Тема. Множення числа 5 на 2,3,4,1,0. Переставна властивість множення.
Задачі уроку:
Корекційно-розвивальна: закріпити знання таблиць множення та ділення чисел2,3, 4; розвивати зв`язне мовлення;
Навчально-корекційна: ознайомити з таблицею множення числа 5 та її практичним застосуванням; вправляти учнів в обчисленні значень виразів і розв`язуванні задач; формувати уявлення про збільшення або зменшення числа в кілька разів ,розвивати вміння використовувати знання таблиці множення числа 5 під час розв`язання прикладів і задач; формувати критичне мислення, навички співробітництва;
Корекційно-виховна: виховувати працелюбність.
Обладнання: картки для опитування, малюнки, картки для індивідуальних домашніх завдань.
Хід уроку
I Організація класу. Скрізь у нашому житті є правила. Над деякими ми навіть не замислюємося. Після зими настає весна. Є правила Всесвіту: обов`язково потрібно користуватися знаннями і примножувати їх. Тому почнемо це робити зараз.
II Визначення завдань уроку.
Міркуємо – швидко, відповідаємо – правильно, лічимо – точно, пишемо – гарно!
III Контроль. Корекція і закріплення знань.
Гра «Математичний тандем». Форма організації навчальної діяльності – парна. (взаємодія учня з учнем) Перевірка знання таблиць множення чисел 2,3,4. I учень запитує, II – записує відповіді. Потім – навпаки – міняються ролями.
Математичний диктант. (10 прикладів на множення та ділення) – діти виконують на окремих аркушиках.
Завдання для опитування.
«Логічна пара» – 2 учні. З`єднати стрілочками правильні відповіді.
3*(2+3) 5 3*(4+5)
2*(2+7) 12 (3+7) : 2
(2+8):2 27 3*(9-4)
2*(9-3) 15 3*(3+6)
18
«Знайди помилку» – на дошку
2*9+7=24
18:2+15=24
3*5+9=24
3*9-12=24
3*7+3=24
«Порівняй» – на дошку
21:3?14:2
6*2?3*4
5*3?2*7
18:2?18:3
Всі інші діти – усний рахунок «Бліц- турнір».
IV Фізкультхвилинка.
Зробити різкий видих через 2 ніздрі і одночасно злегка втягнути м`язи живота. Вдих – не контролюємо. Дихання коротке. Очі краще тримати закритими.
V Вивчення нового матеріалу.
VI Розвиток математичних знань
1. Задача 49. Ст.14
-Підніміть руки, хто бажає розв`язувати задачу самостійно?
-А хто зі мною?
Одночасно з повторенням учнями умови задачі вчитель робить короткий запис. Аналіз задачі. Складання схеми.
VII Підсумок уроку.
Результати математичного диктанту – презентація «Світлофор». На зеленому колі прикріпити учнівські роботи без помилок, на жовтому – 1-3 помилки, а на червоному – багато помилок.
-Це знову час для роздумів. Дуже сподіваюсь, що наступного уроку після повторення таблиць у нас буде горіти здебільшого зелене світло.
Домашнє завдання .