Моніторинг знань в 9 класі з математики
Варіант 1
А) В)
Б) Г)
А) 1; Б) 4.2; В) 4; Г) Функція нулів не має;
А) 4 см В) 2 см
Б) 2,5 см Г) 3 см
А) В)
Б) 0 Г) 1
5) Встановити відповідність між нерівностями та множинами їй розв’язків
1. A. Розв’язків немає (2б)
2. Б.
3. В,
4. Г,
Д,
6) Знайдіть площу трикутника, сторони якого дорівнюють 13, 14 і 15. (1.5б)
7) При яких значеннях змінної має зміст вираз
8) Чотирикутник ABCD – паралелограм, A (-5;1), B (-4;4), C (-1;5). Знайдіть координати вершини D.
Моніторинг знань в 9 класі з математики
Варіант 2
А) В)
Б) Г)
2) Знайти нулі функції f(x)=
А) 1; Б) 4.2; В) 4; Г) Функція нулів не має;
3) Діагональ квадрата дорівнює 12 см. Знайдіть сторону квадрата (1бал)
А) 6 В) 6
Б) 12 Г) 6
4) Укажіть значення виразу (1бал)
А) В) 0
Б) Г)
5) Встановити відповідність між нерівностями та множинами їй розв’язків
1, А) (2б)
2. Б)
3. В)
4. Г)
Д)
6) Знайдіть площу трикутника, сторони якого дорівнюють 13, 14 і 15. (1.5б)
7) При яких значеннях змінної має зміст вираз
8) Чотирикутник ABCD – паралелограм, A (-2;-2), B (4;1), C (-1;1). Знайдіть координати вершини B.