Опис QR-квесту.
Попередня підготовка:
Тема. Мовознавчий QR- квест «У царстві рідної мови» для учнів 7-8 класів
Мета:
Опис QR-квесту.
Попередня підготовка:
Хід гри
1. Вступна частина.
Організаційний момент 3-4 хвилини.
Клас ділиться на 2 команди. Кожна команда має планшет чи смартфон з встановленим додатком для зчитування QR-коду. Кожна команда обирає собі капітана. Капітани слідкують за порядком в команді і самі беруть участь у грі. Дозволяються консультації між учасниками команди.
Вітання.
Діти, сьогодні на уроці ми з вами вирушимо в подорож. Для швидкого і успішного проходження квесту вам потрібно швидко вирішувати завдання.
Пояснення ходу гри.
Гра проходить на 1 і 2 поверхах школи. Кожна команда буде виконувати свої завдання. Перше завдання ви знайдете біля кабінету української мови. З допомогою додатка відскануйте QR-код і ви отримаєте завдання, які потрібно вирішити. У капітана в кожній команді є спеціальна карточка , в яку він буде записувати відповіді. Коли ви виконаєте перше завдання, рухайтесь до кабінету, номер якого ви також знайдете в закодованій інформації.
Всього вам потрібно пройти 5 пунктів. Хто першим пройде всі пункти і правильно виконає завдання, буде переможцем квесту. Після проходження всіх пунктів команди повертаються в кабінет української мови, капітани здають заповнені карточки з відповідями, учитель перевіряє і оголошує команду-переможця.
2. Завдання квесту.
Таблиця 1.
1 команда |
||||
1 пункт |
||||
QR-код |
Закодована інформація |
|||
|
Команда 1. Пункт 1. Завдання. Дати відповіді на запитання.
Поспішайте за новими завданнями до кабінету фізики. |
|||
2 пункт |
||||
|
Команда 1. Пункт 2. Завдання. Намалюйте ілюстрацію до будь-якої української народної казки. Поспішайте за новими завданнями до кабінету біології. |
|||
3 пункт |
||||
|
Команда 1. Пункт 3. Завдання. Пригадати біографію Лесі Українки і записати назви її творів. Поспішайте за новими завданнями до кабінету географї. |
|||
4 пункт |
||||
|
Команда 1. Пункт 4. Завдання. З кожного слова утворити нове слово. Кіно, тіло, ручка , сосна, ласка, Баку, мета, фарш, масло, повар, силач . Поспішайте за новими завданнями до кабінету історії. |
|||
5 пункт |
||||
|
Команда 1. Пункт 5. Завдання. Розставити прізвища в алфавітному порядку. Гавриков, Чубинський, Заньковецька, Гжицький, Січинський, Кухаренко, Кальченко, Кметь, Івченко, Зюков, Абашев, Ухов, Опанасюк, Мстиславець. Ключ.У кожному слові підкресліть другу відпочатку букву. І з цих букв прочитаєте речення. Швидко повертайтеся до кабінету української мови. |
|||
Таблиця 2.
2 команда |
||
1 пункт |
||
QR-код |
Закодована інформація |
|
|
Команда 2. Пункт 1. Завдання. Дати відповіді на запитання.
|
|
2 пункт |
||
|
Команда 2. Пункт 2. Завдання. Намалюйте ілюстрацію до будь-якої української народної казки. Поспішайте за новими завданнями до кабінету біології. |
|
3 пункт |
||
|
Команда 2. Пункт 3. Завдання. Пригадати біографію Тараса Шевченка і записати назви його творів. Поспішайте за новими завданнями до кабінету географї. |
|
Пункт 4 |
||
|
Команда 2. Пункт 4. Завдання. З кожного слова утворити нове слово. Кіно, тіло, ручка , сосна, ласка, Баку, мета, фарш, масло, повар, силач . Поспішайте за новими завданнями до кабінету історії. |
|
5 пункт |
||
|
Команда 2. Пункт 5. Завдання. Розставити прізвища в алфавітному порядку. Гавриков, Чубинський, Заньковецька, Гжицький, Січинський, Кухаренко, Кальченко, Кметь, Івченко, Зюков, Абашев, Ухов, Опанасюк, Мстиславець. Ключ.У кожному слові підкресліть другу відпочатку букву. І з цих букв прочитаєте речення. Швидко повертайтеся до кабінету української мови. |
|
3. Заключна частина.
Шановні друзі! Всі пункти пройдені. Підсумки підведені. Дозвольте розпочати нагородження учасників квест-гри «У царстві рідної мови». На цьому наша гра завершена. Всім спасибі за активну участь.
Маршрутний листок команди-учасниці №1
№ пункту |
Відповіді на завдання |
Бали |
Підпис координатора |
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
5
|
|
|
|
Маршрутний листок команди-учасниці №2
№ пункту |
Відповіді на завдання |
Бали |
Підпис координатора |
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
5
|
|
|
|