Орієнтовний шаблон заняття гуртка "Хореографія".

Про матеріал
Матеріал для керівників гуртків художньо-естетичното напрямку. Матеріал орієнтований на розвиток компетентностей.
Перегляд файлу

Орієнтовний шаблон заняття гуртка

                                                                              «Хореографія» 4 рік навчання

 

№ п/п

Основні елементи гурткового заняття

Вимоги до їх оформлення

1

Тема

 

«Розучування танцювальної комбінації з композиції «Нащадки козацької слави» на основі вивчених рухів. Робота над технікою і характером виконання вивчених рухів»

2

Мета

 

.Розучити танцювальну комбінацію з композиції «Нащадки козацької слави». Пропрацювати техніку виконання та характер танцю.

3

Завдання

  1. Закріпити знання про основні рухи танцювальної композиції, поєднати вивченні рухи в комбінацію.
  2. Розвинути навички пластичності, виразності, визначеності, граційності, координацію сприйняття, виробити стійкість на середині залу.

4

Очікувані результати

  1. Вихованці мають закріпити вивченні рухи, провчити та запам’ятати послідовність танцювальних елементів.
  2. Вихованці мають розвинути м’язево-руховий апарат, музично-ритмічне почуття, навички пластичності, виразності.

5

Тип заняття

Комбіноване (закріплення пройденого матеріалу та формування нових знань, умінь, навичок).

6

ВСТУП

Орг. момент: оголошується мета, завдання та очікувані результати

7

Мотивація освітньої діяльності

  1. Танцювальна розминка на середині залу під українську народну музику в сучасному стилі (формування практичних компетентностей).
  2. Керівник гуртка демонструє презентацію «Ансамбль народного танцю імені П. Вірського». Вихованці спілкуються з приводу побаченого та обмінюються враженнями (формування комунікативної компетентності).
  3. Керівник гуртка оголошує дітям про запрошення танцювального колективу на фестиваль «Перлини України» з хореографічною композицією «Нащадки козацької слави» (створення ситуації зацікавленності).

 

8

Висновок і перехід до роботи над вирішенням завдання 1

Танцювальних колектив має бажання взяти участь у фестивалі та гідно представити свій запорізький край.

9

ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

 

ВИРІШУЄМО ЗАВДАННЯ 1.

  • Закріплюємо рухи українського народного танцю, вивченні раніше (рухи виконуються по лініях і в колі, що сприяє розвитку орієнтації у просторі).
  • Керівник гуртка чітко окреслює малюнок танцю.
  • Вихованці за показом вчителя об’єднують рухи в комбінацію.
  • Вихованці декілька разів повторюють комбінацію за вчителем і самостійно, звертаючи увагу на техніку виконання, характер та манеру виконання.

10

Висновок і перехід до роботи над вирішенням завдання 2.

Вивчена танцювальна комбінація має виконуватись синхронно, ритмічно, з емоційним забарвленням.

11

ВИРІШУЄМО ЗАВДАННЯ 2.

  • Гра на перешикування, під час якої діти закріплюють лінії танцю, які використовувались в танцювальній комбінації.
  • Вихованці самостійно складають невеличкі танцювальні етюди, користуючись рухами українського танцю, які були вивченні раніше (розвиток творчих здібностей).
  • Вихованці за показом вчителя виконують комплекс вправ на розвиток гнучкості та пластичності.
  • Повторення та закріплення танцювальної комбінації на середині залу.

12

Висновок і перехід до роботи над вирішенням завдання 3.

Вихованці спілкуючись з вчителем обговорюють технічні проблеми під час виконання комбінації та обговорюють свої емоційні враження.

13

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

14

РЕФЛЕКСІЯ.

Гра «Дзеркало» (командна гра, під час якої діти закріплюють вивчені рухи, змагаються за перемогу у грі)

 

docx
Додано
16 січня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку