Організація проведення Тижня іноземної мови в школі.

Про матеріал

Інформативна доповідь про організцію проведення Тижня іноземної мови в школі. Рекомендована для використання на засіданнях шкільного методичного об'єднання вчителів іноземної мови. Містить орієнтовний план та етапи процесу підготовки і проведення Тижня іноземної мови в школі.

Перегляд файлу

  Організація проведення Тижня іноземної мови у школі.   

 

        Грамотно організована і проведена позакласна  робота  не лише поглиблює знання учнів, але й сприяє зацікавленню учнів у вивченні іноземної мови , підвищує мотивацію до знайомства з культурою країни, мова  якої вивчається, систематизує та вдосконалює набуті знання  та навички, розкриває комунікативну компетенцію, допомагає розкрити талант учнів .

      Основні  відмінності позакласної роботи від навчальної – це добровільний характер участі учнів, самостійність та ініціативність учнів й відсутність суворого обліку знань, оцінок у балах.

      Однією з форм позакласної роботи є Тиждень іноземної мови у школі.  Ця форма за своїм характером є масовою, бо передбачає участь у ній широкого контингенту учнів; а за своєю структурою є комплексною, тому що включає комплекс різних за змістом та формою заходів, які відбуваються в певний період часу і спрямовані на реалізацію завдань комплексного підходу до виховання учнів.

      Тиждень іноземної мови (ІМ) у школі як комплексна форма повинна сприяти цілеспрямованій організації і систематизації усієї позакласної роботи з ІМ у школі, активізації роботи гуртків, для яких Тиждень стає своєрідним творчим звітом, формуванням творчих стосунків між учнями, вчителями і батьками, які взаємодіють у процесі підготовки і проведення Тижня. Відповідно він вимагає ретельного планування та підготовки .

         Процес підготовки і проведення Тижня IМ проходить у три етапи.

         І етап (підготовчий) починається складанням програми Тижня. На цьому етапі створюється оргкомітет, до складу якого обираються вчителі іноземної мови, завуч, представники учнівського та батьківського загалу. Члени оргкомітету визначають виконавців програми, організують виготовлення костюмів, реквізиту, оформлення приміщень, виставок, оголошень, запрошень, також підготовку необхідних фотоматеріалів, діафільмів, кінофільмів, слайдів. безпосередньо підготовку учнів до виступів проводять вчителі ІМ, працюючи індивідуально з кожним учнем або з групами учнів у гуртках. Під час репетицій учні вдосконалюють свою вимову, вчаться поводитися на сцені і т.п.

ІІ етап - це проведення Тижня іноземної мови. Обов'язковою умовою проведення Тижня є створення атмосфери святковості, невимушеності. Учні повинні відчувати задоволення і радість від своєї участі у святі.

ПІ етап присвячений підсумкам Тижня. Бажано випустити інформацій­ний бюлетень і повідомити про те, як пройшов Тиждень, яких успіхів досягли його учасники, хто з учнів найбільше відзначився.

Як показує практика, види позакласної роботи, що забезпечують оптимальні результати, повинні мати такі характеристики:

 -  інформативність і змістовність, які сприяють реалізації практичних та загальноосвітніх цілей позакласної роботи;

- комунікативна спрямованість: усі види позакласної роботи повинні забезпечувати користування іноземною мовою як засобом одержання і передачі інформації в типових природних ситуаціях спілкування;

-  ситуативність: переважна більшість видів позакласної роботи повинна включати "набір" ситуацій, які є предметним фоном і стимулом до цілеспрямованих мовних вчинків;

-  орієнтація завдань на підвищення мовленнєвої активності учнів;

-  емоційність форм і способів реалізації, що сприяє підвищенню інтересів  учнів до іншомовної діяльності.

 

 

           Зразок плану проведення Тижня іноземної мови у школі

        День

Зміст роботи

Відповідальний

Понеділок

 

Mr Know All- Day

Оголошення по шкільному радіо про відкриття Тижня.

Від­криття виставки стінгазет .

Всі класи

Оргкомітет

 

Вівторок

Інтелектуальна гра «The Cleverest»

7-8 кл.

Середа

The Day of  Wishes

Всі класи

Четвер

Music Box

5-11 кл.

П’ятниця

Your Majesty , the English Lesson

 Підсумки Тижня

Всі класи

 

 

Список використаних джерел:

1.Позакласна робота з іноземної мови [Елекронний ресурс]. Режим доступу:

   https://www.google.com.ua/webhp?sourceid=chrome-

2. Методика вивчення іноземної мови. [Елекронний ресурс].Режим доступу:

    /http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=126&pg=48&lang=book