Урок № 31
Тема: Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено – особові речення.
Мета: вчити учнів розрізняти двоскладні та односкладні речення; знайомити учнів з
класифікацією односкладних речень; вчити будувати і використовувати
в мовленні означено – особові речення; розвивати мислення, пам’ять, уяву, увагу,
зв’язне мовлення учнів; пробуджувати любов до рідного краю
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Хід уроку
І. Організаційна частина.
Повідомлення теми та мети уроку
Мотивація навчальної діяльності
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Порівняти слова в двох колонках. Чи змінюється зміст речень?
Опрацювання теоретичного матеріалу.
Намалювати схему.
https://learningapps.org/1955239 Види односкладних речень.
Закріплення вивченого матеріалу
Вправа 1. Записати речення. Визначити вид односкладного речення, підкреслити головний член.
Вправа 2, стр.63. Підкреслити присудки, визначити особу, число дієслів.
Вправа 4. Виписати означено – особові речення.
Творче завдання. Написати СМС – повідомлення за допомогою означено – особових речень.
Стр. 66. Порівняти двоскладні та неозначено – особові речення, означено – особові та неозначено – особові речення.
Вправа 1. Знайти неозначено – особові речення, підкреслити граматичну основу.
Вправа 2. У всіх неозначено – особових реченнях визначити особу і число присудків.
ІV. Підсумок уроку
V. Домашнє завдання
Вивчити стр. 62 – 65. Вправа 5 на стр. 67.