би вихотіли стати?
Тепер відкрийте очі – розгадаймо ребус.
Капсула часу – це коли люди записують якусь інформацію, кладуть її в посудину і закопують, або залишають на в меблях. Потім через певний час знаходять і читають, що ж автор хотів розповісти.
Нумо зробимо свою капсулу часу, і відкриєте її аж у 12 класі, у 2030 році.
8. Підсумок уроку.
8.1. Гостинці.
В честь нашого свята – першого дзвоника, хочу вам подарувати подаруночок – ось такий шматочок вересня.
8.2. Пісня.
Короткий план – конспект:
1. Організація класу
1.1. Привітання; представлення Даринки.
1.2. Гра на знайомство «Снігова куля»
2. Оголошення теми і мети уроку.
2.1. Вступне слово.
3. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=Z4gteWMIFak
3.1. Вступне слово
3.2. Обговорення відео
4. Розповідь про військових.
4.1. Порівняльна характеристика.
5. Розповідь про волонтерів.
5.1. Вступне слово
5.2. С. Притула
6. Вибухонебезпечні предмети.
6.1. Бесіда.
6.2. Розповідь про Патрона (роздавання буклетиків)
7. Хвилинка релаксації. Капсула часу.
8. Підсумок уроку.
8.1. Гостинці.
8.2. Пісня.