Модифікована програма для інклюзивного навчання
з біології учня/учениці __________________________
_____________________ класу
Розроблена на основі типової навчальної програми з біології для закладів загальної середньої освіти
затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Вчитель: ________________________
Послідовність засвоєння матеріалу |
Пропонований зміст навчального предмету |
Очікувані результати навчання навчально-пізнавальної діяльності учениці (модифікована програма передбачає зміну змісту очікуваних результатів) |
|
1 |
Вступ
|
Учень Знаннєвий компонент Намагається з допомогою вчителя пояснювати:
Діяльнісний компонент З допомогою виявляє ознаки:
Ціннісний компонент Має уявлення:
|
|
2 |
Тема 1. Організм людини як біологічна система |
Учень Знаннєвий компонент Намагається з допомогою вчителя розрізняти поняття:
Характеризувати:
Діяльнісний компонент Розпізнавати:
дотримується правил:
Ціннісний компонент З допомогою намагається робити висновок:
|
|
3 |
Тема 2. Опора та рух
|
Учень Знаннєвий компонент Намагається з допомогою вчителя розрізняти поняття:
Має уявлення про :
Має уявлення про :
Діяльнісний компонент З допомогою розпізнає (на малюнках, муляжах, фотографіях, власному організмі):
Намагається порівняти:
Дотримується правил: - роботи з мікроскопом та лабораторним обладнанням. Ціннісний компонент Розуміє:
|
|
4
|
Тема 3. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини
|
Учень Знаннєвий компонент Намагається з допомогою вчителя розрізняти поняття:
Намагається наводити приклади:
З допомогою намагається характеризувати:
Діяльнісний компонент Намагається:
Ціннісний компонент Має уявлення:
З допомогою робить висновок:
|
|
5
|
Тема 4. Травлення
|
Учень Знаннєвий компонент Намагається з допомогою вчителя розрізняти поняття:
З допомогою намагається характеризувати:
Намагається наводити приклади:
Пояснювати:
Діяльнісний компонент З допомогою розпізнає (на малюнках, фотографіях, муляжах):
Ціннісний компонент Має уявлення:
|
|
|
|||
6.
|
Тема 5. Дихання
|
Учень Знаннєвий компонент Намагається з допомогою вчителя розрізняти поняття:
З допомогою намагається характеризувати:
Діяльнісний компонент З допомогою розпізнає (на малюнках, фотографіях, муляжах):
Ціннісний компонент Має уявлення:
|
|
7.
8 |
Тема 6. Транспорт речовин.
Тема 7 Виділення. Терморегуляція. |
Учень Знаннєвий компонент Намагається з допомогою вчителя розрізняти поняття:
З допомогою намагається характеризувати:
Діяльнісний компонент З допомогою розпізнає (на малюнках, фотографіях, муляжах):
Ціннісний компонент Має уявлення:
Учень Знаннєвий компонент Намагається з допомогою вчителя розрізняти поняття:
З допомогою намагається характеризувати:
Діяльнісний компонент З допомогою розпізнає (на малюнках, фотографіях, муляжах):
Ціннісний компонент Має уявлення:
|
|
9
10
11
12
13 |
Тема 8. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система.
|
Учень Знаннєвий компонент Намагається з допомогою вчителя розрізняти:
З допомогою намагається характеризувати:
Діяльнісний компонент З допомогою розпізнає (на малюнках, фотографіях, муляжах):
Ціннісний компонент Має уявлення:
|
|
Тема 9. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи.
Тема 10. Вища нервова діяльність
Тема 11. Ендокринна система
Тема 12. Розмноження та розвиток людини |
Учень Знаннєвий компонент Намагається з допомогою вчителя розрізняти:
З допомогою намагається характеризувати:
Діяльнісний компонент З допомогою розпізнає (на малюнках, фотографіях, муляжах):
Ціннісний компонент Має уявлення:
Учень Знаннєвий компонент Намагається з допомогою вчителя розрізняти:
З допомогою намагається характеризувати:
Діяльнісний компонент З допомогою розпізнає (на малюнках, фотографіях, муляжах):
Ціннісний компонент Має уявлення:
Учень Знаннєвий компонент Намагається з допомогою вчителя розрізняти:
З допомогою намагається характеризувати:
Ціннісний компонент Має уявлення:
Учень Знаннєвий компонент Намагається з допомогою вчителя розрізняти:
Діяльнісний компонент З допомогою розпізнає (на малюнках, фотографіях, муляжах):
Ціннісний компонент Має уявлення:
|
||