Освітній проект-презентація "Розвиток творчого потенціалу та креативне заохочення учнів на уроках англійської мови з використанням професійної лексики"

Про матеріал

Освітній проект-презентація "Розвиток творчого потенціалу та креативне заохочення учнів на уроках англійської мови з використанням професійної лексики". Використовується в професійно-технічній освіті.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Розвиток творчого потенціалу і креативне заохочення учнів на уроках англійської мови з вивченням професійної лексики»

Номер слайду 2

«Захопити - а не розважити, навчити - а не нашкодити, розвинути - не забити!!!» “ Бути ходячяю eнциклопедією нікому не заборонено, але від людини чекаєш дещо інше – вміння створювати і творити!” Р. Стенберг

Номер слайду 3

Автор проекту. Паукова Вікторія Юріівна,27 років,викладач англійської мови. ДНЗ “Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва”,спеціаліст

Номер слайду 4

Зміст- Автор проекту- Актуальність, мета та завдання проекту- Очікувані результати- Заходи щодо впровадження проекту в життя- Висновки

Номер слайду 5

Актуальністьпроекту. Сучасне технологічне суспільство рухається шляхом передачі функцій рутинного мислення машин, комп'ютерів, а від людини ми очікуємо творчості. Словники та гаджети з механічними перекладачами ніколи не зможуть замінити продуктивної діяльності і бачення особистості. В процесі навчання вони можуть допомогти – але не навчити і, тим більше, не зацікавити учнів. Освіта повинна реагувати на ці мінливі соціальні умови: на уроках англійської мови ми повинні вчити креативності точно так само, як граматиці , фонетиці і лексиці, роблячи акцент на обраній професії учня. В часи нанотехнологій і трансформації процесу начання в «комп’ютерно-технічну базу слів і виразів” , тема креативності і творчості учнів у вивченні іноземних мов є найбільш актуальною!!!

Номер слайду 6

Мета проекту. Формування творчої зацікавленості учня до обраної професії з використанням професійної лексики Перетворення учня з пасивного Слухача на активного учасника на уроках англійської мови Заохочення учнів до вивчення мови шляхом розкриття його креативної особистостіВикористання особистої діяльності учнів для закріплення матеріалу з професійної лексики

Номер слайду 7

Завдання і цілі - вивчати мову через особисту діяльність учнів;- освоєння професійної лексики у творчій діяльності учнів;- навчити учнів розмовляти англійською мовою на актуальні, та зрозумілі для них теми, які вони можуть застосовувати в життєвих ситуаціях;- стимулювати їх до висловлювань, заохочувати до спілкування, до виконання завдань без страху помилитися, дати неправильну відповідь;- створити атмосферу зацікавленості кожного учня в роботі групи;- впровадити не тільки індивідуальні, але й групові форми роботи;- використовувати на уроці дидактичний матеріал, який сприяє більш швидкому запам`ятовуванню лексики, граматичних правил;

Номер слайду 8

Опитування учнів центру: Чи зацікавить вас самостійна творча діяльність як вид домашнього завдання?Чи хотіли б ви бачити креативні завдання на уроках англійської мови?Які саме види творчої роботи на уроці вас зацікавили б?:-малювання тематичних стіннівок;-не стандартні уроки;-використання творчих завдань;-творче мислення;

Номер слайду 9

Результати опитування60 % - зацікавилось10% - не зацікавилось30% - “що це таке“Види діяльності: 40% - не стандартні уроки30% - творчі завдання20 % - творче мислення10% - малювання стіннівок

Номер слайду 10

Професійні спрямування ДНЗ “Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва”ПерукаріКухаріОператори компю’терного набору. Продавці непродовольчих товарів

Номер слайду 11

Домашнє творче завдання до тижня англійської мови. Перукарі Зробити креативну зачіску і детально описати процес КухаріПриготувати креативну страву і записати почерговий рецептри. Оператори. Набрати в програмі Word анкету/резюме і дати відповідь Про. ПродавціНамалювати будову кассового апарату і підписати кожну деталь і розказати

Номер слайду 12

Результати домашньої творчості

Номер слайду 13

Творчі завдання на уроках англійської мови

Номер слайду 14

1. Творча робота з віршами: Приклад: A young Lady of Riga.1. There was a young lady of Riga2. Who rode with a smile on a tiger3 ..........................................4 .........................................5. And a smile on the face of the tiger. Русланова Вероніка ,18 група:1 There was a young lady of Riga2 Who rode with a smile on a tiger3 Once he ate up her guest4 And remained only a dress5 And a smile on the face of a tiger. Завершити лімерік (Лімерік - це вірш жартівливого змісту, що складається з п'яти рядків, де римуються між собою 1, 2, 5 рядка, а 3 римується з 4 рядком)

Номер слайду 15

Приклад: Line 1: One word( the title). Line 2: two words( describing the title). Line 3: Three words( describing an action or containing three present participles). Line 4: Four words( expressing a feeling). Line 5: One word( a synonym for the title). Жигун Тетяна, 15 група:1. Career. Interesting, rewarding. Helps to realize dreams. The only one among many others. Profession. Скласти синквейн по заданій темі. (Синквейн - це вірш, що складається з п'яти рядків, пов язані за сенсом, але не римуються).

Номер слайду 16

2. Використання завдань на розвиток образної уяви, творчого мислення з використанням професійної лексики Once upon a time there lived Tom and Lilly. They were very rich. And they had a beautiful daughter, and she decided to become a hairdresser........2. I saw her cooking in the kitchen......3. Yesterday I heard a strange noise in the drawing - room. I came downstairs, opened the door and saw a man lying on the floor....... Придумати продовження історії:

Номер слайду 17

Номер слайду 18

3. Поетичний переклад вірша, сонета J. Joyce." Goldenhair"Lean out of the window,Goldenhair. I heard you singing. A merry air. My book is closed,I read no more,Watching the fire dance. On the floor. I have left my book,I have left my room,For I heard you singing. Through the gloom. Singing and singing. A merry air. Lean out of the window,Goldenhair. Зробити поетичний перекладвіршана українську мову

Номер слайду 19

Ярова Марія , 26 група: Знову я чую знайомий мотив,Бачу волосся золотий перелив. Голос дзвінкий розносять вітру,Пісня твоя, немов зла гра. Книгу свою я перестав читати,Тільки дивився, як вогонь танцював. Більше читати я вже був не в силі,Тільки твій голос звучить у моєму світі. Книгу залишив, їх вабить тобою,Свій дім поспішно покинув рідний. Вибіг, почувши пісню твою. Думати про щось іншому не можу. Заспівай же, красуня, пісню ти мені,Косу твою дай побачити у вікні,Стан твій прекрасний, колір очей блакитний. Дай насолодитися твоєю красою.

Номер слайду 20

4. Групові дебати, обговорення, дискусїїПриклад: Тема « Професія. Успіх »( 10 - 11 клас)1. Success does not come overnight.2. The three ' s to succeed: Desire, Discipline, Dedication.3. Be nice to people on your way up because you'll meet them again on your way down ( Samuel Bekket)4. Difficulties are stepping stones to success. Обговори з партнером по парті, вислови свою думку. Дебати в групах. (Одна група погоджується, інша проти. Виступають по черзі. На дошці висять фрази згоди/ незгоди, що особливо важливо для дітей з більш низьким рівнем навченості).

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Урок-театр (інсценування уривків творів американських і англійських авторів)Урок -концерт (співання пісень англійською мовою і обговорення змісту)Брейн-ринги ( в кожній групі по проф.спрямуванням)Тести на професійні теми і обговорення результатів5. Нестандартні уроки. Урок- кіно(перегляд фільмів і серіалівна англ.мові,обговорення, переклад )

Номер слайду 23

Номер слайду 24

6. Малювання стіннівок до тем

Номер слайду 25

Опитування учнів після проведення усіх видів творчих робіт. Чи зацікавили вас креативні творчі завдання на уроках англійської мови? Чи бажаєте ви зробити такі види творчої роботи невід’ємною скаладовою уроку?Так!!!

Номер слайду 26

Висновки. Будь-яка мова складається з «трьох китів»: фонетики, граматики та лексики. Формування цих навичок слід здійснювати саме через креативні завдання, враховуючи інтерес учнів. Розвиток творчих і винахідливих здібностей збільшує ефективність уроку, створює умови для розкриття особистості учнів, розвиває їх в інтелектуальному плані. Розвиток креативних можливостей та комунікативної активності учнів є актуальним і результативним. Саме різноманітність методик робить процес навчання дійсно творчим, збуджує зацікавленість учнів та поліпшує розуміння й засвоєння матеріалу. Висновки

Номер слайду 27

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марина Марина
    Последовательно. Интересно. Конструктивно.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Пов’язані теми
Англійська мова, Позакласні заходи
Інкл
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
1836
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку