Множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове

Про матеріал
Тема: Множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове Мета: Формувати предметні компетентності: уміння застосовувати письмове множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове; вдосконалювати навички усних обчислень; формувати математичну компетентність; удосконалювати вміння розв’язувати складені задачі; розвивати логічне мислення учнів; виховувати інтерес до вивчення математики, розуміння ролі математики в житті і розуміння важливості математичних знань.
Перегляд файлу

Урок математики у 4 класі

Вчитель: Ковтонюк Оксана

Тема: Множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове

Мета:   Формувати предметні компетентності: уміння застосовувати письмове множення і ділення трицифрового числа на   двоцифрове; вдосконалювати навички усних обчислень; формувати математичну компетентність; удосконалювати вміння розв’язувати складені задачі; розвивати логічне мислення учнів; виховувати  інтерес до вивчення математики, розуміння ролі математики в житті і розуміння важливості математичних знань.

Обладнання. Презентація, аркуш паперу із зошита, робочий зошит для 4 класу, частина 2 (автор С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко), підручник для 4 класу частина 2 (автор С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко); фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI, гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM

Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу

Освітня галузь. Математична, природнича, технологічна, здоров'язбережувальна.

Методи використані на уроці. Метод навчання (міркування, пояснення), наочні (ілюстрація, презентація, самостійне спостереження), дослідження, практичні вправи, самостійна робота з книгою, створення ситуацій зацікавленості, диференціації.

Структура уроку.

      І. Організація класу. Психологічне налаштування. Привітання.  Вправа «Настрій».

     ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь.

    ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів. Повідомлення теми,    завдань уроку.

    IV.  Формування нових знань.

     V. Формування вмінь та навичок. Закріплення вивченого.

    VI. Пояснення домашнього завдання. Диференційоване.

    VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія .

Перебіг уроку.

І.    ОК (організація класу) Привітання!

- Намалюйте у зошиті смайлик  який відповідає вашому настрою!

(У кого смайл  (сумний), чи через міру (веселий), учитель пропонує дітям все-таки налаштуватися на роботу).

-Подаруй розумний доброзичливий погляд один одному в онлайні. Посміхніться. Дякую. Бачу ваші гарні посмішки.

-Готові, діти?

ІІ.    МНД (мотивація навчальної діяльності). Повідомлення теми і мети уроку

АОЗ (актуалізація опорних знань)

Сьогодні ми з вами розпочинаємо вивчення нового  розділу.

Письмове множення і ділення на двоцифрове та трицифрове число.

Тема уроку: Множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове    слайд 1

 Завдання уроку:  навчитися  письмово множити і ділити трицифрові числа на двоцифрові, бути активними і старанними.

Пам'ятка!

Будьте уважними! Міркуйте, шукайте, порівнюйте, робіть висновки. Працюйте наполегливо і не бійтеся помилитися.

ІІІ. ВНМ (вивчення нового матеріалу)

  1. Емоційне налаштування. ГРА  " Інтерв'ю за 1 хв"

Відповідаємо прикметниками. Так як ми закінчили вивчати прикметник, є нагода його пригадати і повторити.

*Яким був попередній урок?(важким, цікавим…)

*Якою була перерва?(весела, ….)

*З яким настроєм ви прийшли на урок?(……,  …….)

*А яка зараз має бути обстановка на уроці, щоб ви змогли засвоїти нову тему?(……  робоча)

*Отже, давайте створимо таку робочу атмосферу!  Розпочинаємо!

     2.Перевірка домашнього завдання.

     Чи важко було виконувати дом завд?

     То яка дія є перевірною до дії ділення? 

    Отже….

    3.Усний рахунок    слайд 2.        Молодці!

    4.Каліграфічна хвилинка 

    16*2:4*12:3*20:10:8            (8)

     5.Математичний диктант -  слайд 3,      самоперевірка    слайд 4

     6.Робота з підручником

Завдання №2. (підручник для 4 класу частина 2 автор С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко: с.42).

Виконай множення письмово. Перевір результати.

Повторення письмового алгоритму множення чисел       слайд 5

 

Письмове множення на двоцифрове число - презентація з математики

27*13=                                   перевірка      351:27=

48*12=                                   перевірка      576:48=

57*14=                                   перевірка      798:57=         Коментування.   Підсумок.

4.Первинне закріплення матеріалу.

Завдання № 1. (підручник для 4 класу частина 2 автор С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко: с.42).

Виконай арифметичні дії.

(128: 16* 24: 48* 63) – (51: 17* 36: 18* 18) + 67 =         самоперевірка    слайд 6

Підсумок.

Колективна робота над задачею

Завдання №3. (підручник для 4 класу частина 2 автор С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко: с.42).

 Розв’яжи задачу 1.

Діти самостійно читають задачу кілька разів.  Учень пояснює розв’язання. Записуємо короткий запис до задачі.  Потім діти самостійно всі записують розв’язок задачі. За  бажанням пишуть вираз до задачі.

-Чи можемо ми дати відповідь на запитання задачі?

-Бо нам не відомо скільки камер встановлює інженерка за одну годину?

- Як дізнатися скільки камер встановить інженерка за годину?

-Тоді за 8 годин скільки камер встановить інженерка? 

- А дві інженерки за 8 годин?

Короткий запис

1інж.-4год-32камери

2інж.-5год-?камер

-Діти самостійно записують розв’язок до задачі

-Учень зачитує вираз, складений до задачі.                   Підсумок

5. Фізкультхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

ІV. Узагальнення та систематизація вивченого. Закріплення вивченого.

Завдання 4. (підручник для 4 класу частина 2 автор С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко: с.42).

Знайди значення виразів.

(253+698) : 3=

80000: 1250*45=                                                                              

Підсумок  до завдання                                                             слайд 7                          

1.Рухлива вправа для очей.

https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM 

Завдання 5. (підручник для 4 класу частина 2 автор С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко: с.42)         Розв’яжи нерівності.

q+15>23                           z-18<40                        самоперевірка   слайд 7

Завдання 6. (підручник для 4 класу частина 2 автор С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко: с.42)         Самостійна робота.  Розв’яжи рівняння.

148+х=567+129                (274+307) – t=305         самоперевірка  слайд 7

Підсумок . Над  якою темою ми сьогодні працювали. Які завдання виконували.

Рефлексія

 Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів.         слайд 8

-Над якою темою ми сьогодні працювали?

- У розв’язанні яких завдань виникали труднощі?

-Що нового я дізнався/дізналася сьогодні на уроці?

-Що було для мене сьогодні найбільш цікавим та пізнавальним?

-У чому я сьогодні став/стала розумнішим/розумнішою у порівнянні з учорашнім днем?

Завдання для домашньої роботидиференційоване.

Пояснення домашньої роботи - підручник для 4 класу частина 2 автор С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко: с.42, №4, (будиночок),знайди значення виразів і зроби перевірку,  або № 6, (будиночок).

 

                                    Список використаних джерел

1.Типова освітня програма

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2019/11/1-2-dodatki.pdf

2. Програма «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» у  поступі до цінностей.

https://ipv.org.ua/prohrama-nova-ukrainska-shkola/

3.Скворцова С.О. Математика: підруч. для 4 кл. закл.загал. освіти. (у 2-х ч.): Ч.2/С.С.Скворцова, О.В.Онопрієнко.- Харків: Видавництво «Ранок», 2021.-136с.:іл..

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
1 липня 2022
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку