28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Мовознавчий QR- квест «У царстві рідної мови» для учнів 7-8 класів

Про матеріал

Опис QR-квесту.

Попередня підготовка:

  • 1.На попередньому уроці навчіть дітей користуватися додатками, з допомогою яких можна зчитувати і створювати QR-коди з допомогою планшета чи смартфона.
  • 2.Закодувати інформацію з допомогою QR-кодів і розмістити в потрібних місцях (для створення QR-коду використаний сервіс http://ua.qr-code-generator.com/).
  • 3.Забезпечити вільний доступ до мережі інтернет через WI-FІ.
Перегляд файлу

Тема. Мовознавчий QR- квест «У царстві рідної мови» для учнів 7-8 класів

Мета:

  • Ознайомитися з інноваційною формою роботи на уроках- QR-кодами;
  •  формувати розуміння того, що українська мова – наш скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна як держава;
  • розширювати знання про красу і багатство української мови;
  • пробудити почуття національної гідності;
  • виховувати любов до рідної мови, рідного краю, його традицій, почуття поваги до всього свого, українського, бажання розмовляти рідною мовою.

 

Опис QR-квесту.

Попередня підготовка:

  1. На попередньому уроці навчіть дітей користуватися додатками, з допомогою яких можна зчитувати і створювати QR-коди з допомогою планшета чи смартфона.
  2. Закодувати інформацію з допомогою QR-кодів і розмістити в потрібних місцях (для створення QR-коду використаний сервіс http://ua.qr-code-generator.com/).
  3. Забезпечити вільний доступ до мережі інтернет через WI-FІ.

Хід гри

1.  Вступна частина.

Організаційний момент 3-4 хвилини.

Клас ділиться на 2 команди. Кожна команда має планшет чи смартфон з встановленим додатком для зчитування QR-коду. Кожна команда обирає собі капітана. Капітани слідкують за порядком в команді і самі беруть участь у грі. Дозволяються консультації між учасниками команди.

Вітання.

Діти, сьогодні на уроці ми з вами вирушимо в подорож. Для швидкого і успішного проходження квесту вам потрібно швидко вирішувати завдання.

Пояснення ходу гри.

Гра проходить на 1 і 2 поверхах школи. Кожна команда буде виконувати свої завдання. Перше завдання ви знайдете біля кабінету української мови. З допомогою додатка відскануйте QR-код і ви отримаєте завдання, які потрібно вирішити.  У капітана в кожній команді є спеціальна карточка , в яку він буде записувати відповіді. Коли ви виконаєте перше завдання, рухайтесь до кабінету, номер якого ви також знайдете в закодованій інформації.

Всього вам потрібно пройти 5 пунктів. Хто першим пройде всі пункти і правильно виконає завдання, буде переможцем квесту. Після проходження всіх пунктів команди повертаються в кабінет української мови, капітани здають заповнені карточки з відповідями, учитель перевіряє і оголошує команду-переможця.

2. Завдання квесту.

Таблиця 1.

1 команда

1 пункт

QR-код

Закодована інформація

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Temp\Rar$DI01.127\static_qr_code_without_logo.jpg

Команда 1.

Пункт 1.

Завдання. Дати відповіді на запитання.

  1. Державна  мова  України .
  2. Частина  мови, яка  називає  ознаку.
  3. Слова з  протилежним  значенням.
  4. Головні  члени  речення .
  5. Частина  мови  «Ой!» .
  6. Префікс  у  слові  прекрасний 

Поспішайте за новими завданнями до кабінету фізики.

2 пункт

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Temp\Rar$DI00.465\static_qr_code_without_logo.jpg

Команда 1.

Пункт 2.

Завдання. Намалюйте ілюстрацію до будь-якої української народної казки.

Поспішайте за новими завданнями до кабінету біології.

3 пункт

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Temp\Rar$DI00.621\static_qr_code_without_logo.jpg

Команда 1.

Пункт 3.

Завдання. Пригадати біографію Лесі Українки і записати назви її творів.

Поспішайте за новими завданнями до кабінету географї.

4 пункт

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Temp\Rar$DI00.496\static_qr_code_without_logo.jpg

Команда 1.

Пункт 4.

Завдання. З кожного слова утворити нове слово.

Кіно, тіло, ручка , сосна, ласка, Баку, мета, фарш, масло, повар, силач .

Поспішайте за новими завданнями до кабінету історії.

5 пункт

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Temp\Rar$DI00.746\static_qr_code_without_logo.jpg

Команда 1.

Пункт 5.

Завдання. Розставити  прізвища в алфавітному порядку. Гавриков, Чубинський, Заньковецька, Гжицький, Січинський, Кухаренко, Кальченко, Кметь, Івченко, Зюков, Абашев, Ухов, Опанасюк, Мстиславець.

Ключ.У кожному слові підкресліть другу відпочатку букву. І з цих букв прочитаєте речення.

Швидко повертайтеся до кабінету української мови.

 

 

 

 

 

Таблиця 2.

2 команда

1 пункт

QR-код

Закодована інформація

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Temp\Rar$DI00.543\static_qr_code_without_logo.jpg

Команда 2.

Пункт 1.

Завдання. Дати відповіді на запитання.

  1. Частина  мови  а .
  2. Список  літер  встановленого  порядку .
  3. Найменша  одиниця  мови .
  4. Слова  спільного  кореня .
  5. Знак  у  кінці  розповідного  речення .
  6. Словник  про  значення  слів. Поспішайте за новими завданнями до кабінету фізики.

2 пункт

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Temp\Rar$DI00.542\static_qr_code_without_logo.jpg

Команда 2.

Пункт 2.

Завдання. Намалюйте ілюстрацію до будь-якої української народної казки.

Поспішайте за новими завданнями до кабінету біології.

3 пункт

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Temp\Rar$DI00.465\static_qr_code_without_logo.jpg

Команда 2.

Пункт 3.

Завдання. Пригадати біографію Тараса Шевченка і записати назви його творів.

Поспішайте за новими завданнями до кабінету географї.

Пункт 4

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Temp\Rar$DI00.104\static_qr_code_without_logo.jpg

Команда 2.

Пункт 4.

Завдання. З кожного слова утворити нове слово.

Кіно, тіло, ручка , сосна, ласка, Баку, мета, фарш, масло, повар, силач .

Поспішайте за новими завданнями до кабінету історії.

5 пункт

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Temp\Rar$DI00.199\static_qr_code_without_logo.jpg

Команда 2.

Пункт 5.

Завдання. Розставити  прізвища в алфавітному порядку. Гавриков, Чубинський, Заньковецька, Гжицький, Січинський, Кухаренко, Кальченко, Кметь, Івченко, Зюков, Абашев, Ухов, Опанасюк, Мстиславець.

Ключ.У кожному слові підкресліть другу відпочатку букву. І з цих букв прочитаєте речення.

Швидко повертайтеся до кабінету української мови.

 

3. Заключна частина.

Шановні друзі! Всі пункти пройдені.  Підсумки підведені. Дозвольте розпочати нагородження учасників квест-гри «У царстві рідної мови». На цьому наша гра завершена. Всім спасибі за активну участь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний листок команди-учасниці №1

№ пункту

Відповіді на завдання

Бали

Підпис координатора

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний листок команди-учасниці №2

№ пункту

Відповіді на завдання

Бали

Підпис координатора

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку