План-конспект заняття
ЗШГ «Данс - Екзотик»
(Основнийрівень 2 - й рікнавчання)
Керівник гуртка: Слободська Яна Геннадіївна.
Тема заняття: «Партер як засіб розвитку фізичних та хореографічних даних.»
Мета заняття: Повторення поняття «партерні вправи» та їх види. Засвоєння правил та методики правильного виконання. Поліпшення координації рухів і емоційної виразності учнів шляхом повторення і відпрацювання пройдених рухів. Вивчення танцювальної комбінації у партері в стилі контеперарі з елементами зкруток, як засіб закріплення роботи в партері та приклад використання партеру у танці.
Тип заняття: урок вивчення нового матеріалу, закріплення знань, вироблення умінь і навичок.
Завданнязаняття:
Освітні:
- закріпленнязнань, умінь і навичок, отриманих на попередніх уроках;
- розвиток осмисленого виконання рухів;
- розвиток пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів.
Розвиваючі:
- розвиток координації рухів;
- зміцнення опорно-рухового апарату;
- розвиток витривалості і постановки дихання;
- психологічне розкріпачення учнів.
Виховні:
- формування естетичного виховання, вміння вести себе в колективі;
- формуванняпочуття відповідальності;
- активізація творчих здібностей;
- вміння творчо взаємодіяти на уроках з педагогом.
Основні методи роботи:
- наочний (практичний показ);
- словесний (пояснення, бесіда).
Педагогічні технології:
- здоров'язберігаюча технологія;
- особистісно-орієнтована технологія з диференційованим підходом.
Хід заняття
Вступна частиназ аняття (5хв.)
- вхід в танцювальний зал;
- уклін;
- позначення теми і мети уроку;
Основначастиназаняття (35 хв.)
- розігрів біля станку;
- екзерсис у партері;
- технічні вправи на розвиток сили та гнучкості підйомів та спини.
Заключначастиназаняття (5хв.)
- основна побудова для виходу із залу;
- уклін педагогу і акомпаніатору;
- вихід з танцювального залу під музичнийс упровід.
КОНСПЕКТ заняття
Вступна частина заняття
- Вхід учнів у танцювальний зал. Учні шикуються біля станків.(М.Парцхаладзе «Спортивний марш»)
- Уклін . (Р.Гліер «Вальс»)
- Позначення теми і мети заняття.
Основна частина заняття
Розігрів біля станку(Ф. Лей «Мелодія»):
- Реліве(піднімання на півпальці) по 6 позиції;
- почергове підняття ніг на півпальці та підйом;
- почергове підняття ніг на півпальці з просуванням назад ;
- Стійка в планці;
- Нахили корпусу вперед та повернення у вихідне положення;
- Почергове підняття ніг на підйом з просуванням вперед.;
- Реліве (піднімання на півпальці) по 1 позиції;
- розтяжка назад;
- Пордебра.
Екзерсису партері:
-Комбінація батман тандю(відкриття витягнутої ноги в сторону.):А Полонський «Квітучий травень»
-Комбінація батмант тандюжете(відкриття витягнутої ноги на 45 градусів) :Л.Абелян «Полька»
- Комбінація ронд де жамб партер(коло ногою по підлозі.) :І.Штраус «Ти тільки ти»
- Комбінація батмант девльопе(м’яке відкриття ноги.):І.Штраус «На чудовому блакитному Дунаї»
- Вправа «Метелик»:Ю.Слонов «Полька», А. Жилінскіс«Латиська народна полька»
- Комбінація гранд батмант жете(великий кидок витягнутою ногою.): С. Джоплін «Регтайм»
Технічні вправи для спини та підйомів:
Вправа Літачок (Р. Гліер «Танець Тао – Хоа» з балету «Червона Квітка»)
Вправа Човник (Перуанська народна пісня «Пісня кондора»)
Вправа Змійка ( В. Тимофіїв «Тустеп»)
Вправа «Кішечка» (П. Едікке «Мізинчик»)
Заключначастиназаняття
- Основна побудова для виходу із залу (дві лінії в шаховому порядку).
- Ступінь реалізації мети, поставленої на початку уроку.
- Уклін педагогу .(Р.Гліер «Вальс»)
- вихід з танцювального залу під музичний супровід (марш)..(М.Парцхаладзе «Спортивний марш»)
Список Літератури
1. Балет. Танец. Хореография : краткий словарь танцевальных терминов и
понятий / сост. Н. А. Александрова. – Санкт-Петербург : Лань ; Планета
Музыки, 2008. – 416 с. – Серия „Мир культуры, истории и философии”. – ISBN
978-5-8114-0837-5.
2. Барвінок І.
Ти і музиканавколотебе:[особливостіформуваннямузично-естетичної
культуримолодшихшколярів у позашкільнійроботі] / Барвінок І. // Рідна
школа. – 1999. – № 7/8. – С. 54–56.
3. Бермудес Д. В.
Дослідженняінтересуучнівзагальноосвітніхшкіл до використаннязасобів
музичноїритміки і хореографії на уроках фізичноїкультури / Д. В. Бермудес //
НауковийчасописНаціональногопедагогічногоуніверситетуім.
М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічніпроблемифізичноїкультури
(фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. – Київ, 2010. – Вип. 8. – С. 56–61.
4. Боляк А. А.
Передумовивпровадженняновоїспеціалізації „Спортивний хореограф” у
системіпідготовкифахівців з фізичноїкультури / Боляк А. А., КорхЧерба О. В., Серебрянська Е. О. // Слобожанськийнауково-спортивнийвісник.
– 2009. – № 4. – С. 145–147.
5. Бондаренко Л. А.
Методика хореографічноїроботи в школі / Л. А. Бондаренко. – Вид. 2-ге. –Київ
: МузичнаУкраїна, 1968. – 191 с.
11–13.
6. Вільчковський Е.
Рух і музика. Ігрипідмузику для дітейстаршої та підготовчої до школигруп
дитячого садку / Е. Вільчковський. – Київ :МузичнаУкраїна, 1988. – 37 с.
7. Гарасимчук Р.
Народнітанціукраїнців Карпат / Роман Гарасимчук. – Львів :Ін-т
народознавства НАН України, 2008. – Кн. 1. – 608 с. – ISBN 978-966-02-5087-1.
8. Гложик І. З.
Розвитоккоординаційнихздібностей та біохімічнізміни у школярівмолодшого
шкільноговіку при заняттяххореографією / Гложик І. З., Явдошик А. В. //
Педагогіка, психологія та медико-біологічніпроблемифізичноговиховання і
спорту. – 2011. – № 9. – С. 30–34.
9. Головко А. В.
Хореография в современных видах спорта /А. В. Головко // Теория и практика
физической культуры. – 2011. – № 6. – С. 62–64.
10. Зубкова Т. И.
Закон симметрии и его использование в хореографических и гимнастических
упражнениях /Т. И. Зубкова // Теория и практика физической культуры. – 2013.
– № 10. – С. 20.
11. Кізім В.
Хореографічнапідготовка як засібестетичневихованнямолодшихшколярів на
уроках фізичноїкультури / ВікторіяКізім, Тамара Чернишенко // Фізична
культура, спорт та здоров'янації :зб. наук. пр. – Вінниця, 2014. – Вип. 18,
12. І. Штраус. Вальси. Талін 1975
13. О. Зіміна, Л. Мохель «Самовчитель гри на фортепіано»