Навчальна комп’ютерна гра «Перший мільйон» або «Хто хоче отримати 12 балів»

Про матеріал
У даний час з’явилися, і усе більш активно використовуються в навчанні комп’ютерні ігри. Комп’ютерні ігри мають перевагу перед іншими формами ігор: вони наочно демонструють ролеві способи вирішення ігрових завдань. Одним з перспективних шляхів впровадження нових інформаційних технологій у методику викладання зарубіжної літератури є застосування мультимедійних можливостей комп’ютерів для створення високоякісних, естетично оздоблених навчально-ігрових програм. Використання ігрової компоненти сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів і дозволяє подолати певні психологічні бар’єри як на шляху формування інтересу до навчання, так і в плані спілкування з комп’ютером. Комп’ютерні навчальні ігрові програми знайшли широке використання в навчальному процесі в школах. Особливе місце вони займають при вивченні зарубіжної літератури, що полегшує роботу як вчителя, так і учня. Дана програма робить світ літератури набагато цікавішою для учнів. Вони допомагають учням, і не тільки, краще розвиватися, більш краще вивчати шкільний матеріал.
Перегляд файлу

Гра «Перший мільйон» або

«Хто хоче отримати 12 балів»


Рекомендації щодо використання програми

Мал. 1

У нижній частині головного містить поле для виведення тексту запитання та кнопки з чотирма можливими варіантами відповідей.

У правій частині – індикатор вартості поточного запитання (та відповідна кількість балів, зароблених у випадку правильної відповіді) виділяється зеленим кольором. Жовтим кольором виділяються неспалимі бали.

У верхній частині можна побачити кнопки, що дають доступ до трьох можливих підказок (кожна підказка може бути використана протягом гри лише по одному разу):

50/50 – комп’ютер прибере два неправильних варіанти;

Допомога класу – учень може звернутись до класу, щоб шляхом голосування (підняття руки) визначити відповідь, до якої схиляється більшість учнів;

Дружня допомога – учень може обрати учня з класу і поцікавитися його думкою стосовно правильної відповіді.

Для початку нової гри потрібно обрати пункт «Гра» – «Нова гра» у головному меню (мал. 2).

Мал. 2

Після цього з’явиться діалогове вікно, де потрібно обрати файл, що містить набір запитань (мал. 3)

 

Мал. 3

Для кожного питання виводяться 4 можливі варіанти відповіді, для вибору правильного, на думку гравця, варіанту слід просто клацнути по ньому мишкою. Якщо відповідь правильна, користувач побачить текстове повідомлення і гра перейде до наступного запитання (мал. 4).

Мал. 4

У випадку неправильної відповіді гра закінчиться. Якщо на цей момент користувач дійшов до одного з «неспалимих» балів, – цей бал буде підсвічено жовтим кольором у правій частині головного вікна. У разі правильної відповіді на всі 15 запитань, гравець отримає текстове поздоровлення з виграшем 12 балів і почує музичний сигнал.

Після завершення гри її можна розпочати спочатку, вибравши у меню пункт «Гра» – «Почати заново», або обрати файл із іншими варіантами завдань за допомогою пункту «Гра» – «Нова гра».

 

zip
Додано
21 лютого 2019
Переглядів
1027
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку