Незвичайний натюрморт. За допомогою світлотіні зобразити об'ємність фруктів і овочів.

Про матеріал
Створити художній образ осені за допомогою світлотіні, використовуючи фрукти та овочі в одному кольорі.
Перегляд файлу

Тема: Незвичайний натюрморт. За допомогою світлотіні зобразити обємність фруктів та овочів.

Практичне завдання Створити художній образ осені, використовуючи для цього фрукти і овочі. Виконання натюрморту в одному кольорі.

Мета: формувати ключові компетентності:вміння вчитися – організовувати свою роботу для досягнення результату; проявляти зацікавленість, вміння аналізувати, виділяти головне; загальнокультурні – спроможність аналізувати та оцінювати досягнення національної культури; предметні компетентності: мати уявлення про основні засоби виразності графіки (лінія, штрих, крапка, пляма) у передачі світлотіні, використовувати їх у своїх роботах, вчити працювати у техніці штриха; виховувати бажання створювати власну художньо – творчу графічну композицію.

Техніка виконання: графіка.

Візуальний ряд: репродукції графічних робіт художників, таблиця з поетапністю виконання натюрморту, зразки натюрмортів, дитячі малюнки.

Матеріали та інструменти: аркуші паперу А4, графітний олівець, гумка.

 

Хід уроку

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань

Двое учнів складають силуетні композиції натюрмортів з паперових фруктів та овочей на магнітній дошці.

 

Зразки дидактичного матеріалк для композицій натюрморту

Питання фронтальної бесіди

- Що таке натюрморт?

- Чому натюрморти такі популярні в мистецтві?

- Які кольори використовують для зображення осінніх натюрмортів?

- Якми графічними матеріалами можна створити натюрморт?

- Які особливості має враховувати художник при створенні художнього образу графічного натюрморту в одному кольорі?

3. Повідомлення теми уроку

Чарівниця осінь нам знову сьогодні допоможе віднайти Фантазію при створенні графічного натьрморта в одному кольорі.

4. Вивчення нового матеріалу

Об’ємність предметів у натюрморті виявляють за допомогою світлотіні, яка завжди «наслідує» форму предметів. Світлотінь у графіці зазвичай передають штрихуванням. В освітленій частині предметів із гладенькою або блискучою поверхнею можна побачити відблиск. Щоб його зобразити, достатньо потерти це місце гумкою.

Тож найбільш освітлена — найближча до джерела світла опукла частина яблука. Навколо неї — напівтінь і тінь. За тінню можна побачити рефлекс — незначне висвітлення тіні. Від яблука на поверхню столу падає тінь.

Виконання вправ. Потренуруйтеся виконувати різні штрихи і відблиски олівцем і гумкою.

Учитель. Створіть художній образ осені, використовуючи для цього її дари — фрукти й овочі. Виконайте натюрморт в одному кольорі. За допомогою світлотіні спробуй зобразити об’ємність фруктів та овочів (графітний олівець).

 

6. Підсумок уроку

- Як світлотінь впливає на створення художнього образу?

- Яке значення штрихування і світлотіні в переданні об’ємності предметів?

Перегляд та взаємо аналіз учнями в групі виконаних робіт. Створення тематичної вистаки «Дарунки осені»

 

docx
Додано
26 вересня 2020
Переглядів
1798
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку