Навчання грамоти (робота з дитячою книжкою) 1 клас Тема: казка «Ріпка»

Про матеріал
Мета: - познайомити дітей з казкою «Ріпка»; - формувати соціальний досвід та моральні почуття у дітей, спираючись на Казку «Ріпка»; - розвивати логічне раціональне мислення, використовуючи методи інтерактивного навчання; - збагачувати словниковий запас дітей прислів’ями; - виховувати повагу один до одного, привчати допомагати іншому. Обладнання: казка «Ріпка», малюнки героїв казки, таблиця «Дружба».
Перегляд файлу

Навчання грамоти (робота з дитячою книжкою)

1 клас

Тема: казка «Ріпка»

Мета: - познайомити дітей з казкою «Ріпка»;

               - формувати соціальний досвід та моральні почуття у дітей, спираючись на

                  Казку «Ріпка»;

               - розвивати логічне раціональне мислення, використовуючи методи 

                 інтерактивного навчання;

               - збагачувати словниковий запас дітей прислівями;

               - виховувати повагу один до одного, привчати допомагати іншому.

Обладнання: казка «Ріпка», малюнки героїв казки, таблиця «Дружба».

 

Хід уроку

I. Вивчення нового матеріалу

 

    1. Метод «Мозкового штурму»

- Як ви розумієте прислівя (записане на дошці): « Одному не під силу – клич товаришів» ?

(Вислухати всі думки)

 

    2. Метод «Асоціативного куща»

- Коли я говорю слово «дружба», то про що зразу думаєте? (Записати думки дітей)

 

      3. Метод «Трям»

-  Сьогодні ми познайомимося з казкою , а якою ви дізнаєтесь пізніше. У нас є діти, які вміють читати. Знайдіть серед геометричних фігур квадрати зі складами і прочитайте назву казки

 

 

 

 

- Так, ми будемо знайомитися з казкою «Ріпка»

 

4.Первинне ознайомлення з казкою

- Назвіть дійових осіб казки.

 

5.Метод «Групування»

- Ми вже працювали сьогодні з геометричними фігурами. Давайте знову звернемося до них. Виберіть собі ту фігуру, яка вам подобається.

( Вчитель проходить між рядами, діти обирають собі геометричну фігуру.)

- Обєднайтеся в групи, використовуючи ті фігури, які ви обрали.

 

              6. – А тепер давайте намалюємо героїв казки. Малювати будемо ось так:

1 група – малює діда з ріпкою

2 група – бабу

3 група – внучку

4 група – кицьку Варварку

5 група – собачку Фінку

6 група – мишку Сіроманку

 

              7. Інсценізація казки

-  А тепер, групи по черзі виходитимуть до дошки і розповідатимуть ту частину казки, яку малювали.

 

II. Рефлексія. (Закріплення вивченого.)

- Як ви вважаєте, що допомогло героям витягнути ріпку?

- Чи справді мишка така сильна?

- Аможе хтось пригадає, яке прислівя ми розбирали на початку уроку?

- Як ви думаєте, чому саме це прислівя я підібрала до нашого уроку?

 

III. Підсумок уроку.

-З якою казкою ми познайомилися?

-Кожна казка читається з якоюсь метою. Як ви вважаєте, чи дала вам якісь знання ця казка?

- Давайте подумаємо, як по-іншому могла закінчитися ця казка?

-Спробуйте  передати  свою думку на папері у вигляді  малюнку.

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
25 грудня 2019
Переглядів
1755
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку