Ранкова зустріч для 1 класу НУШ "Дні тижня"

Про матеріал

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

Тема: Дні тижня.

Мета: Сформувати в учнів поняття про дні тижня; розвивати кмітливість, вміння міркувати, позитивну атмосферу.

Перегляд файлу

КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №84

 

 

РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ

 

«Дні тижня»

 

 

 

 

ПІДГОТУВАЛА

ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

РЯБУШКІНА ОКСАНА ВАЛЕРІЇВНА

 

 

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

 

Тема: Дні тижня.

 

Мета: Сформувати в учнів поняття про дні тижня; розвивати кмітливість, вміння міркувати, позитивну атмосферу.

 

Хід заняття

 

І. Організаційний момент.

 

  1. Привітання в колі друзів.

 

В цьому класі друзі всі:                   (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                (три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.         (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.      (поворот направо)

Ми – одна сім’я.                               (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

2.  Подарувати гарний настрій:

Сусідові справа, сусідові зліва, сусідові навпроти, найкращому другу, вчителю, доброму дню.

 

  1. Побажання у колі:

 

  • Я (ім’я та прізвище вчителя) бажаю наснаги і плідної, дружньої праці. (Далі по колу побажання кожного з учнів).

 

   ІІ. Групове заняття.

 

  1. На аркуші паперу записати улюблений день тижня. Знайти спільника. (Руханка).

 

  1. Гра «Рахуємо по черзі». (Діти рахують по черзі від 1 до 7, після сімки знов від 1 до 7 – циклічно, до останнього учня. Але якщо хтось проговорив ту ж саму цифру водночас, гра починається заново).

 

  • Діти, чи готові до роботи? (Діти відповідають разом).
  • Я хочу запросити вас на чарівний килимок.

 

ІІІ. Щоденні новини.

 

  • Що за погода в нас сьогодні?
  • Чи спостерігали ви за чимось цікавим, коли йшли до школи?

 

  1. Робота з календарем погоди.

 

  1.  Інтелектуальна розминка.

 

  • Чому «понеділок» так назвали?
  • Назвіть братів понеділка.
  • А тепер назвіть його сестер.
  • Яке число вони складають разом?
  • Де сьогодні  ви вже зустрічали це число?

 

4. Читання повідомлення.

 

Обрати лідера (за днем народження, за більшою кількістю відповідей, за гарною посмішкою тощо).

 

  • (Ім’я дитини-лідера) прочитає нам вірш А. Гревцової «Віршик про дні тижня»

 

Понеділок… Шо за свято?! –
Тижня нового початок.
Гей, вівторок, другий брате
Чи у тижні вас багато?
Третя – середа кругленька –
Пропищала – багатенько!
А за нею йде червер
Серед тижня він тепер.
П’ятниця, краса-дівчина
Каже – завтра відпочину.
Йду я, діти, на весілля
До суботи та неділі.

IV.  Повідомлення.

 

  • Над якою темою ми працюємо? (Дні тижня)
  • Скільки їх всього?(Сім)

 

  1. Гра «Відгадай, продовж рядок»

 

Вранці ми із добрим ділом

Привітали ….. (понеділок).

Ніченька минула скоро

Трудовий іде ….. (вівторок).

Спритна, вміла, молода

Вже настала …… (середа).

Йде четвертий день тепер,

Називається ….. (четвер).

Діло добре ладиться

Як настала …… (п’ятниця).

Дома скрізь кипить робота

Як почався день ….. (субота).

А субота з хлібом-сіллю

Привела сестру …… (неділю).

 

  1. Обмін інформацією в авторському кріслі.  

 

  1. Запитання до лідера.

 

  1. Вправа «Стійка впевненості».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гонтар Валентина
    Чудово підібраний матеріал. Дякую за розробку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маслієнко Лариса
    Дякую за вшу працю.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 червня 2018
Переглядів
9060
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку