"Мої педагогічні знахідки"

Про матеріал
Зразки вправ із української мови і літератури. ПРОВІДНИМИ ІДЕЯМИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ПРАЦІ Є ЗАЦІКАВЛЕННЯ УЧНІВ НАВЧАЛЬНИМ МАТЕРІАЛОМ; ЗАЦІКАВЛЕННЯ ПРОЦЕСОМ ОВОЛОДІННЯ НАВЧАЛЬНИМ МАТЕРІАЛОМ;ЗМОГА РЕАЛІЗУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ У ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МОЇ ПЕДАГОГІЧНІ ЗНАХІДКИ

Номер слайду 2

ПРОВІДНИМИ ІДЕЯМИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ПРАЦІ ЄЗАЦІКАВЛЕННЯ УЧНІВ НАВЧАЛЬНИМ МАТЕРІАЛОМ;ЗАЦІКАВЛЕННЯ ПРОЦЕСОМ ОВОЛОДІННЯ НАВЧАЛЬНИМ МАТЕРІАЛОМ;ЗМОГА РЕАЛІЗУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ У ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ.

Номер слайду 3

НЕСТАНДАРТНІ ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Номер слайду 4

“ПРИВАБЛИВА МЕТА”Перед учнями постає проста, зрозуміла і приваблива мета, при досягненні якої він і виконує ту навчальну дію, яка планується.

Номер слайду 5

“КІЛЬКА СЛІВ ПРО ПАРУ ХВИЛИН” «Я підійду через пару хвилин», «Дуже вибачаюсь перед Вами», «У мене гастрит шлунка», «Яка це смачнятина!». «Я підійду за кілька хвилин», «Перепрошую» або «Вибачте», «У мене гастрит», «Як це смачно!».

Номер слайду 6

“МОВНА ЦІКАВИНКА”“тире між підметом і присудком” (8 клас);“тире в складному реченні” (9 клас)Прийом варто використо-вувати на уроках вивчення нової теми. Слово «тире» французького походження і означало «тягти». Вперше його використав М. Карамзін на початку ХІХ століття. А от крапка та кома – найдавніші розділові знаки, їх почали використовувати у ХVІ столітті.

Номер слайду 7

Повторення вивченого матеріалу«Свій приклад»«Прислівник. Розряди прислівників за значенням»(віднайти кілька прикладів прислівників різних розрядів у творі є. Гуцала «сім’я дикої качки”«Перетин тем»«Порядок слів у простому реченні»Порівняти речення українською та англійською мовами

Номер слайду 8

ПРИЙОМИ“ОРФОГРАФІЧНІ ХВИЛИНКИ”“ПОЛІГЛОТ”“ПРАВОПИСНА ПОДОРОЖ”

Номер слайду 9

“ПОЛІГЛОТ”допомагає зміцнити свої знання не лише рідної, а й іноземної мови, шляхом зіставлення та глибшого осягнення різних явищ української мовим’ясосім’яп’єсаоб’єктдев’ятьм’яч. Flesh Family. Play. Object Nine Ball

Номер слайду 10

“ПРАВОПИСНА ПОДОРОЖ” Гра допомагає глибше засвоїти правописних правил написання географічних назв, сприяє виробленню спостережливості, уважності, зосередженості. Побудувати маршрут картою, повторюючи правило написання літери и у власних назвах – Київ – Братислава – Рим – Париж – Мадрид – Вашингтон – Чилі – Аргентина…

Номер слайду 11

Інтерактивні ігри «ЛІТЕРАТУРНИЙ РЕДАКТОР»«БІГ З БАР’ЄРАМИ»«АНТИСУРЖИК»

Номер слайду 12

“МОРФОЛОГІЧНИЙ БАР’ЄР”Поставте наведені множинні іменники в родовому відмінку. Консерви, джунглі, поставки, брехні, шори, ляси, дрижаки, недоїдки, макарони, окуляри, двері, сани, граблі, лапки, сутінки, вершки, терези, люди, хрестини, жнива, дебати, бутси.

Номер слайду 13

Розвиток мовленняІдентифікація слова. Файно: Добре, гарно;Швидко, стрімко;Правильно, безпомилково. Толерантний: Добрий, лагідний;Терпимий у ставленні до інших;Волелюбний. Сприяє засвоєнню нових слів

Номер слайду 14

НЕСТАНДАРТНІ ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Номер слайду 15

Літературні дидактичні ігри «Теоретична палеонтологія»Інтелектуальні поєдинки (вікторини, аукціони, змагання)«Павутинка»

Номер слайду 16

Інтерактивні методи“Займи позицію”«Гронування»“Асоціативний кущ”«Мозковий штурм»

Номер слайду 17

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
29 жовтня
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку