Номер слайду 2
«Комп'ютерні ігри: користь чи шкода?»Упередження щодо комп'ютера1. Часте перебування у віртуальному світі завдає шкоди емоційному і інтелектуальному розвитку. Дитина стає рабом мережі Інтернет, тобто вона втрачає інтерес до саморозвитку, ручної праці і самостійного мислення. Звісно, дитина може випадково (а може, й ні) потрапити на сайти, від яких вам би хотілося її вберегти. Це може бути і спільнота націоналістичної організації, і секта – все, що завгодно. Але ж з цим можна зіткнутися і в реальності. Напевно, тут протиставити можна тільки інтерес до життя дитини і ваші з ним довірчі відносини. 2. Із-за комп'ютера дитина перестає спілкуватися з однолітками в реальності, адже віртуальний світ здається їй набагато цікавішим. Але це є помилкою. Якщо ваша дитина мало спілкується з однокласниками, комп'ютер в цьому не винен. Навпаки, коли дитина мовчазна, вона проводить багато часу, сидячи за комп'ютером. І, завдяки такому проведенню часу, вона може знайти нових друзів зі схожими смаками і інтересами. 3. Багато людей не схвалюють комп'ютерні ігри. Вони вважають, що ігри відволікають дітей від навчання, формують жорстокість і так далі. Але є люди, які схвалюють таку форму дитячих розваг. По-перше, комп'ютерні ігри приносять задоволення дітям. По-друге, під час проходження будь-якої гри, у дитини формуються якості, які не раз знадобляться їй у житті. Вона вчиться домагатися певних цілей, доводити справу до кінця, покращувати свої результати. Виявляючи наполегливість, дитина, тим самим, розвиває її. Також ігри сприяють інтелектуальному розвитку, адже у багатьох з них потрібно обирати між кількома варіантами рішення і проявляти кмітливість. Основними критеріями, що визначають комп'ютерну залежність, є:небажання відволіктися від гри;трата великих грошей на платні послуги в іграх;забування про свої зобов'язання перед батьками;відмова від здорового сну на користь проведення більшої кількості часу за грою;нерегулярне, неправильне харчування, не відриваючись від комп'ютера;сухість в очах, головні болі, болі в спині, затікання кистей рук;нервозність, дратівливість, агресивність, напади страху, депресія. На жаль, підлітки у віці 10-18 років більш уразливі до виникнення комп'ютерної залежності, оскільки у них ще зовсім незміцніла психіка. У порівнянні з дорослими, діти погано відчувають час. Вони думають, що пройшло всього кілька хвилин після того, як вони почали грати, але насправді кілька годин. Підсумок про шкоду та користь комп'ютерних ігор. З огляду на всі переваги ігор, можна зробити висновок, що вони стануть відмінним помічником в процесі розвитку усіх психічних процесів людини. Можна сміливо використовувати їх, але головне не забувати про те, що для будь-якого віку існують певні часові норми (скільки часу дитина може проводити за комп'ютером), щоб не нашкодити своєму здоров'ю. Тому, щоб уникнути ігрової залежності та отримати тільки користь від комп'ютерних ігор, потрібно неухильно їх дотримуватися. Ось кілька правил, яких науковці рекомендують дотримуватися під час організації ігрової діяльності дітей за комп'ютером:дитина може грати за комп'ютером не більше 25 хвилин в день;краще грати в комп'ютерні ігри в першій половині дня;протягом тижня дитина може грати за комп'ютером не більше трьох разів;кімната, в якій вона працює за комп'ютером, повинна бути добре освітлена;меблі (стіл і стілець) за розмірами повинна відповідати зросту дитини;відстань від очей дитини до монітора не повинно перевищувати 60-70 см.