Мовознавча квест-гра для учнів 2 класу "Квітни, наша мово!"

Про матеріал

Квест-гра з української мови об'єднує дітей і показує високий прояв почуття патріотизму, любові до рідної мови та своєї Батьківщини. Розмовляймо українською, любімо її, докладаймо зусиль, аби наша мова розвивалася.

Перегляд файлу

МОВОЗНАВЧА КВЕСТ-ГРА
для учнів 2 класу
«КВІТНИ,  НАША МОВО!»

Мета: у цікавій ігровій формі не лише засвоїти нові знання та закріпити вивчений матеріал, а й проявити в інтелектуальних змаганнях найкращі учнівські здібності - кмітливість та креативність.
Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, уміння працювати в колективі;
Виховувати інтерес та повагу до рідної мови.

Обладнання: маршрутні листи, ілюстрації, картки із завданнями.

Учасники: учні 2 класу.

Час на виконання  кожного завдання: 1 хвилина.

ХІД КВЕСТ-ГРИ

МАРШРУТНИЙ ЛИСТ

Зупинка 1. «РОЗКЛАДИ  СЛОВА ЗА АБЕТКОЮ»
(В алфавітному порядку розкласти слова за 1 хвилину)

 

Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої"                  Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої"             Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої"

Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої"             Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої"                Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої"

Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої"          Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої" Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої"

Пов’язане зображення Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої" Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої"

Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої"          Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої"          Пов’язане зображення

 

 

Пов’язане зображення Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові героїсофыя" Результат пошуку зображень за запитом "зображення казкові герої софія"

C:\Users\user\Desktop\DSCN6451.JPG

 

 

Зупинка 2 . «ПОРАХУЙ ЗВУКИ В СЛОВАХ»

 

Результат пошуку зображень за запитом "зображення порахуй звуки в словах"Результат пошуку зображень за запитом "зображення порахуй звуки в словах"

Результат пошуку зображень за запитом "зображення порахуй звуки в словах"

 

Зупинка 3. «СКЛАДИ ЗВУКОВУ МОДЕЛЬ СЛОВА»

Результат пошуку зображень за запитом "зображення звуковы моделы слів"

Результат пошуку зображень за запитом "зображення звуковы моделы слів"

 

C:\Users\user\Desktop\DSCN6455.JPG             C:\Users\user\Desktop\DSCN6456.JPG

Зупинка 4. «ДАЙ КОРОТКУ ВІДПОВІДЬ»

(Кожен учасник відповідає на два запитання протягом однієї хвилини)

1. Як називається державна мова України? (українська)
2. Який знак ставимо в кінці питального речення?(знак питання)
3. Скільки літер в українській абетці? (33)
4. Скільки голосних звуків в українській мові? (6)
5. Які знаки ставимо в кінці речення?(.!?)
6. Яка буква в українській мові не позначає звука? (ь)
7.Який звук в українській мові завжди м’який приголосний? (й)
8.Яка буква завжди позначає два звуки? (щ або ї)
9.Як пишуться прізвища,  імена та по-батькові людей? (з великої букви)
10.Які звуки позначає буква я ? (а та йа)
11. Які звуки позначає буква ю? (у та йу)
12. Які звуки позначає буква є? (е та йе)

Зупинка 5. «ВИБЕРИ ТА ОБВЕДИ»
-голосний звук    [п]   [ о ]   [д]

-дзвінкий звук     [п]    [с]     [л]
-глухий звук       [р]    [й]    [ш]
-твердий  приголосний  звук   [ т’]  [  н ] [ с’]
-м’який приголосний   звук   [ м’ ]   [л ]   [ к]
-м’який подовжений приголосний  звук      [н’: ] [c]     [л’]

C:\Users\user\Desktop\DSCN6457.JPG        C:\Users\user\Desktop\DSCN6458.JPG

Зупинка 6.  “ЗНАЙДИ І ВИПРАВ ПОМИЛКУ»
га-йок,  зад-звонив,  пер-чик_________________
ма-йор,  под--зьобали,  се-ло___________________
йо-гурт,  пол-ьова,  ніч-ка_____________________
кол-ьори,  зна-ння,  піс-ня____________________
зілл-я,  сестрич-ка,  ніч______________________
сіль,  опен-ьки,  мА-ма__________________________

 

                            C:\Users\user\Desktop\DSCN6459.JPG
Зупинка 7. «СКЛАДИ ПРИСЛІВ’Я І ПОЯСНИ ЙОГО ЗНАЧЕННЯ”
Діло,  сміло,  зробив,  гуляй.
(Зробив діло – гуляй сміло!)

Труда,  нема,  плода,  без.
(Без труда нема плода)
Словечко,  сердечко,  гостре,  коле.
(Гостре словечко коле сердечко)
Те й ,  посієш,  пожнеш,  що.
(Що посієш – те й пожнеш)
Рясно,  вчасно,  вродить,  посієш.
(Посієш вчасно – вродить рясно.)
Людей,  поспішиш,  насмішиш.
(Поспішиш – людей насмішиш)

                              C:\Users\user\Desktop\DSCN6460.JPG

Зупинка 8. «ПОЯСНИ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ»
Майстер на всі руки (Людина,  яка вміє все робити)
Зарубай собі на носі (Добре запам’ятай)
Не лови гав (Будь уважним)
Шукати голку в сіні (Неможливо щось знайти)
Бити байдики (Нічого не робити)
Накивати п’ятами (Втекти)

C:\Users\user\Desktop\DSCN6461.JPG

Зупинка 9. «ПЕРЕТВОРИТИ ДЕФОРМОВАНІ РЕЧЕННЯ»
Результат пошуку зображень за запитом "зображення деформовані речення 2 клас" 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "зображення деформовані речення 2 клас"

 

Результат пошуку зображень за запитом "зображення деформовані речення 2 клас"
Зупинка 10 «З РОЗСИПАНИХ СЛІВ СКЛАДИ СЛОВА»

C:\Users\user\Desktop\DSCN6462.JPG


 

                                                    МОВА

 

(Мледнійао, Згаадовка,  Соов’їнал, Кланвоаи,  Бравіконва,  Леебдиан)

 

C:\Users\user\Desktop\DSCN6467.JPG

          ПІДВЕДЕННЯ   ПІДСУМКІВ. НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ.

C:\Users\user\Desktop\DSCN6472.JPG

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Аннас Валентина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. грабовецька ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 листопада 2018
Переглядів
6579
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку