НУШ 1 клас Ранкові зустрічі

Про матеріал

Ранкові зустрічі

Тиждень «Осінь в гості завітала»

В гості тебе просимо

З щедрими хлібами,

З високими снопами,

З листопадом і дощем,

З перелітним журавлем…

«Золота осінь »

1.Привітання.

Доброго ранку – сонце привітне !

Доброго ранку – небо привітне !

Доброго ранку – в небі пташки !

Доброго ранку – зелені дубки !

Доброго ранку – люди привітні !

Я всім бажаю , щоб посмішки квітли !

2.Обмін інформацією .

-Сьогодні ми одержали листа від невідомого адресата. Щоб дізнатися хто це- давайте разом відгадаємо загадку

Прийшла дівчина до хати

Взялась хазяйнувати.

Вправно скриню відімкнула-

В жовту свитку все вдягнула……(Осінь )

Лунає мелодія з альбому "Пори року" П.І.Чайковського..

,,Історична зупинка ,,

,,Які в осені прикмети ?,,

Вправа ,,Складання асоціативного куща зі словом ,,осінь,,

3.Щоденні новини

-Заповнення календаря погоди.

-Знайомство з планом роботи на день і тиждень.

-Знайомство з осінніми місяцями

4.Групова робота.

,,Поетичний вернісаж ,,

,,Завдання від Пензлика ,,

5.Підсумок.

Невеличка хатка

Там живуть малятка.

Ми їх гостроносих

У портфелі носим.

Вправа ,,Олівці чудові різнокольорові ,,

(Робота в парі-зображення деталей осені)

Письмо для себе.

Описати осінь декількома реченнями.

,,Осінь у лісі ,,

1.Привітання.

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій гарний кожен має?

Станьмо разом в дружнє коло!

Привітай нас ,рідна школо!

Добрий день!

2.Обмін інформацією.

Розучування скоромовки

,,Лис малий і більший лис

По гриби ходили в ліс.,,

,,Осінні явища в житті рослин ,,

,,Оберіть осінні явища ,,

3.Щоденні новини

-Повторення осінніх місяців.

-Дововідь ,, синоптиків.,,

-Знайомство з планом роботи на день

4.Групова робота

-Стоїть тихий і спокійний

Перед нами ліс осінній.

Пахне листям і росою

І прим'ятою травою.

Динамічна вправа (руханка ) ,,Лісова галявина ,,

Погляньте навкруги ,яке чудове листя у нашому лісі. І жовте ,і червоне …. Яке воно гарне!Давайте зробимо феєрверк з осіннього листя.

Пальчикова гімнастика ,,Кошик ,,

,,Подорож у царство грибів ,,

-Гра ,,Розумні літери ,,

-Кросворд від Коті

5.Підсумок.

Гра ,,Пригости друга ,.(грибочки з кольорового паперу)

Під звуки вальсу "Казки Віденського лісу" Й. Штрауса

У ч и т е л ь. Пам'ятайте, діти, що про своє здоров'я людина повинна піклуватися в першу чергу сама. Збирайте тільки ті гриби, які добре знаєте. Візьміться за руки і подякуйте Осені за дарунки.

– Дякуємо, Осене, за щедрість! .

,,Щедра осінь ,,

1.Привітання.

Пісня ,,Добрий ранок ,Україно!,,

Грає мелодія ,яка повідомляє дітей ,що вже час збиратися в коло.

-Привітаєм Сонечко!

Здрастуй, дороге!

Привітаймо квіточку!

Хай вона росте!

Привітаймо дощик !

Лийся ,мов з відра !

Привітаймо друзів всіх!

Зичимо добра!

Ігровий тренінг ,,Я обираю настрій ,,

(Діти обирають кульки і на них малюють смайлики настрою)

-А ви любите подарунки?

- Чи можна подарунком підняти настрій?

Діти вітаються таким чином

-Я ,Оленка, .я люблю подарунки тому що..(і так далі по колу)

2.Обмін інформацією.

-Діти , як ви думаєте про що ми будемо сьогодні говорити ?(Подарунки)

-А хто і з якого приводу може зробити нам подарунок?

Гра ,,Дерево бажань ,.

На великому аркуші паперу намальоване дерево без листя. Діти прикрашають його різнокольоровим листям і говорять бажання,що вони хочуть щоб їм подарувала осінь.

3.Щоденні новини.

. -Обговорення дати

-Прогноз ,,синоптиків ,,

Народний календар

У народному календарі 19 вересня це свято Михайла Чудотворця. Від Михайла починали справляти храмові свята. Влаштовували громадське розпродування меду.

,,Народні прикмети про погоду ,,

Тепла осінь - на довгу зиму.

Гуси летять високо - осінь буде тривалою.

Осінь ясна - зима холодна.

4.Групова робота.

Конкурс ,,Загадки з бабусиної грядки,,

  • Хто на грядці серед літа одягає безліч свиток? (Капуста)
  • Довгий, зелений, добрий солений, добрий і сирий – хто він такий? (Огірок)
  • Що то за голова, що лиш зуби й борода? (Часник)
  • Повна хата горобців, а не вилетіти. (Гарбуз)
  • І печуть мене, і варять, і їдять мене, і хвалять, бо добра. (Картопля)
  • Білі зуби маю, та усі ковтаю, довгі коси маю, та не заплітаю. (Кукурудза)
  • Сидить Марушка в семи кожушках, хто на неї гляне, той і заплаче. (Цибуля).
  • Вересень

    Звозить вересень в комори

    Кавуни і помідори.

    Спілих яблук ,груш і слив

    Цілі гори натрусив.

    І вантажить гарбузи

    На машини і вози.

    -На які дві групи можна поділити врожай вересня?(Овочі і фрукти )

    Гра ,,Збери повні кошики,,

    ,,Овочева вікторина ,.

  • Який овоч перетворила фея у карету, щоб Попелюшка змогла поїхати на бал? (Гарбуз).
  • Який овоч допоміг старій королеві розпізнати справжню принцесу? (Горошина)
  • Як назвала мама сина на честь малої горошини? (Котигорошко)
  • З стебла якого овочу виготовляють папір, силос, меблі, добрива, тканину, дзеркальне скло, клей? (Соняшник)

    5Підсумок.

    Робота в групах.(Розмальовки)

    ,,Пташок проводжаю до теплого краю,,

    1.Привітання.

    Доброго ранку, ліси і поля,

    Доброго ранку, Вкраїно моя!

    Доброго ранку, рідний садочку,

    Доброго ранку, земле моя!

    Доброго ранку, гості шановні,

    Доброго ранку! Всім миру й тепла!

    -Мої розумники і розумниці!Словом можна вбити і оживити,поранити чи вилікувати. Уміння правильно користуватись словом - мистецтво. Гостре словечко ранить сердечко. Від теплого слова і лід тане. Пам ятайте це завжди!

    Вправа ,,Комплімент,, (Учні говорять комплімент один одному )

    2.Обмін інформацією.

    Інтерактивна вправа «Крісло автора»

    (Діти розповідають що вони бачили по дорозі до школи )

    Гра ,,Котилася торба,,

    (Діти дістають картки з зображенням птахів і називають їх)

    Гра «Загадкова скринька» (у скринці зернятка для птахів)

    Давайте пригадаємо правила гри.

    1 Скриньку не можна відкривати.

    2. Її можна трусити.

    3. Кожен може поставити одне запитання про об'єкт усередині.

    Скриньк а передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить.

    3.Щоденні новини.

    А зараз прийшов час щоденних новин.

    Сьогодні з прогнозом погоди нас познайомить Ілля.

    Зараз пора року – осінь. Перший місяць осені –вересень.

    Сьогодні четвер–четвертий день тижня.

    На вулиці прохолодно, але сонячно,, опадів немає, вітер слабкий.

    Вчитель повідомляє розклад занять на день.

    Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.

    4.Групова робота.

    Інтерактивна вправа «Павутинка»

    -Чим корисні птахи?

    Перегляд відео ,,Птахи восени,.

    https://www.youtube.com/watch?v=IWY3hXZc8S0

    Доповни рядки…

    Цікаві факти про перелітних птахів.

    Тримаючись під час перельоту у формі V-подібного ключа, зграя птахів летить майже на 70 відсотків швидше, ніж одиночний птах. Вся справа в тому, що в зграї серцебиття у птахів сповільнюється і вони парять більшу частину подорожі, адже кожен птах летить в потоці, створюваному крилами птаха що летить попереду. Ватажок зграї знаходиться у найбільш невигідному становищі. Коли він втомлюється, то переміщається в середину зграї, а його місце займає інший.

    Гра "Чий голосок?". (Лунає запис голосів птахів, а учні називають, кому вони належать і котрі із цих птахів перелітні. )

    5 .Підсумок.

    Лунає запис голосів птахів. Під ногами розкидане осіннє листя.

    У ч и т е л ь. Підніміть один листочок, помахайте услід птахам і побажайте їм легкої дороги та щасливого повернення додому навесні

    ,,Карнавал осінніх листочків ,,

    1. Привітання.

    Учні об'єднуються в пари. Після виконання кожного нового завдання учасники змі нюють партнерів. Партнерам пропонується привітатись один з одним.

    – Якби ви були деревами, як би ви привітались? (Учасники рухами демонструють привітання).

    – Якби ви були зірками, як би ви привіталися?

    – Якби ви були машинами…

    – Якби ви були хвилями…

    – Якби ви були повітряними кульками…

    – Якби ви були грибочками

    - Якби ви були листочками….…

    (Вітання відбувається у супроводі музики у досить швидкому темпі. )

    2Обмін інформацією.

    . Вправа «Акваріум».

    Краса осінньої природи надихнула видатного художника Ісака Ілліча Левітана на створення картини « Золота осінь» ( показ репродукції).

    Враження від репродукції «Золота осінь».

    - Що ви можете відчути? (Свіже повітря, запах осіннього листя).

    Проблемна ситуація. Міркування «Добре чи погано, що опадає листя».

    .Гра – перевтілення «Осінні листочки».

    Руханка.

    Ми- листочки, ми листочки,

    Ми –осінні листочки.

    Ми на гілочках сиділи, дмухнув вітер- полетіли.

    Всі листочки полетіли

    І на землю тихо сіли.

    3.Щоденні новини

    Хвилинка-цікавинка.

    -Як ви думаєте, чому вербу називають- плакучою, берізку-кучерявою, тополю-стрункою, дуб- могутнім?

    Використання таблиці опори:

    Я думаю, що ….

    На мою думку …..

    Я переконаний, що ……

    -Обговорення дати

    -Прогноз ,,синоптиків ,,

    «Осінь, фарбами заграй»(слова і музика А. Салогуба).

    www.youtube.com/watch?v=oMw4mM3UYgc

    4.Групова робота

    Гра «Впізнай листя на дотик».

    (із заплющеними очима обмацати листок, проаналізувати особливості його форми та характер поверхні і визначити назву дерева.)

    Перегляд мультфільму «Чому жовтіє та опадає листя».

    https://www.youtube.com/watch?v=VcH9FP680kA

    Гра «Фотограф».

    Коли, на вашу думку, політ осіннього листя стає схожим на танок?

    Придивіться, як легко злітає з дерева лист, плавно гойдаючись у повітрі від найменшого подиху вітру –спробуйте повторити його рух, придумайте танок осіннього листя

    5. Підсумок

    Робота в групах ,,Складання пазлів ,, (Розрізане листя дерев )

    Гра ,,Подаруй листочку комплімент ,,

    Перегляд файлу

     

                                   Ранкові    зустрічі

                Тиждень          «Осінь  в  гості  завітала»

    В гості тебе  просимо    C:\Users\User\Desktop\сл7.jpg                                          

    З щедрими хлібами,

    З  високими  снопами,

    З листопадом і дощем,

    З  перелітним журавлем…

                                   «Золота  осінь »

    1.Привітання.

    Доброго ранку – сонце привітне !

    Доброго ранку – небо привітне !

    Доброго ранку – в небі пташки !

    Доброго ранку – зелені дубки !

    Доброго ранку – люди привітні !

    Я всім бажаю , щоб посмішки квітли !

     

    2.Обмін   інформацією .

    -Сьогодні ми  одержали листа від невідомого адресата. Щоб дізнатися хто це- давайте разом відгадаємо загадку

    Прийшла дівчина до хати

    Взялась хазяйнувати.

    Вправно скриню відімкнула-

    В жовту свитку все вдягнула……(Осінь )

    Лунає мелодія з альбому "Пори року"  П.І.Чайковського..

    ,,Історична  зупинка ,,

    C:\Users\User\Desktop\сл3.jpg

    ,,Які в осені прикмети ?,,

    C:\Users\User\Desktop\сл4.jpg

     

     

     

    Вправа ,,Складання асоціативного куща зі словом ,,осінь,,

    C:\Users\User\Desktop\сл13.jpg

    3.Щоденні новини

    -Заповнення календаря погоди.

    -Знайомство  з планом роботи на день і тиждень.

    -Знайомство з осінніми місяцями

    C:\Users\User\Desktop\сл2.jpg

    4.Групова робота.

    ,,Поетичний вернісаж ,,

    C:\Users\User\Desktop\сл11.jpg

    ,,Завдання від Пензлика ,,

    C:\Users\User\Desktop\сл12.jpg

    5.Підсумок.

    Невеличка хатка

    Там живуть малятка.

    Ми їх гостроносих

    У портфелі носим.

    Вправа ,,Олівці чудові різнокольорові ,,

    (Робота в парі-зображення деталей осені)

    Письмо для себе.

    Описати осінь декількома реченнями.

                                    ,,Осінь у лісі ,,

    1.Привітання.

    Ви сьогодні вже проснулись?

    Мамі зранку посміхнулись?

    Клас наш радо вас вітає!

    Настрій гарний кожен має?

    Станьмо разом в дружнє коло!

    Привітай нас ,рідна  школо!

    Добрий день!

    2.Обмін інформацією.

    Розучування скоромовки

    ,,Лис малий і більший лис

    По гриби ходили в ліс.,,

    ,,Осінні явища в житті рослин ,,

    C:\Users\User\Desktop\сл5.jpg

    ,,Оберіть  осінні явища ,,

    C:\Users\User\Desktop\сл1.png

    3.Щоденні новини

    -Повторення осінніх місяців.

    -Дововідь ,, синоптиків.,,

    -Знайомство з планом роботи на день

     

    4.Групова робота

    -Стоїть тихий і спокійний

    Перед нами ліс осінній.

    Пахне листям і росою

    І  примятою травою.

    Динамічна вправа (руханка ) ,,Лісова галявина ,,

    Погляньте  навкруги ,яке чудове листя у нашому лісі. І жовте ,і червоне ….             Яке воно гарне!Давайте зробимо феєрверк з осіннього листя.

    Пальчикова гімнастика ,,Кошик ,,

    ,,Подорож у царство грибів ,,

    -Гра ,,Розумні літери ,,

    -Кросворд від Коті

    C:\Users\User\Desktop\тв2.jpg

    5.Підсумок.

    Гра ,,Пригости друга ,.(грибочки з кольорового паперу)

    Під  звуки вальсу "Казки  Віденського  лісу" Й. Штрауса

    У ч и т е л ь. Пам'ятайте, діти, що про своє здоров'я людина повинна піклуватися в першу чергу сама. Збирайте тільки ті гриби, які добре знаєте. Візьміться за руки і подякуйте Осені за дарунки.

     – Дякуємо, Осене, за щедрість! .

                               ,,Щедра осінь ,,

    1.Привітання.

    Пісня ,,Добрий ранок ,Україно!,,

    Грає мелодія ,яка повідомляє дітей ,що вже час збиратися в коло.

    -Привітаєм  Сонечко!

    Здрастуй, дороге!

    Привітаймо  квіточку!

    Хай вона росте!

    Привітаймо дощик !

    Лийся ,мов з відра !

    Привітаймо друзів всіх!

    Зичимо добра!

    Ігровий тренінг  ,,Я обираю настрій ,,

    (Діти обирають кульки і на них малюють  смайлики  настрою)

    -А ви любите подарунки?

    - Чи  можна подарунком підняти настрій?

    Діти вітаються таким чином

    -Я ,Оленка, .я люблю подарунки тому що..(і так далі по колу)

    2.Обмін інформацією.

    -Діти , як ви думаєте про що ми будемо сьогодні говорити ?(Подарунки)

    -А хто і з якого приводу може зробити нам подарунок?

    Гра ,,Дерево бажань ,.

    На великому аркуші паперу намальоване дерево без листя. Діти прикрашають його різнокольоровим листям і  говорять бажання,що вони хочуть щоб їм подарувала осінь.

     

     

    3.Щоденні новини.

    . -Обговорення дати

    -Прогноз  ,,синоптиків ,,

    Народний календар

    У народному календарі 19 вересня це свято Михайла Чудотворця. Від Михайла починали справляти храмові свята. Влаштовували громадське розпродування меду.

    ,,Народні прикмети про погоду ,,

    Тепла осінь - на довгу зиму.

    Гуси летять високо - осінь буде тривалою.

    Осінь ясна - зима холодна.

    4.Групова робота.

    Конкурс  ,,Загадки з бабусиної  грядки,,

    • Хто на грядці серед літа одягає безліч свиток? (Капуста)
    • Довгий, зелений, добрий солений, добрий і сирий – хто він такий? (Огірок)
    • Що то за голова, що лиш зуби й борода? (Часник)
    • Повна хата горобців, а не вилетіти. (Гарбуз)
    • І печуть мене, і варять, і їдять мене, і хвалять, бо добра. (Картопля)
    • Білі зуби маю, та усі ковтаю, довгі коси маю, та не заплітаю. (Кукурудза)
    • Сидить Марушка в семи кожушках, хто на неї гляне, той і заплаче. (Цибуля).

    Вересень
    Звозить вересень в комори

    Кавуни і помідори.

    Спілих яблук ,груш і слив

    Цілі гори натрусив.

    І вантажить гарбузи

    На машини і вози.

    -На які дві групи можна поділити врожай вересня?(Овочі і фрукти )

    Гра  ,,Збери  повні  кошики,,

    C:\Users\User\Desktop\стр.jpg

     

    C:\Users\User\Desktop\фрукти.jpg

    ,,Овочева вікторина ,.

    • Який овоч перетворила фея у карету, щоб Попелюшка змогла поїхати на бал? (Гарбуз).
    • Який овоч допоміг старій королеві розпізнати справжню принцесу? (Горошина)
    • Як назвала мама сина на честь малої горошини? (Котигорошко)

    З стебла якого овочу виготовляють папір, силос, меблі, добрива, тканину, дзеркальне скло, клей? (Соняшник)

    5Підсумок.

    Робота в групах.(Розмальовки)

    C:\Users\User\Desktop\гру1.jpg

    C:\Users\User\Desktop\гру3.jpg

    C:\Users\User\Desktop\гру2.jpg

     

                  ,,Пташок  проводжаю до теплого краю,,

    1.Привітання.

    Доброго ранку, ліси і поля,

    Доброго ранку, Вкраїно моя!

    Доброго ранку, рідний садочку,

    Доброго ранку, земле моя!

    Доброго ранку, гості шановні,

    Доброго ранку! Всім миру й тепла!

    -Мої розумники і розумниці!Словом можна вбити і оживити,поранити чи вилікувати. Уміння правильно користуватись словом - мистецтво. Гостре словечко ранить сердечко. Від теплого слова і лід тане. Пам ятайте  це завжди!

    Вправа  ,,Комплімент,, (Учні говорять комплімент один одному )

    2.Обмін  інформацією.

    Інтерактивна вправа «Крісло автора»

    (Діти розповідають що вони бачили по дорозі до школи )

    Гра ,,Котилася торба,,

    (Діти дістають картки з зображенням птахів і називають їх)

    Гра  «Загадкова скринька» (у скринці зернятка для птахів)


    Давайте пригадаємо  правила  гри.


    1  Скриньку не  можна  відкривати.


    2. Її  можна  трусити.


    3. Кожен  може  поставити  одне  запитання про  об'єкт   усередині.


    Скриньк а передається  доти,  доки хтось не відповість, що  там лежить.

     

    3.Щоденні  новини.

    А зараз прийшов  час  щоденних  новин.

     Сьогодні  з прогнозом погоди нас  познайомить  Ілля.

    Зараз пора року – осінь. Перший  місяць осені –вересень.

    Сьогодні  четверчетвертий день тижня.

    На  вулиці прохолодно, але сонячно,, опадів  немає, вітер  слабкий.

    Вчитель  повідомляє  розклад  занять на день.

    Діти, я бажаю  вам  сьогодні  цікавого  дня і гарного настрою.

    4.Групова робота.

    Інтерактивна вправа «Павутинка»

    -Чим  корисні  птахи?

    06.09.2014-1-1-4

    Перегляд  відео  ,,Птахи восени,.

    https://www.youtube.com/watch?v=IWY3hXZc8S0

    Доповни   рядки…

     

     

     

     

    Цікаві  факти про перелітних птахів.

    C:\Users\User\Desktop\цык.jpg

    Тримаючись під час перельоту у формі V-подібного ключа, зграя птахів летить майже на 70 відсотків швидше, ніж одиночний птах. Вся справа в тому, що в зграї серцебиття у птахів сповільнюється і вони парять більшу частину подорожі, адже кожен птах летить в потоці, створюваному крилами птаха що летить попереду. Ватажок зграї знаходиться у найбільш невигідному становищі. Коли він втомлюється, то переміщається в середину зграї, а його місце займає інший.

    Гра "Чий голосок?". (Лунає запис голосів птахів, а учні називають, кому вони належать і котрі із цих птахів перелітні. )

    5 .Підсумок.

    C:\Users\User\Desktop\крос2.jpg

    Лунає запис голосів птахів. Під ногами розкидане осіннє листя.

    У ч и т е л ь. Підніміть один листочок, помахайте услід птахам і побажайте їм легкої дороги та щасливого повернення додому навесні

                     ,,Карнавал  осінніх  листочків ,,

    1. Привітання.

    Учні об'єднуються в пари. Після виконання кожного нового завдання учасники змі нюють партнерів. Партнерам пропонується привітатись один з одним.

     – Якби ви були деревами, як би ви привітались? (Учасники рухами демонструють привітання).

    – Якби ви були зірками, як би ви привіталися?

     – Якби ви були машинами…

    – Якби ви були хвилями…

    – Якби ви були повітряними кульками…

    – Якби ви були грибочками

    - Якби ви були  листочками….…

     (Вітання відбувається у супроводі музики у досить швидкому темпі. )

    2Обмін   інформацією.

    . Вправа «Акваріум».

    Краса осінньої природи надихнула видатного художника Ісака Ілліча Левітана на  створення  картини « Золота осінь» ( показ репродукції).

    Враження від репродукції «Золота осінь».

    • Що ви можете відчути? (Свіже повітря, запах осіннього листя).

    Проблемна ситуація.  Міркування «Добре чи погано, що опадає листя».

    .Гра – перевтілення «Осінні  листочки».

    Руханка.

    Ми- листочки, ми листочки,

    Ми –осінні листочки.

    Ми на гілочках сиділи, дмухнув вітер- полетіли.

    Всі  листочки полетіли

    І на землю тихо сіли.

    3.Щоденні новини

    Хвилинка-цікавинка.

    -Як ви думаєте, чому вербу називають- плакучою, берізку-кучерявою, тополю-стрункою, дуб- могутнім?

     

    Використання таблиці опори:

                                                      Я думаю, що ….

                                                       На мою думку …..

                                                       Я переконаний, що ……

     -Обговорення дати

    -Прогноз ,,синоптиків ,,

    «Осінь, фарбами заграй»(слова і музика А. Салогуба).

    www.youtube.com/watch?v=oMw4mM3UYgc

    4.Групова робота

         Гра «Впізнай листя на дотик».

    (із заплющеними очима обмацати листок, проаналізувати особливості  його форми та характер поверхні і визначити назву дерева.)

         Перегляд мультфільму «Чому жовтіє та опадає листя».

           https://www.youtube.com/watch?v=VcH9FP680kA

    Гра «Фотограф».

             Коли, на вашу думку, політ осіннього  листя  стає схожим на танок?

    Придивіться, як легко злітає  з дерева лист, плавно гойдаючись у повітрі від найменшого подиху вітру –спробуйте повторити його рух, придумайте танок осіннього листя

     

    5. Підсумок

    Робота в групах ,,Складання пазлів ,, (Розрізане  листя  дерев )

    Гра ,,Подаруй  листочку  комплімент ,,

     

     

     

    docx
    Додано
    20 травня 2018
    Переглядів
    7005
    Оцінка розробки
    Відгуки відсутні
    Безкоштовний сертифікат
    про публікацію авторської розробки
    Щоб отримати, додайте розробку

    Додати розробку