Навчальна комп’ютерна гра «Я знаю!»

Про матеріал
Комп’ютерні навчальні ігри це не просто ігри, це один із видів навчальної, розвиваючої діяльності учня. Так, замість традиційних форм закріплення матеріалу на етапі узагальнення знань можна запропонувати пограти в навчальну комп’ютерну гру – «Я знаю!»,
Зміст архіву
Перегляд файлу

Гра «Я знаю!»

Рекомендації щодо використання програми

 

 

Мал.1

 

 

Головне вікно програми зображено на (мал.1). Користувач повинен обрати тип гри та категорію завдань. Доступно два типи гри: «Обери зображення» (програма покаже 4 малюнки і потрібно обрати правильний, який відповідає поставленому запитанню) та «Назви зображення» (програма покаже малюнок і 4 варіанти відповідей, а користувач повинен обрати варіант, що правильно описує зображення). Також доступно дві категорії завдань: «Письменники та поети» та «Твори». Перша категорія налічує 124 автори, друга – 88 творів, але базу програми можна легко доповнювати.

 

 

 

Мал. 2

 

Після вибору типу гри та категорії (мал. 2) стають доступними додаткові налаштування:

– Кількість запитань (можна вибрати всі запитання або лише певну кількість вибраних випадковим чином запитань).

– Час на відповідь (можна обмежити час, протягом якого користувач повинен відповісти на запитання; якщо час сплинув, програма зарахує відповідь як неправильну).

Для початку гри потрібно натиснути кнопку «Розпочати гру». Кожний раз запитання та варіанти відповіді перемішуються випадковим чином, що гарантує різноманітність гри.

 

C:\Users\Taras\AppData\Local\Temp\SNAGHTML15f177d.PNG

 

Мал. 3

 

 

Якщо було вибрано тип гри «Обери зображення», з’явиться вікно, як на

(мал. 3). Користувач побачить запитання і 4 зображення, серед яких він повинен обрати правильне.  На кожному зображенні є кнопка (із зображення лупи та знаку «+»), після натиснення якої малюнок буде показано в окремому вікні, що дозволить роздивитися його більш детально. Для вибору правильної відповіді потрібно просто клацнути лівою клавішею мишки по потрібному малюнку.

 

C:\Users\Taras\AppData\Local\Temp\SNAGHTML15f5769.PNG

 

Мал. 4

 

З’явиться віконце підтвердження (мал. 4), де можна погодитися з вибором, або відмінити його. Після відміни вибору, можна вибрати  інше зображення. Після підтвердження вибору, програма перевірить його і покаже повідомлення про те, правильну відповідь чи неправильну дав користувач. Поточну кількість правильних відповідей та номер запитання і їх загальну кількість можна побачити у нижньому правому куточку вікна програми. У нижньому лівому куточку виводиться час, що залишився для роздумів (якщо час було обмежено в параметрах програми, якщо обмеження немає – виведеться символ безкінечності, як на (мал. 4).

Після проходження всіх запитань, програма покаже підсумки гри і повернеться до вікна вибору гри, де можна змінити параметри та при бажанні зіграти знову.

 

 

C:\Users\Taras\AppData\Local\Temp\SNAGHTML15f73bf.PNG

 

Мал. 5

 

Якщо було вибрано тип гри «Назви зображення», з’явиться вікно, як на

(мал. 5). Програма покаже картинку та 4 варіанти відповідей. Користувач повинен обрати правильний варіант. Для цього потрібно просто клацнути по ньому мишкою. Вибраний варіант виділиться зеленим і з’явиться вікно підтвердження (мал. 6).

 

a01.jpg
a02.jpg
a03.jpg
a04.jpg
a05.jpg
a06.jpg
a07.jpg
a08.jpg
a09.jpg
a10.jpg
a100.jpg
a101.jpg
a102.jpg
a103.jpg
a104.jpg
a105.jpg
a106.jpg
a107.jpg
a108.jpg
a109.jpg
a11.jpg
a110.jpg
a111.jpg
a112.jpg
a113.jpg
a114.jpg
a115.jpg
a116.jpg
a117.jpg
a118.jpg
a119.jpg
a12.jpg
a120.jpg
a121.jpg
a122.jpg
a123.jpg
a124.jpg
a13.jpg
a14.jpg
a15.jpg
a16.jpg
a17.jpg
a18.jpg
a19.jpg
a20.jpg
a21.jpg
a22.jpg
a23.jpg
a24.jpg
a25.jpg
a26.jpg
a27.jpg
a28.jpg
a29.jpg
a30.jpg
a31.jpg
a32.jpg
a33.jpg
a34.jpg
a35.jpg
a36.jpg
a37.jpg
a38.jpg
a39.jpg
a40.jpg
a41.jpg
a42.jpg
a43.jpg
a44.jpg
a45.jpg
a46.jpg
a47.jpg
a48.jpg
a49.jpg
a50.jpg
a51.jpg
a52.jpg
a53.jpg
a54.jpg
a55.jpg
a56.jpg
a57.jpg
a58.jpg
a59.jpg
a60.jpg
a61.jpg
a62.jpg
a63.jpg
a64.jpg
a65.jpg
a66.jpg
a67.jpg
a68.jpg
a69.jpg
a70.jpg
a71.jpg
a72.jpg
a73.jpg
a74.jpg
a75.jpg
a76.jpg
a77.jpg
a78.jpg
a79.jpg
a80.jpg
a81.jpg
a82.jpg
a83.jpg
a84.jpg
a85.jpg
a86.jpg
a87.jpg
a88.jpg
a89.jpg
a90.jpg
a91.jpg
a92.jpg
a93.jpg
a94.jpg
a95.jpg
a96.jpg
a97.jpg
a98.jpg
a99.jpg
c01.jpg
c02.jpg
c03.jpg
c04.jpg
c05.jpg
c06.jpg
c07.jpg
c08.jpg
c09.jpg
c10.jpg
c11.jpg
c12.jpg
c13.jpg
c14.jpg
c15.jpg
c16.jpg
c17.jpg
c18.jpg
c19.jpg
c20.jpg
c21.jpg
c22.jpg
c23.jpg
c24.jpg
c25.jpg
c26.jpg
c27.jpg
c28.jpg
c29.jpg
c30.jpg
c31.jpg
c32.jpg
c33.jpg
c34.jpg
c35.jpg
c36.jpg
c37.jpg
c38.jpg
c39.jpg
c40.jpg
c41.jpg
c42.jpg
c43.jpg
c44.jpg
c45.jpg
c46.jpg
c47.jpg
c48.jpg
c49.jpg
c50.jpg
c51.jpg
c52.jpg
c53.jpg
c54.jpg
c55.jpg
c56.jpg
c57.jpg
c58.jpg
c59.jpg
c60.jpg
c61.jpg
c62.jpg
c63.jpg
c64.jpg
c65.jpg
c66.jpg
c67.jpg
c68.jpg
c69.jpg
c70.jpg
c71.jpg
c72.jpg
c73.jpg
c74.jpg
c75.jpg
c76.jpg
c77.jpg
c78.jpg
c79.jpg
c80.jpg
c81.jpg
c82.jpg
c83.jpg
c84.jpg
c85.jpg
c86.jpg
c87.jpg
c88.jpg
zip
Додано
21 лютого 2019
Переглядів
956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку