Організація підготовки учнів до участі в інтелектуальних конкурсах з іноземної мови

Про матеріал
Організація підготовки учнів до участі в інтелектуальних конкурсах з іноземної мови
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація.

Організація підготовки учнів до участі в конкурсахГрінвіч, Пазл,Орлятко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

Копервас В.В.

вчитель англійської мови

КЗ Опорний заклад загальної середньої освіти “Престиж”

Гуляйпільської міської ради

 

 

 

 

 

Гуляйполе, 2019

Якщо ви бажаєте, щоб діти творили, створювали художні образи, перенесіть з вогника своєї творчості хоча б одну іскру в свідомість дитини. Якщо ви не вмієте творити, або вам здається пустою забавою спуститися до світу дитячих інтересів, — нічого не вийде.

В. О. Сухомлинський

 

На сьогодні найпопулярнішим та дієвим методом виявлення, підтримки та розвитку обдарованих дітей є проведення конкурсів. Навчання обдарованих, талановитих дітей, їхня підготовка до реалізації в житті — актуальне питання сьогодення. З огляду на це основними завданнями сучасної освіти є розвиток інтелектуальних і творчих здібностей, природної обдарованості учнів, формування в них творчого потенціалу, мислення, уміння самореалізуватися. Підтримка та розвиток обдарованості є одним із пріоритетних напрямків сучасної освіти, оскільки розквіт будь-якої країни, регіону, міста залежить саме від здатності її громадян нестандартно, креативно мислити, впроваджувати перспективні інновації в різні сфери суспільного життя. Всебічний розвиток школярів здійснюють не тільки в ході навчальної діяльності, а й під час проведення різноманітних конкурсів, під час яких учні не тільки поглиблюють знання з предмету, а й мають можливість розвивати інтелект, ерудицію, вміння спілкуватись.

Одним з основних напрямків роботи вчителів є підготовка учнів до участі в інтелектуальних конкурсах, під час якої учень потребує індивідуального підходу до розвитку його нахилів, інтересів, здібностей. Тільки добровільний принцип і зацікавленість допомагають залучати учнів до осмисленої, систематичної, планомірної та плідної роботи в період підготовки. Для досягнення успіху учнів потрібно готувати до інтелектуальних змагань не тільки з певного предмета, але й психологічно. Адже досягти високих результатів можна лише за умови психологічного налаштування на перемогу.

З метою виявлення та підтримки талановитих школярів, розвитоку інтересу до англійської та німецької мов та культури англомовних та німецькомовних країн, активізації позакласної та позашкільної роботи з іноземної мови, надання учням можливості змагатися в масштабі, що виходить за рамки регіону, не виїжджаючи з нього, формування навичок пізнавальної та творчої діяльності, опрацювання методик роботи із тестовими формами контролю учні КЗ «Опорний заклад загальної середньої освіти «Престиж»» Гуляйпільської міської ради є щорічними учасниками інтелектуальних конкурсів: Всеукраїнський конкурс з німецької мови «Орлятко», Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч», Всеукраїнська гра з англійської мови «PUZZLE»

Завдання конкурсів носять соціокультурний та соціолінгвістичний характер, що сприяє здійсненню соціокультурної лінії Держстандарту, сприяє формуванню соціокультурної компетентності шляхом засвоєння культурних і духовних цінностей, норм, що регулюють соціально-комунікативні відносини між статями, поколіннями, націями, сприяють естетичному і морально-етичному розвиткові учнів.

Отже, залучення дітей до участі в інтелектуальних змаганнях є важливим кроком у вирішенні проблеми розкриття обдарованості, а конкурси — дієвим шляхом виявлення і реалізації можливостей юних обдарувань. І перш за все тому, що нове розкриття здібностей учня потрібне не тільки для нього, а і для суспільства в цілому. Творчі та інтелектуальні можливості сьогодні — запорука прогресу в будь-якій галузі людського життя. Для успішної роботи із талановитою дитиною необхідно дати їй можливість виявити себе, повірити у свої сили, отримати задоволення від процесу навчання, не допустити втрати спонтанної активності дитини.

 

doc
Додано
29 травня 2020
Переглядів
848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку