Ознаки STEM-уроку: Кожна діяльність чітко зрозуміла учням. Лабораторні прилади. Об’єкти робототехніки безпосередньо залучені до структури заняття. Лабораторні експерименти. Майструвати прилади та опановувати теорію.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Грань № 7 Творческий диктант. По лексическому значению угадать слово, записать его. Грань № 1 Изучение правил. Грань № 2 Объяснительный диктант. Грань № 3 Объясните правописание не с существительными. ( устно)Грань № 4 Творческий диктант. Грань № 5 Найди ассоциации. Грань № 6 Распределительный диктант
Номер слайду 7
Кроссенс « Имя существительное как часть речи»
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
ЩОДЕННИК ДУШІ ПИСЬМЕННИКА. Микола Васильович Гоголь (1809–1852). Петербурзький етап життя та творчості письменника.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
У центрі уваги таких уроків – постать автора.
Номер слайду 13
Головне завдання новаторських уроків літератури -використання новітніх технологій у тому числі ейдотехніки. Вправа “ Ейдос- Абстракшн”
Номер слайду 14
Повість “ Шинель”
Номер слайду 15
Комедія “ Ревізор”
Номер слайду 16
Дитина по своїй природі – дослідник, тому все, що треба це підштовхнути його до бажання проводити ці цікаві досліди у потрібному вам напрямку.