Тема. Множення і ділення десяткових дробів.
Мета: підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання
Для економії часу доцільно цей етап провести зібравши і перевіривши зошити учнів.
II. Систематизація знань, умінь і навичок
Запитання до класу
1) Два десяткові дроби;
2) десятковий дріб на 10n;
3) десятковий дріб на 0,1; 0,01;...
1) 4,25 · 0,3; 2) 42,5 · 0,3; 3) 42,5 · 3; 4) 42,5 · 30.
1) 0,4 · 3,7 · 0,25; 2) 0,4 · 3,7 + 0,4 · 6,3.
1) Десяткового дробу на натуральне число;
2) десяткового дробу на 10n;
3) десяткового дробу на 0,1; 0,01; ....
4) десяткового дробу на десятковий дріб.
Отже, основні правила, яким слід користуватися під час виконання контрольної роботи, — це правила множення і ділення десяткових дробів (використовуючи особливі випадки).
Розв'язування вправ
Вправи, які будуть розв'язувати на цьому уроці учні, відповідають основним видам завдань контрольної роботи:
1) 0,024 · 4,5; 2) 29,41 · 1000; 3) 2,86 : 100; 4) 4 : 16; 5) 0,48 : 0,8;
6) 9,1 : 0,07.
1) 2,4 (х + 0,98) = 4,08; 2) 0,084 : (6,2 – х) = 32.
Додаткова задача
Петрик купив 5 тістечок і отримав 3,2 грн. здачі. Для покупки 9 тістечок йому не вистачило 2,4 грн. Скільки коштує одне тістечко?
III. Підсумок уроку
Учитель ще раз повторює тематику завдань контрольної роботи.
IV. Домашнє завдання
Тематичне оцінювання № 8 — у робочих зошитах. (Зібрати зошити і перевірити домашнє завдання з метою порівняння оцінок за домашню контрольну роботу з оцінками, що будуть отримані за контрольну роботу з теми.)