23 вересня о 18:00Вебінар: Математика на дотик: формати роботи та ідеї завдань для дітей із порушеннями зору

Навички читання мовчки (письмово)

Про матеріал
Перевірка навички читання мовчки здійснюється в письмовій формі фронтально за показниками: спосіб, темп, розуміння прочитаного. Учні мають прочитати текст мовчки і письмово виконати завдання. Спосіб читання мовчки оцінюється 1 балом за наявністю/відсутністю артикуляції під час читання. Темп читання максимально оцінюється 3 балами. Для цього вчитель пропонує їм узяти в руки олівці. Після слова вчителя «Старт», учні розпочинають читання тексту. Через 3 хвилини вчитель говорить «Фініш» і учні ставлять олівцем крапку над словом, на якому зупинились. Вчитель враховує обсяг тексту, який учень встиг прочитати за три хвилини: повністю (3 бали), не менше 2/3 (2 бали), не менше половини (1 бал), менше половини (жодного бала). Далі учні дочитують текст і виконують запропоновані завдання: 4 завдання закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих трьох варіантів відповідей; 2 завдання відкритого типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей. Обсяг текстів у 3 класі – 250-310 слів.
Перегляд файлу

Контрольна робота

Навичка читання мовчки (письмово)

Чому рипить сніжок?

А й справді, чому рипить сніжок? Не знаєте? То я вам розповім.

Якось ішов лісом Дід Мороз. Нечутно, по м’якому, наче вата, сніжку. Стомився. Присів на пеньок, а мішок з гостинцями поруч поклав. Довгу бороду гребінцем розчесав. Дивиться, аж під ялинкою зайчик сидить і плаче. Дідусеві жаль стало зайчика. Підійшов до нього та й питає: «Чому це ти, буханчику, плачеш?» а той, схлипуючи, відповідає: «Заблукав, додому ніяк не втраплю!»

Здивувався дідусь: отакої, заєць – і раптом заблукав у лісі. Як же те могло статися? Все ще схлипуючи, куцохвостий розповів старому свою пригоду.

Уранці він гуляв з братиками та сестричками на галявині. Їм було весело, так добре стрибати з розгону в снігові кучугури, що й незчулися, як мисливець підійшов. Пролунав постріл. Зайчата кинулися тікати. Найдалі, в лісову гущавину, забіг той зайчик, якого й зустрів Дід Мороз…

Добрий дідусь заспокоїв малюка, і вони разом швидко знайшли стежину до заячої хати. А там уже зібралися його братики і сестрички. Всі живі та здорові. Мама з татом уже ходили шукати свого найменшенького. Шукали, шукали та вже й зневірилися, що він живий. Ото радощів було, коли побачили свого синочка та ще й з Дідом Морозом!

Дідусь привітав усю заячу родину з Новим роком, гостинці роздав: кожному по великій соковитій морквині. А на прощання, погладжуючи довгу бороду, сказав: «Я зроблю так, що сніжок рипітиме. Щоб ви, зайці, чули, коли хтось буде до вас підкрадатися».

Як сказав, так і сталося: відтоді сніжок рипить, тобто попереджає зайців та інших беззахисних звірів про небезпеку. Ось так: рип-рип, хтось іде, пильнуй! (Василь Струтинський)

 

1 варіант

1. До якого жанру належить прочитаний твір?

А казка

Б вірш 

В оповідання

 

2. Чому зайчик заблукав у лісі?

А хотів знайти Діда Мороза

Б втікав від мисливця

В шукав поживу

 

3. Хто повернув зайчика додому?

А лісник

Б мисливець

В Дід Мороз

 

4. Чому рипить сніжок?

А вітає звірів з приходом зими

Б попереджає звірів про небезпеку

В радує звірів красивим звуком

 

5. Запиши відповідь на запитання одним словом.

Що Дід Мороз ніс у мішку?____________________

Чому зайчик плакав під ялинкою?_______________

Коли зайченята гуляли на галявині?_____________

Які гостинці роздав Дід Мороз зайчикам?_________

 

6. Випиши з тексту 4 слова, якими автор замінює в тексті слово «зайчик».

 

 

2 варіант

1. Де Дід Мороз зустрів зайчика?

А під кущем

Б під ялинкою 

В біля пенька

 

2. Чому зайчик плакав?

А хотів їсти

Б заблукав

В змерз

 

3. Хто налякав зайчика?

А мисливець

Б Дід Мороз

В вовк

 

4. Що Дід Мороз роздав зайчикам?

А моркву

Б капусту

В цукерки

 

5. Запиши відповідь на запитання одним словом.

Чому Дід Мороз сів на пеньок?____________________

Чим Дід Мороз розчесав довгу бороду?_______________

Кого Дід Мороз врятував у лісі?_____________

Що зайчик робив під ялинкою?_________

 

6. Заповни таблицю.

Назва твору

 

Автор твору

 

Жанр твору   

 

Герої твору

 

 

docx
Додано
26 квітня
Переглядів
1230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку