Гра «Перший мільйон» або
«Хто хоче отримати 12 балів»
Рекомендації щодо використання програми
Мал. 1
У нижній частині головного містить поле для виведення тексту запитання та кнопки з чотирма можливими варіантами відповідей.
У правій частині – індикатор вартості поточного запитання (та відповідна кількість балів, зароблених у випадку правильної відповіді) виділяється зеленим кольором. Жовтим кольором виділяються неспалимі бали.
У верхній частині можна побачити кнопки, що дають доступ до трьох можливих підказок (кожна підказка може бути використана протягом гри лише по одному разу):
50/50 – комп’ютер прибере два неправильних варіанти;
Допомога класу – учень може звернутись до класу, щоб шляхом голосування (підняття руки) визначити відповідь, до якої схиляється більшість учнів;
Дружня допомога – учень може обрати учня з класу і поцікавитися його думкою стосовно правильної відповіді.
Для початку нової гри потрібно обрати пункт «Гра» – «Нова гра» у головному меню (мал. 2).
Мал. 2
Після цього з’явиться діалогове вікно, де потрібно обрати файл, що містить набір запитань (мал. 3)
Мал. 3
Для кожного питання виводяться 4 можливі варіанти відповіді, для вибору правильного, на думку гравця, варіанту слід просто клацнути по ньому мишкою. Якщо відповідь правильна, користувач побачить текстове повідомлення і гра перейде до наступного запитання (мал. 4).
Мал. 4
У випадку неправильної відповіді гра закінчиться. Якщо на цей момент користувач дійшов до одного з «неспалимих» балів, – цей бал буде підсвічено жовтим кольором у правій частині головного вікна. У разі правильної відповіді на всі 15 запитань, гравець отримає текстове поздоровлення з виграшем 12 балів і почує музичний сигнал.
Після завершення гри її можна розпочати спочатку, вибравши у меню пункт «Гра» – «Почати заново», або обрати файл із іншими варіантами завдань за допомогою пункту «Гра» – «Нова гра».