ДО УВАГИ ДЕВ`ЯТИКЛАСНИКІВ!
ВЧИМОСЯ У ПЕРІОД КАРАНТИНУ
У зошиті з української літератури записуємо:
Шістнадцяте березня
Карантинна робота
Т.Г.Шевченко “І мертвим,і живим,і ненарожденним…»
ЗАВДАННЯ:
1.Перегляд відео в ютубі за посиланням https://youtu.be/EuV1klgqmyQ 2.Прочитати з підручника української літератури стор.218 -224.
Вісімнадцяте березня
Карантинна робота
1.Продовження роботи над посланням «І мертвим,і живим,і ненарожденним…» стор.225 -228
2.Вивчити уривок напам`ять (на вибір або на стор.228 вказано,який уривок)
Двадцять третє березня
Карантинна робота
1.Проблематика твору(записати): національної самоідентифікації ,морального обов`язку, лицемірства, фальшивого патріотизму, духовності…
2.Будова послання (стор.227)
З.Тестові завдання 1-3 (стор.227- 228)
Двадцять п`яте березня
Карантинна робота
Вічна тема матері й сина.Т.Шевченко «Катерина»
(прочитати,текст у «Кобзарі»)
1.Опрацювати стор.234-235
2. Перейдіть за посиланням(уривок)https://youtu.be/AvhV3-PWOy4
Тридцяте березня
Карантинна робота
Еволюція жіночого образу.
Т.Шевченко «Наймичка» (прочитати,текст у «Кобзарі»)
Опрацювати стор.235-238
Послухайте (уривок)https://youtu.be/mcOSYHvXKHI
Перше квітня
Карантинна робота
Траедія жінки – матері,боротьба за своє материнство,жорстокість народної моралі «У нашім раї на землі…» (стор.228 -234;виконати усі завдання підручника)
Не пропустіть – загляньте: https://youtu.be/JGOT93UDLDo
Можна всі письмові завдання виконуватити у формі документа, завантажити мені у повідомлення або на електр.адр.,щоб
зразу могла оцінити, або у зошити.