Про матеріал
Проблеми мотивації вивчення предметів природничо- математичного циклу:
Вивчення предметів природничого циклу і математика багатьом учням дається нелегко. І якщо в учня немає мотивів її вивчати або ці мотиви слабкі, навчання перетворюється на муку. У цьому полягає одна з найважливіших причин відставання багатьох школярів з біології, фізики, хімії, географії та математики.
Усунути її можна лише одним способом – своєчасно сформувати дієві мотиви навчання.
У педагогіці визначено п’ять взаємопов’язаних груп мотивів навчання:
соціальні
комунікативні
пізнавальні
відповідальності
перспективи
Завдання вчителя – переконати кожного учня в тому, що навіть мінімальний рівень природничих знань піднімає його на вищий рівень людського спілкування, що особливо потрібно кожній людині в ринкових умовах.