НУШ, 1 батьківські збори

Про матеріал
НУШ, перші збори для батьків, уявлення про НУШ, міфи, реальність, готовність дитини до школи. Тести для батьків, ігри.
Перегляд файлу

Лісовець Олена, Чернігівська обл..

 

План батьківських зборів

Шкала ставлень «Чи  знаєте ви  про НУШ?»

(1 слайд)

1. Представлення

2. Знайомство. Гра «Познайомимось?»

- Як вас звати?

- Кого ви привели до школи?

- Що чекаєте від школи?

3. Тест для батьків.  Гра «Ліва – права»

- Початок навчання дитини в 1-му класі – це дуже відповідальний і досить складний період у житті дитини. Адже в житті малюка відбудеться багато змін: з’являться нові знайомства, нові взаємини, нові  обов’язки.

- Чи готова ваша дитина до шкільного навчання?  

Загалом поняття «готовності дитини до школи» розглядається як комплексне і багатогранне, яке охоплює всі сфери життя і діяльності майбутнього першокласника.

Тест

  • Підніміть, будь ласка, праву руку, якщо ваша дитина хоче йти до школи
  • Підніміть, будь ласка, ліву руку, якщо ваша дитина не хоче йти до школи
  • Підніміть, будь ласка, ліву руку, якщо ваша дитина не може впродовж 30 хвилин зосередитись на якійсь одній справі.
  • Підніміть, будь ласка, праву руку, якщо  ваша дитина може самостійно виконувати справу, яка потребує зосередженості впродовж 30 хвилин, наприклад, збирати конструктор?
  • Чи може ваша дитина розповісти напам’ять кілька віршів?- підніміть праву руку
  • Підніміть ліву руку, якщо ваша дитина не може самостійно користуватися ножицями й клем.
  • Чи може вона розуміти і точно виконувати словесні інструкції? – підніміть праву руку.
  • Чи є у вашої дитини передні 4 молочні зуби? – підніміть ліву руку

( Дивуєтесь,  який зв’язок між навчанням та зубами? Так-от, з дозріванням зубів дозрівають центри, які відповідають за дитячу психомоторику.)

  • Чи вміє ваша дитина зав’язувати шнурівки? – підніміть праву руку
  • Чи може ваша дитина відповісти на питання: - Чому вона хоче йти до школи? – якщо так, підніміть праву руку
  • Якщо ви весь час піднімали праву руку, отже, ваша дитина готова до навчання.
  • А якщо не завжди , то у  вас є ще час до вересня.

 

 

  • Хто хоче, щоб його дитина у майбутньому стала щасливою та успішною? Тоді переходимо до Нової української школи.

(2 слайд)

4. Шкала ставлень «Що ви знаєте про освітню реформу?»

- Хочу звернути вашу увагу на шкалу ставлень.

5. Гра «Мікрофон»

- Що саме ви чули чи знаєте про Нову Українську Школу?

6. Розповідь про НУШ. Міфи.

Кожна дитина – неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостями.

Місія нової української школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками.

Міфи чи реальність НУШ?

(3 слайд)

Перший цикл початкової освіти допоможе учневі звикнути до шкільного життя.

У другому циклі початкової освіти в учнів буде формуватися почуття відповідальності й самостійність.

(4 слайд)

Обсяг вивчення окремих освітніх галузей, таких як, мовно-літературна чи математична, не зменшиться – зміниться лише спосіб подачі. Повсякденне навчання стане цікавим та успішним.  Для підвищення цікавості дітей знання з різних галузей поєднуватимуться в інтегровані теми. Навчання буде організовано через діяльність, ігровими методами як у класі, так і поза його межами.

(5 слайд)

• обсяг домашніх завдань буде обмежено; 1 клас - відсутнє

• традиційних оцінок не буде;  (1, 2 клас – не оцінюється)

 

        Школа має давати дитині різні вміння, компетентні навички. Головне її завдання — вже не забезпечення знаннями, бо вони дуже мінливі в сучасному світі. Нове завдання школи — навчити дітей, як знання і навички втілювати в життя.

Сьогодні змінюється роль учителя. Його вже не сприймають як безпосереднє джерело знань, бо знання можна почерпнути і з інтернету, і з різноманітних книг, і з інших джерел. Головне зараз — навчити учнів вчитися. Бо коли дитина займається тим, що їй подобається, вона знаходить для цього бажання, сили та енергію. І школа має стати тим середовищем, в якому можна все це втілити.

Діти нового покоління - особливі. Вони виросли з гаджетами, їх менше цікавили пісочниці та гойдалки. Ці діти значно відрізняються: способом мислення, звичками, поглядом на світ.

Зрозуміти, прийняти і направляти — завдання батьків та вчителів. 

У початкову школу дитина вже потрапляє з великим багажем знань і навичок. Вона вміє розмовляти, їсти, одягатися, орудує простими знаряддями, доглядає за собою, має навички гігієни. Батьки – це перші вчителі й найкращі знавці своєї дитини.

«Нова українська школа» передбачає, що вчителі разом із батьками утворюють партнерство, у центрі якого знаходиться дитина.

Коли батьки беруть участь у шкільних заходах, співпрацюють з учителем, дитина бачить, що всі значимі для неї дорослі піклуються про неї. Відтак зростає і самоповага.

Об’єднання зусиль учителів і батьків сприяє особистісному зростанню дитини і полегшує засвоєння матеріалу. Це підтверджують наукові дослідження. Ось чому важливо зробити школу і дім одним цілим для дитини.

Освітнє середовище буде організоване таким чином, щоб кожна дитина почувала себе у класі затишно і безпечно, а кожен клас відображав ту спільноту дітей, яка там навчається.

Навчальний простір буде облаштований так, щоби задовольнити  індивідуальні потреби кожної дитини та сприяти  роботі дітей в малих групах. Спільна робота у шкільному колективі сприятиме  розвитку взаємоповаги і відповідальності.

Водночас, будуть місця, де дитина зможе побувати наодинці. Так само буде виділено місця, де б діти змогли зберігати  особисті речі , які вони приносять у школу.

Стіни і меблі будуть використовуватися для розміщення робіт учнів. Така увага до дитячої праці й творчості підвищує їхню самооцінку і формує гідність.

7. Перегляд відеоролика про НУШ

8. Побажання батькам

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Маленко Ніна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дзюба Юлия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. грабовецька ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додав(-ла)
Лісовець Олена
Додано
9 травня 2020
Переглядів
6199
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку