Навчальний проект "Майбутнє вже наступило (Роберт Юнг)"
Мета проекту:
Щодо реалізації наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» :
формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості,
усвідомлення учнями 9 класу важливості сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства.
Щодо реалізації наскрізної лінії «Громадянська відповідальність»
формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість громадської ініціативи.
Структура проекту: комплексний, включає 3 етапи («міні - проекти»): 1 етап. Заглиблення в тему. Констатація факту екологічних проблем у селі Новотроїцьке. 2 етап. Реалізація поставлених завдань – висадка фруктових дерев біля школи. 3 етап. Оформлення результатів проекту. Альбом ( творча письмова робота).
Мета проекту: Щодо реалізації наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» : формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, усвідомлення учнями 9 класу важливості сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства. Щодо реалізації наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість громадської ініціативи.
Питання, що ставить проект: Яке значення має світ природи у житті українців? Як дерева - символи України змальовано у поезії , музиці та живописі? Які дерева ростуть на території села Новотроїцьке? Скільки їх? Які фруктові дерева пристосовуються до природних умов регіону? Як організувати роботу щодо поліпшення екологічних умов на пришкільній території?
Кінцевий результат: Створення альбому – «Звернення до нащадків» Оцінювання учнів – на кожному етапі за створений «мовний продукт». ( літературна довідка, етнографічний опис, опитувальник, мотиваційний плакат, наукова довідка, лист- інструкція, лист- звернення) згідно з «Критеріями оцінювання творчих письмових робіт учнів».
План реалізації комплексного навчального проекту І етап. Заглиблення в тему. Мета: підготовка учнів до осмислення екологічної ситуації в рідному селі. Термін реалізації жовтень - листопад 2017 р. (Повідомлення теми та мети, завдань 1 частини проекту Об’єднання учнів 9 класу в групи (пари))
Групи Завдання Результат І група «Літературознавці» Знайти твори про дерева у творчості поетів України. Презентація ІІ група «Українознавці» Дослідити, які дерева – є символами України , їх зображення у живописі та музиці. Презентація ІІІ група «Географи - екологи» Накреслити план місцевості села Новотроїцьке з позначенням екологічно стабільних та проблемних місць План села Новотроїцьке
ІV група «Біологи» Дослідити, які дерева найбільш розповсюджені на території села Новотроїцьке(опитування). Статистична таблиця ( назви дерев та їх кількість) Фотокореспондент Зафіксувати хід роботи Систематизувати світлини Презентація робіт. Виховний захід «Чудовий світ природи рідного краю».
Постановка проблемного питання другого етапу проекту. ІІ етапу проекту «Збережемо світ природи для майбутнього» Мета: організувати висадку дерев на території школи Термін реалізації грудень - квітень 2018 р. (Повідомлення теми та мети, завдань 2 частини проекту Об’єднання учнів 9 класу в групи (пари))
Групи Куратор Завдання Результат І група «Менеджери» Шкільне самоврядування, Класний керівник Знайти матеріальний ресурс ( звернення до громадськості, батьків) Мотиваційні плакати, листівки ІІ група «Наукове товариство » Учитель біології Дослідити, які дерева найбільш пристосовані до кліматичних умов нашого краю Науковий міні - довідник ІІІ група «Аграрна спілка» Учитель трудового навчання Вивчити технологію посадки дерев Інструкція садовода