Множення числа 5 на 2,3,4,1,0. Переставна властивість множення.

Про матеріал
закріпити знання таблиць множення та ділення чисел 2,3, 4; ознайомити з таблицею множення числа 5 та її практичним застосуванням; вправляти учнів в обчисленні значень виразів і розв`язуванні задач; формувати уявлення про збільшення або зменшення числа в кілька разів ,розвивати вміння використовувати знання таблиці множення числа 5 під час розв`язання прикладів і задач.
Перегляд файлу

Тема. Множення числа 5 на 2,3,4,1,0. Переставна властивість множення.

 

Задачі уроку:

Корекційно-розвивальна: закріпити знання таблиць множення та ділення чисел2,3, 4; розвивати зв`язне мовлення;

Навчально-корекційна: ознайомити з таблицею множення числа 5 та її практичним застосуванням; вправляти учнів в обчисленні значень виразів і розв`язуванні задач;   формувати уявлення про збільшення або зменшення числа в кілька разів ,розвивати вміння використовувати знання таблиці множення числа 5 під час розв`язання прикладів і задач;  формувати критичне мислення, навички співробітництва;

Корекційно-виховна: виховувати працелюбність.

Обладнання: картки для опитування, малюнки,  картки для індивідуальних домашніх завдань.

Хід уроку

I  Організація класу.  Скрізь у нашому житті є правила. Над деякими ми навіть не замислюємося. Після зими настає весна. Є правила Всесвіту: обов`язково потрібно користуватися знаннями і примножувати їх. Тому почнемо це робити зараз.

II  Визначення завдань уроку.

Міркуємо – швидко, відповідаємо – правильно, лічимо – точно, пишемо – гарно!

III  Контроль. Корекція і закріплення знань.

Гра «Математичний тандем». Форма організації навчальної діяльності – парна. (взаємодія учня з учнем) Перевірка знання таблиць множення чисел 2,3,4. I учень запитує, II – записує відповіді. Потім – навпаки – міняються ролями.

Математичний диктант. (10 прикладів на множення та ділення) – діти виконують на окремих аркушиках.

Завдання для опитування.

«Логічна пара» – 2 учні. З`єднати стрілочками правильні відповіді.

3*(2+3)                           5                             3*(4+5)

2*(2+7)                          12                            (3+7) : 2

(2+8):2                           27                            3*(9-4)

2*(9-3)                           15                            3*(3+6)

18

«Знайди помилку» – на дошку


 

2*9+7=24

18:2+15=24

3*5+9=24

3*9-12=24

3*7+3=24


«Порівняй»   на дошку

21:3?14:2

6*2?3*4

5*3?2*7

18:2?18:3

Всі інші діти – усний рахунок «Бліц- турнір».

  • Скільки ніг у 3 зайців?
  • Скільки вух у 6 лисичок?
  • Знайти половину числа 18.
  •  Довжина стрічки 24 см. Яка довжина чверті стрічки?
  • Яку дію виконаємо, якщо сказано:
    • на … більше?
    • на … менше?
    • у… рази більше?
    • у… рази менше?

IV Фізкультхвилинка.

Зробити різкий видих через 2 ніздрі і одночасно злегка втягнути м`язи живота. Вдих – не контролюємо. Дихання коротке. Очі краще тримати закритими.

V  Вивчення нового матеріалу.

  • Колективне складання таблиці множення числа 5. (час діяти)
  •  

VI  Розвиток  математичних знань

1. Задача 49. Ст.14

-Підніміть руки, хто бажає розв`язувати задачу самостійно?

-А хто зі мною?

Одночасно з повторенням учнями умови задачі вчитель робить короткий запис. Аналіз задачі. Складання схеми.

VII Підсумок уроку.

Результати математичного диктанту – презентація «Світлофор». На зеленому колі прикріпити учнівські роботи без помилок, на жовтому – 1-3 помилки, а на червоному – багато помилок.

-Це знову час для роздумів. Дуже сподіваюсь, що наступного уроку після повторення таблиць у нас буде горіти здебільшого зелене світло.

Домашнє  завдання .

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 квітня
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку