Лісовець Олена, Чернігівська обл..
План батьківських зборів
Шкала ставлень «Чи знаєте ви про НУШ?»
(1 слайд)
1. Представлення
2. Знайомство. Гра «Познайомимось?»
- Як вас звати?
- Кого ви привели до школи?
- Що чекаєте від школи?
3. Тест для батьків. Гра «Ліва – права»
- Початок навчання дитини в 1-му класі – це дуже відповідальний і досить складний період у житті дитини. Адже в житті малюка відбудеться багато змін: з’являться нові знайомства, нові взаємини, нові обов’язки.
- Чи готова ваша дитина до шкільного навчання?
Загалом поняття «готовності дитини до школи» розглядається як комплексне і багатогранне, яке охоплює всі сфери життя і діяльності майбутнього першокласника.
Тест
( Дивуєтесь, який зв’язок між навчанням та зубами? Так-от, з дозріванням зубів дозрівають центри, які відповідають за дитячу психомоторику.)
(2 слайд)
4. Шкала ставлень «Що ви знаєте про освітню реформу?»
- Хочу звернути вашу увагу на шкалу ставлень.
5. Гра «Мікрофон»
- Що саме ви чули чи знаєте про Нову Українську Школу?
6. Розповідь про НУШ. Міфи.
Кожна дитина – неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостями.
Місія нової української школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками.
Міфи чи реальність НУШ?
(3 слайд)
Перший цикл початкової освіти допоможе учневі звикнути до шкільного життя.
У другому циклі початкової освіти в учнів буде формуватися почуття відповідальності й самостійність.
(4 слайд)
Обсяг вивчення окремих освітніх галузей, таких як, мовно-літературна чи математична, не зменшиться – зміниться лише спосіб подачі. Повсякденне навчання стане цікавим та успішним. Для підвищення цікавості дітей знання з різних галузей поєднуватимуться в інтегровані теми. Навчання буде організовано через діяльність, ігровими методами як у класі, так і поза його межами.
(5 слайд)
• обсяг домашніх завдань буде обмежено; 1 клас - відсутнє
• традиційних оцінок не буде; (1, 2 клас – не оцінюється)
Школа має давати дитині різні вміння, компетентні навички. Головне її завдання — вже не забезпечення знаннями, бо вони дуже мінливі в сучасному світі. Нове завдання школи — навчити дітей, як знання і навички втілювати в життя.
Сьогодні змінюється роль учителя. Його вже не сприймають як безпосереднє джерело знань, бо знання можна почерпнути і з інтернету, і з різноманітних книг, і з інших джерел. Головне зараз — навчити учнів вчитися. Бо коли дитина займається тим, що їй подобається, вона знаходить для цього бажання, сили та енергію. І школа має стати тим середовищем, в якому можна все це втілити.
Діти нового покоління - особливі. Вони виросли з гаджетами, їх менше цікавили пісочниці та гойдалки. Ці діти значно відрізняються: способом мислення, звичками, поглядом на світ.
Зрозуміти, прийняти і направляти — завдання батьків та вчителів.
У початкову школу дитина вже потрапляє з великим багажем знань і навичок. Вона вміє розмовляти, їсти, одягатися, орудує простими знаряддями, доглядає за собою, має навички гігієни. Батьки – це перші вчителі й найкращі знавці своєї дитини.
«Нова українська школа» передбачає, що вчителі разом із батьками утворюють партнерство, у центрі якого знаходиться дитина.
Коли батьки беруть участь у шкільних заходах, співпрацюють з учителем, дитина бачить, що всі значимі для неї дорослі піклуються про неї. Відтак зростає і самоповага.
Об’єднання зусиль учителів і батьків сприяє особистісному зростанню дитини і полегшує засвоєння матеріалу. Це підтверджують наукові дослідження. Ось чому важливо зробити школу і дім одним цілим для дитини.
Освітнє середовище буде організоване таким чином, щоб кожна дитина почувала себе у класі затишно і безпечно, а кожен клас відображав ту спільноту дітей, яка там навчається.
Навчальний простір буде облаштований так, щоби задовольнити індивідуальні потреби кожної дитини та сприяти роботі дітей в малих групах. Спільна робота у шкільному колективі сприятиме розвитку взаємоповаги і відповідальності.
Водночас, будуть місця, де дитина зможе побувати наодинці. Так само буде виділено місця, де б діти змогли зберігати особисті речі , які вони приносять у школу.
Стіни і меблі будуть використовуватися для розміщення робіт учнів. Така увага до дитячої праці й творчості підвищує їхню самооцінку і формує гідність.
7. Перегляд відеоролика про НУШ
8. Побажання батькам