О. Копиленко «Розбишака Чив»(скорочено)

Про матеріал
Читаємо про горобчика Урок літературного читання, 3 клас О.А.Дудик , вчитель початкових класів, Промінського НВК, Снігурівського р-ну, Миколаївська обл. О. Копиленко «Розбишака Чив»(скорочено) Мета: працювати над виробленням в учнів навичок швидкого виразного читання, вчити використовувати засоби виразності: подив, сум, здивування, розвивати зв’язне мовлення, виховувати бажання допомагати птахам узимку. Перебіг уроку: I Організація класу II Мовленнєва розминка 1 Загадка про горобчика 2 Скоромовка про птахів 3 Розділи малюнки птахів на зимуючих та перелітних. Чому птахи відлітають у теплі краї? Як ми маємо допомагати зимуючим птахам? ІІІ Мотивація навчальної діяльності Повідомлення теми і мети уроку. -З творчістю якого письменника ознайомились на попередньому уроці? Розкажіть про О. Копиленка. Чи здогадались ви про кого ми будемо сьогодні читати? Послухайте аудізапис .Чий це голосок? IV Сприймання і усвідомлення нового 1 Прочитайте назву твору. Спробуйте описати пташку 2 Опрацювання оповідання О. Копиленка «Розбишака Чив» Хто головний герой оповідання? Чим він нам цікавий? Словникова робота ( с.130 підручника тлумачення слів) Скласти речення із цими словами. Хвилинка відпочинку ( в масках птахів виконують під музичний супровід вправи) 3 Читання тексту учнями « ланцюжком» 4 Аналіз змісту оповідання -Де жив горобчик? Чому його так прозвали? Чим симпатичний цей птах? 5 Гра «Хвостик» Вчитель починає читати речення тексту , учні- закінчують. 6 Робота за ілюстрацією -Знайти уривок , якому відповідає малюнок. 7 Гра « Ми художники» Словесний опис малюнків, які ще б можна намалювати до змісту оповідання. 8 Повторне читання тексту «Розбишака Чив» , складання плану. 9 Переказ прочитаного 10 Робота в парах «Розсипаночка» - скласти речення із розрізних слів про значення горобців у природі. 11Виконання пісні «Про горобчика» VПідсумок уроку VI Домашнє завдання: -дати відповіді на запитання після оповідання, скласти за бажанням вірш про горобця
Перегляд файлу

Читаємо про горобчика

Урок літературного читання, 3 клас

О.А.Дудик , вчитель початкових класів, Промінського НВК, Снігурівського р-ну, Миколаївська обл.

О. Копиленко «Розбишака Чив»(скорочено)

Мета: працювати над виробленням в учнів навичок швидкого виразного читання, вчити використовувати засоби виразності: подив, сум, здивування, розвивати зв’язне мовлення, виховувати бажання допомагати птахам узимку.

 Перебіг уроку:

I Організація класу

II Мовленнєва розминка

1 Загадка про горобчика

2 Скоромовка про птахів

3 Розділи малюнки птахів на зимуючих та перелітних.

  Чому птахи відлітають у теплі краї?

 Як ми маємо допомагати зимуючим птахам?

ІІІ Мотивація навчальної діяльності Повідомлення теми і мети уроку.

-З творчістю якого письменника ознайомились на попередньому уроці?

 Розкажіть про О. Копиленка.

Чи здогадались ви про кого ми будемо сьогодні читати?

Послухайте аудізапис .Чий це голосок?

IV Сприймання і усвідомлення нового

1 Прочитайте назву твору.

Спробуйте описати пташку

2 Опрацювання оповідання О. Копиленка «Розбишака Чив»

 Хто головний герой оповідання? Чим він нам цікавий?

Словникова робота

( с.130 підручника тлумачення слів)

Скласти речення із цими словами.

Хвилинка відпочинку ( в масках птахів виконують під музичний супровід вправи)

3 Читання тексту учнями « ланцюжком»

4 Аналіз змісту оповідання

-Де жив горобчик? Чому його так прозвали?

Чим симпатичний цей птах?

5 Гра «Хвостик»

Вчитель починає читати речення тексту , учні- закінчують.

6 Робота за ілюстрацією

-Знайти уривок , якому відповідає малюнок.

7 Гра « Ми художники» Словесний опис  малюнків, які ще б можна намалювати до змісту оповідання.

8 Повторне читання тексту «Розбишака Чив» , складання плану.

9 Переказ прочитаного

10 Робота в парах «Розсипаночка» - скласти речення із розрізних слів про значення горобців у природі.

11Виконання пісні «Про горобчика»

VПідсумок уроку

VI Домашнє завдання: -дати відповіді на запитання після оповідання, скласти за бажанням вірш про горобця

 

 

docx
Додав(-ла)
Дудик Ольга
Додано
28 січня 2019
Переглядів
2557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку