"Нейрографіка". новий метод в Арт-терапії

Про матеріал
Нейрографіка Це зовсім новий в Україні метод арт-терапії. Метод нейрографіки, при правильному використанні, дозволяє змінювати процес осмислення проблем, розгляд їх під іншими кутами і пошук вирішення цих проблем. При цьому ніяких навичок малювання цей метод не потребує. Суть в невимушеній, спонтанній нейрографічній лінії, що пов’язана з нейронними зв’язками мозку. Наш світ складається з фігур і ліній. У нейрографіці ми використовуємо енергію фігур: кола, трикутника, квадрата і лінії. Спеціальна природна нейрографічна лінія унікальна і не повторює себе на кожному відрізку шляху. Якщо навчитися легко проводити лінії не туди, куди хочеться, то і в інших сферах життя буде легше йти. Йти туди, куди до цього було складно. В цьому і полягає зняття обмежень. Потрібно працювати саме з відчуттями. Напруга – це реакція на те, що відбувається навколо. Працюючи за алгоритмом, ми змінюємо ступінь своєї напруги та своє ставлення до теми. А далі працює простий закон: як тільки змінюємося ми – змінюється світ навколо. Вирішуються проблеми, які так нас хвилювали. Відбувається зняття обмежень і бар’єрів. Ставлячи тему для малювання, ми включаємо ліву півкулю мозку на рівні нашої оперативної пам’яті. Працюємо на рівні індивідуального несвідомого. В процесі ми починаємо визнавати себе і свої можливості. Більшість щоденних дій ми здійснюємо автоматично. У кожного є сформовані і укріплені часом шаблони поведінки, які ми використовуємо в тих чи інших ситуаціях. Вони грунтуються на своєму і чужому досвіді, отриманому протягом життя. Наприклад: окріп гарячий, струм може вдарити, а незнання відповіді на питання загрожує поганою оцінкою. Кожен шаблон пов’язаний з конкретним відповідною дією, і кожен такий шаблон – це нейронна зв’язок в нашому мозку. Чим частіше це шаблонне знання використовується, тим міцніше стає зв’язок. Накопичені нейронні зв’язки утворюють в мозку велику нейронну мережу, яка схожа на базу знань, звідки в потрібний момент дістається необхідна інформація, після чого ми починаємо діяти, приймаємо якесь рішення. Виходить, що кожне поняття і пов’язане з ним дію (рішення будь-якої задачі) – це частина нейронної мережі, якийсь нейронний код, малюнок нейронів в нашій голові. Він щільно пов’язаний з враженнями, які ми коли-небудь отримували в зв’язку з подібними завданнями. У житті це сформований шаблон поведінки, програма, яку запускає мозок для вирішення завдання. Нейрографіка – графічний метод організації мислення, трансформації свого стану і ставлення до проблеми без слів і понятійного процесу. Це контакт зі своїм внутрішнім простором через малювання. Ми висловлюємо своє переживання проблеми і трансформуємо проблему через зображення Нейрографіка дає можливість зняти внутрішні обмеження і сформувати новий нейронний код Основу мови складають 4 елементи-архетипу: коло, трикутник, квадрат і спеціальна нейрографічна лінія, що володіє двома характеристиками. Саме вона дозволяє змінювати шаблони і відкривати нові можливості на шляху до мети, трансформувати сформовані нейронні зв’язки і створювати нові. Коли ми починаємо задавати сенс фігурам, свідомість фіксує цей зв’язок, а у нас з’являються емоції по відношенню до кожної фігури. Створюючи на аркуші композиції з простих фігур і з’єднуючи їх лінією, ми формуємо враження. Таким чином ми створюємо простий графічний код змін для свідомості. Відбувається перенастроювання нейронних зв’язків, і ми починаємо думати і діяти по-іншому, що природним чином змінює ставлення людей до нас, оточення, дає можливість приймати нестандартні рішення.
Перегляд файлу

Анотація

Нейрографіка  Це зовсім новий в Україні метод арт-терапії.

Метод нейрографіки, при правильному використанні, дозволяє змінювати процес осмислення проблем, розгляд їх під іншими кутами і пошук вирішення цих проблем. При цьому ніяких навичок малювання цей метод не потребує. Суть в невимушеній, спонтанній нейрографічній лінії, що пов’язана з нейронними зв’язками мозку.

Наш світ складається з фігур і ліній. У нейрографіці ми використовуємо енергію фігур: кола, трикутника, квадрата і лінії. Спеціальна природна нейрографічна лінія унікальна і не повторює себе на кожному відрізку шляху. Якщо навчитися легко проводити лінії не туди, куди хочеться, то і в інших сферах життя буде легше йти. Йти туди, куди до цього було складно. В цьому і полягає зняття обмежень. Потрібно працювати саме з відчуттями.

Напруга – це реакція на те, що відбувається навколо. Працюючи за алгоритмом, ми змінюємо ступінь своєї напруги та своє ставлення до теми. А далі працює простий закон: як тільки змінюємося ми – змінюється світ навколо. Вирішуються проблеми, які так нас хвилювали. Відбувається зняття обмежень і бар’єрів. Ставлячи тему для малювання, ми включаємо ліву півкулю мозку на рівні нашої оперативної пам’яті. Працюємо на рівні індивідуального несвідомого. В процесі ми починаємо визнавати себе і свої можливості.

Більшість щоденних дій ми здійснюємо автоматично. У кожного є сформовані і укріплені часом шаблони поведінки, які ми використовуємо в тих чи інших ситуаціях. Вони грунтуються на своєму і чужому досвіді, отриманому протягом життя. Наприклад: окріп гарячий, струм може вдарити, а незнання відповіді на питання загрожує поганою оцінкою.

Кожен шаблон пов’язаний з конкретним відповідною дією, і кожен такий шаблон – це нейронна зв’язок в нашому мозку. Чим частіше це шаблонне знання використовується, тим міцніше стає зв’язок.

Накопичені нейронні зв’язки утворюють в мозку велику нейронну мережу, яка схожа на базу знань, звідки в потрібний момент дістається необхідна інформація, після чого ми починаємо діяти, приймаємо якесь рішення.

Виходить, що кожне поняття і пов’язане з ним дію (рішення будь-якої задачі) – це частина нейронної мережі, якийсь нейронний код, малюнок нейронів в нашій голові. Він щільно пов’язаний з враженнями, які ми коли-небудь отримували в зв’язку з подібними завданнями. У житті це сформований шаблон поведінки, програма, яку запускає мозок для вирішення завдання.

Нейрографіка – графічний метод організації мислення, трансформації свого стану і ставлення до проблеми без слів і понятійного процесу. Це контакт зі своїм внутрішнім простором через малювання. Ми висловлюємо своє переживання проблеми і трансформуємо проблему через зображення

Нейрографіка дає можливість зняти внутрішні обмеження і сформувати новий нейронний код

Основу мови складають 4 елементи-архетипу: коло, трикутник, квадрат і спеціальна нейрографічна лінія, що володіє двома характеристиками. Саме вона дозволяє змінювати шаблони і відкривати нові можливості на шляху до мети, трансформувати сформовані нейронні зв’язки і створювати нові.

Коли ми починаємо задавати сенс фігурам, свідомість фіксує цей зв’язок, а у нас з’являються емоції по відношенню до кожної фігури. Створюючи на аркуші композиції з простих фігур і з’єднуючи їх лінією, ми формуємо враження. Таким чином ми створюємо простий графічний код змін для свідомості. Відбувається перенастроювання нейронних зв’язків, і ми починаємо думати і діяти по-іншому, що природним чином змінює ставлення людей до нас, оточення, дає можливість приймати нестандартні рішення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План – конспект заняття

«Розфарбуємо цей світ добром»

Тема: «Розфарбуємо цей світ добром»

Арт-терапевтичнє заняття. Ознайомлення з методом «нейрографіка»

Мета: Познайомитися з методом «Нейрографіка»;

*Розширити  знання дітей про  метод «Нейрографіка»

*Підвищити пізнавальну активність вихованців

*сприяти сенсорному та руховому розвитку та розвитку дрібної моторики рук.

*формувати впевненість в своїх силах у дітей з інвалідністю.

*Позбутися негативних емоцій

*навчити розслаблятися

*розвивати мислення

*трансформування негативних емоцій у позитивні

Обладнання: Аркуш паперу для малювання  формату А-4, аудіозапис пісня «Струмочок доброти», фломастери, кольорові олівці.

Тип заняття: Ознайомлення та розширення знань та вмінь.

Техніка виконання: Арт-терапевтичне заняття, «Нейрографіка»

Хід заняття

  1. Підготовчо-організаційний етап.

Розповідь  вихованцям про  метод «нейрографіка»

Доброго дня, діти! Сьогодні ми з вами дізнаємося про метод «нейрографіка» і спробуємо застосувати цей метод у своїй роботі.

Отже, давайте детальніше  розглянемо суть методу «нейрографіка».

Мозок людини складається з двох півкуль: ліва півкуля відповідає за аналітичну частину, тобто дозволяє людині розмовляти, володіти навичками письма, володіти символами, запам’ятовувати  числа іт.інш. Права півкуля відповідає за образне сприйняття реальності, тобто вона дозволяє уявляти, мріяти та фантазувати, інтуїтивно вирішувати поставлені завдання. Між півкулями відбувається постійний інформаційний зв'язок,  який виконують клітини - нейрони. Нейрони постійно рухаються, передають інформацію, утворюючи нейронні  зв’язки.

Ось так утворюються думки! Людина постійно про щось думає!

Метод «нейрографіка» полягає у тому, щоб на папері відобразити думку, трансформувати її в потрібному напрямку.

Добра думка породжує добрі вчинки та дії! ( міні сценка «Добрий вчинок») під музичний супровід
 

  1. Практичний етап. Малювання в техніці «Нейрографіка».

Розглянемо методику детальніше.
Дія 1. Образ проблеми.
Візьміть листок паперу і олівець або маркер. Сформулюйте проблему, емоції,що пов’язані з нею, свій стан, коли проблеми не буде і швидко намалюйте все на папері. Можна закрити очі і навіть прокричати щось. В результаті те, що ви намалюєте і буде зображенням вашої проблеми.
Дія 2. Згладжування кутів.
Коли всі проблеми намальовані, ми побачимо безліч гострих кутів, які необхідно скруглити. На малюнку не повинно бути жодного гострого кута, дрібні просто заштриховуємо. При цьому люди заспокоюються, спостерігають за думками, що з’являються в голові. Можна навіть розмовляти з малюнком, рухи повинні бути несвідомі.
Дія 3. Взаємодія з зовнішнім світом.
Представте, що малюнок це ви, а листок це світ, що вас оточує. Ваша задача розповсюдити малюнок на весь папір. Домальовуйте лінії, продовжуючи скругляти кути. Наша задача сховати попередній малюнок в різномаїтті ліній. Ці дії повинні бути також несвідомими. Ми повинні зрозуміти, що поруч є люди і обставини, які допоможуть в вирішенні проблеми.
Дія 4. Додаємо фарби і фігури.
Продовжуємо наповнювати свій малюнок різними фігурами і кольором. Старайтеся відчути свій настрій, шукайте в малюнку різні геометричні фігури: коло – це символ гармонії, трикутник – рух і динаміка, квадрат – надійність. Знаходьте фігури і об’єднуйте їх лініями.
Дія 5. Заключні лінії.
Закінчіть малюнок лініями поля. Подивіться на нього, уявіть щось велике і закінчене і обведіть це контурною лінією. Вона може йти через весь листок і символізує єдність зі всесвітом і силами в ньому. Наостанок придивіться до малюнка і додайте ще щось так, щоб він вам подобався.

(Дивись виконання у додатку: «нейрографічна лінія»)


Висновки.

Придивіться до свого творіння. Повірте, що це ви зробили самі. Якщо ви так і не знайшли рішення вашої проблеми, спробуйте ще раз. Можливо ви були недостатньо розслабленими, або проблема не стояла дуже гостро. Можливо і вас ще немає достатнього досвіду і треба більше практики подібних методик. Але впевнено можна сказати, що до гармонії в собі ви зробили правильний крок.

Метод «нейрографіка» дозволяє виразити свій внутрішній світ  та думки на папері через лінію. Процес створення нейрографічних ліній є неймовірно потужним методом самовираження для дитини з інвалідністю, способом розслабитися, позбутися переживань , агресії, невпевненості та страхів. А також можливістю віднайти в собі нові сили, ідеї та нове бачення на старі проблеми. Трансформувати негативні емоції в позитивні.

Метод може бути Арт-корекційним оскільки направлен на корекцію мотиваційної сфери дитини, що передбачає психологічний супровід сюжетних ліній, створених дитиною.

Відсутність обмежень та протипоказань, дозволяє приступити до занять в будь-який час та в будь-якому віці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток: «нейрографічна лінія»

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Обучение нейрографики 18.06.2020\IMG_20200623_160623.jpg

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Обучение нейрографики 18.06.2020\IMG_20200623_160647.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\онлайн интенсив\Арт-терапія\IMG_20201110_170308.jpg

 

Мозок здатний формувати нові нейронні зв’язки mozok 18092019Ті, хто не здатний змінити своє мислення, не можуть змінити нічого. Джордж Бернард Шоу, ірландський драматург і романіст, лауреат Нобелівської премії з літератури Ніщо в світі не стоїть на місці, і ми повинні до цього пристосовуватися. З кожним роком зміни протікають все стрімкіше, тому зараз для нас особливо важливо володіти гнучким мисленням і розвивати пластичність свого мозку. Пластичність мозку, або нейропластичність, – це здатність мозку формувати нові нейронні зв’язки. Саме вона дозволяє нейронам – нервовим клітинам, з яких складається наш мозок, – корегувати свою роботу у відповідь на зміни в навколишньому середовищі і пристосовуватися до них.

 

 

Американським вченим вдалося виростити штучний мозок

docx
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
11954
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку