Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з музичного мистецтва в 3 класі

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків у 3 класі з образотворчого мистецтва за підручником Л.Аристової, В. Сергієнко на 2019-2020 навчальний рік
Перегляд файлу

 Музичне мистецтво

Музичне мистецтво: підруч. для 3-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Л.Аристова, В. Сергієнко. — К.: Освіта, 2012.

 

 

Дата

Тема уроку

Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва

Виконання творів музичного мистецтва

Кіль.

год.

Корекція

                                                  Тема 1. Основні властивості музики                                     (  8 год.)

1

 

Пісенність як особливість музики.

Р. Щедрін, «Ніч»; «Золоті рибки»;  «Цар Горох» з б-ту «Горбоконик»

Поспівка  «Ми – третьокласники»

1

 

2

 

Танцювальність як особливість музики.

М. Дремлюга, «Лірична пісня»

Українська народна пісня в обробці В.Косенка «Ой на горі жита много»

1

 

3

 

Маршовість як особливість музики.

Ф. Шопен. Полонез ля мажор.

Поспівка  «Дівчатка ми» Українська народна пісня в обробці В.Косенка «Дівка Явдошка»

1

 

4

 

Пісенно-маршова і пісенно-танцювальна музика

Невідомий автор першої половини ХІХ ст. Симфонія (козачок)

«Шпачок прощається» сл. М. Івенсен муз. Т. Попатенко

1

 

5

 

Пісенність, танцювальність і маршовість в українській народній музиці і композиторських творах

М. Глінка, «Арагонська хота»

Поспівка «Ми – хлопчики». Д. Львов-Компанієць «Дружать діти всієї кулі»

1

 

6

 

Поняття про увертюру.

Бетховен, «Симфонія №5» (ІІІ частина)

Л. Дичко « Пісня про гарний настрій»

1

 

7

 

Зустріч музичних жанрів

Ж. Бізе, увертюра до опери «Кармен»

 «Будем козаками» сл. і муз.       А. Загрудного

1

 

8

 

Зустріч музичних жанрів (продовження)

Ф. Шопен, Прелюдія №7; №20.

«Будем козаками» сл. і муз. А. Загрудного                                   Тема

1

 

                                                                Тема 2. Інтонація                                                            (7 год.)

9

 

Спільність розмовної і музичної мов.

сл. А. Барто, муз. С. Прокоф’єва, «Базіка»

Д. Кабалевський «Хто чергові?»

1

 

10

 

Запитальні, стверджувальні, окличні інтонації в мові та музиці.

 В. Косенко, «Гумореска»;

Українська народна пісня «Грицю, Грицю, до роботи»

1

 

11

 

Інтонація скоромовки.

М. Римський-Корсаков, «Три дива» з опери «Казка про царя Салтана».

«Щеня і кошеня» сл. В. Вікторова муз. Т. Попатенко

1

 

12

 

Ритмічні інтонації.

В. Кирейко, «Награвання Лукаша» з о-ри «Лісова пісня»;

«Щеня і кошеня» сл. В. Вікторова муз. Т. Попатенко

1

 

13

 

Інтонація як основа музики

Ж. Массне, «Елегія»

Л. Дичко «Снігуронька»

1

 

14

 

Вплив тембру на яскравість інтонації.

«Гра в зайчика» обр. М. Леонтовича

«Коза» у. н. пісня-гра

1

 

15

 

Повторення вивченого. Урок-концерт

М. Леонтович «Щедрик»

Українська щедрівка «Добрий вечір тобі, пане господарю».             Тема

1

 

2-й семестр

                                         Тема 3. Розвиток музики                                                                      (10 год.)

16

 

Музика як мистецтво, що не існує без розвитку.

С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і Вовк».

«Чому ведмідь узимку спить» сл. О. Коваленкова муз. Л. Кніппера

1

 

17

 

Розвиток музики як процес відображення почуттів, настроїв, думок людини.

Ф. Шуберт, «Вальс»; Ф. Шуберт, «Марш»

«Гра в слова» сл. і муз. І. Арсєєва; повторення «Чому ведмідь узимку спить» сл. О. Коваленкова муз. Л. Кніппера

1

 

18

 

Способи розвитку музики: виконавські, динамічні, жанрові, мелодичні, темпові, темброві

Й. Брамс, «Угорський танець»

«Грицю, Грицю, до роботи» у. н. п. обр.      Я. Степового

1

 

19

 

Виконавське рішення музичного твору.

М. Завадський, «Шумка»

«Рушничок» сл. Є. Левченко, муз.               А. Олейникової

1

 

20

 

Сюжетний розвиток.

Ф. Шопен, «Вальс»; Ф. Шопен, «Полонез»

повторення «Рушничок» сл. Є. Левченко, муз.     А. Олейникової

1

 

21

 

Інтонаційно-мелодичний розвиток.

П. Чайковський, «Симфонія №4» (фінал); В. Сокальський, «Симфонія соль мінор» (І частина)

«Подарунок мамі» сл. Д. Чередниченка муз.       М. Катричка

1

 

22

 

Варіаційний розвиток.

 М. Лисенко, хор «А вже весна» з опери «Зима і Весна»

повторення «Подарунок мамі» сл. Д. Чередниченка муз. М. Катричка

1

 

23

 

Жанровий розвиток

Г. Сасько «Весняний дощик»

«Сива шапка» (пісня-гра) сл. Л. Кроткевич муз.    В. Верховинця

 

1

 

24

 

 

 

Ладовий розвиток.

А. Коломієць «Український танок»

«Сива шапка» (пісня-гра) сл. Л. Кроткевич муз.    В. Верховинця

1

 

25

 

Урок-концерт

Музичні твори на вибір учителя та учнів

                                                       Тема

1

 

                                                                                    Тема 4. Музична форма                                                                (9 год.)

26

 

Форма музичного твору.

Ф. Шопен, «Мазурка №5»

« Пастух»

французька народна  пісня.

1

 

27

 

 

Рондо.

Е. Гріг, «Пісня Сольвейг», з музичної п’єси «Пер Гюнт»

Т. Попатенко «Ось яка бабуся»

1

 

28

 

 

Варіації.

Е. Гріг, «Танець Анітри»

Пісня – гра А.Філіпенко «Пісня веселки»

1

 

29

 

 

Куплетна форма.

М. Лисенко, «Експромт ля мінор»

«Ой на горі жито» у. н. п. обр. К. Стеценка

1

 

30

 

Найважливіші принципи будови музики: повторення і контраст.

В. А. Моцарт, «Турецьке рондо»; Б. Фільц, «Весняне рондо»

«Класне рондо»  Д. Кабалевський

1

 

31

 

 

Варіаційна форма в музиці

М. Різоль, варіації на тему української народної пісні «Ой на горі жито»

М. Ведмедеря «Природа просить порятунку»

1

 

32

 

Кульмінація в музичному творі

І. Дунаєвський, увертюра до фільму «Діти капітана Гранта»

О. Пахмутова «На вулиці миру»

1

 

33

 

Урок-концерт

Л. Дичко « Літо» з кантати «Пори року»

Р. Бойко «Світи нам, сонечко»

1

 

34

 

 

Музична вікторина. Підсумковий урок

Дитячі пісні

 

                                                      Тема

1

 

 

 

 

docx
Додано
28 серпня
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку