«Партер як засіб розвитку фізичних та хореографічних даних.»

Про матеріал
Мета заняття: Повторення поняття «партерні вправи» та їх види. Засвоєння правил та методики правильного виконання. Поліпшення координації рухів і емоційної виразності учнів шляхом повторення і відпрацювання пройдених рухів. Вивчення танцювальної комбінації у партері в стилі контеперарі з елементами зкруток, як засіб закріплення роботи в партері та приклад використання партеру у танці.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

                                           План-конспект  заняття

                                              ЗШГ «Данс - Екзотик»

                                (Основнийрівень 2 - й рікнавчання)

                                                                 125941-i_030.png

 

 

 

                                             

                                                Керівник гуртка: Слободська Яна Геннадіївна.

                                                  

                                                

 

Тема заняття: «Партер як засіб розвитку фізичних та хореографічних даних.»

Мета заняття: Повторення поняття «партерні вправи» та їх види. Засвоєння правил та методики правильного виконання. Поліпшення координації рухів і емоційної виразності учнів шляхом повторення і відпрацювання пройдених рухів. Вивчення  танцювальної комбінації у партері в стилі контеперарі з елементами зкруток, як засіб закріплення роботи в партері та приклад використання партеру у танці.

 Тип заняття: урок вивчення нового матеріалу, закріплення знань, вироблення умінь і навичок.

Завданнязаняття:

Освітні:

- закріпленнязнань, умінь і навичок, отриманих на попередніх уроках;

- розвиток осмисленого виконання рухів;

- розвиток пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів.

Розвиваючі:

- розвиток координації рухів;

- зміцнення опорно-рухового апарату;

- розвиток витривалості і постановки дихання;

- психологічне розкріпачення учнів.

Виховні:

- формування естетичного виховання, вміння вести себе в колективі;

- формуванняпочуття відповідальності;

- активізація творчих здібностей;

- вміння творчо взаємодіяти на уроках з педагогом.

 

 

 

 

Основні методи роботи:

- наочний (практичний показ);

- словесний (пояснення, бесіда).

Педагогічні технології:

- здоров'язберігаюча технологія;

- особистісно-орієнтована технологія з диференційованим підходом.

 

 Хід заняття

Вступна частиназ аняття (5хв.)

- вхід в танцювальний зал;

- уклін;

- позначення теми і мети уроку;

Основначастиназаняття (35 хв.)

- розігрів біля станку;

- екзерсис у партері;

- технічні вправи на розвиток сили та гнучкості підйомів та спини.

Заключначастиназаняття (5хв.)

- основна побудова для виходу із залу;

- уклін педагогу і акомпаніатору;

- вихід з танцювального залу під музичнийс упровід.

 

 

 

 

КОНСПЕКТ заняття

Вступна частина заняття

- Вхід учнів у танцювальний зал. Учні шикуються біля станків.(М.Парцхаладзе «Спортивний марш»)

- Уклін . (Р.Гліер «Вальс»)

- Позначення теми і мети заняття.

Основна частина  заняття

Розігрів біля станку(Ф. Лей «Мелодія»):

- Реліве(піднімання на півпальці) по 6 позиції;

- почергове підняття ніг на півпальці та підйом;

- почергове підняття ніг на півпальці  з просуванням назад ;

- Стійка в планці;

- Нахили корпусу вперед та повернення у вихідне положення;

- Почергове підняття ніг на підйом з просуванням вперед.;

- Реліве (піднімання на півпальці) по 1 позиції;

- розтяжка назад;

- Пордебра.

Екзерсису партері:

-Комбінація батман тандю(відкриття витягнутої ноги в сторону.):А Полонський «Квітучий травень»

-Комбінація батмант тандюжете(відкриття витягнутої ноги на 45 градусів) :Л.Абелян «Полька»

- Комбінація ронд де жамб партер(коло ногою по підлозі.) :І.Штраус «Ти тільки ти»

 

 

- Комбінація батмант девльопе(м’яке відкриття ноги.):І.Штраус «На чудовому блакитному Дунаї»

-  Вправа «Метелик»:Ю.Слонов «Полька», А. Жилінскіс«Латиська народна полька»

- Комбінація гранд батмант  жете(великий кидок витягнутою ногою.): С. Джоплін «Регтайм»

Технічні вправи для спини та підйомів:

  •          Вправа для підйомів:М. Мейчик «Віденський вальс»
  •          Вправи для спини:

Вправа Літачок (Р. Гліер «Танець Тао – Хоа» з балету «Червона Квітка»)

Вправа Човник  (Перуанська народна пісня «Пісня кондора»)

Вправа Змійка ( В. Тимофіїв «Тустеп»)

Вправа «Кішечка»  (П. Едікке «Мізинчик»)

Заключначастиназаняття

- Основна побудова для виходу із залу (дві лінії в шаховому порядку).

- Ступінь реалізації мети, поставленої на початку уроку.

- Уклін педагогу .(Р.Гліер «Вальс»)

- вихід з танцювального залу під музичний супровід (марш)..(М.Парцхаладзе «Спортивний марш»)

 

 

 

 

 

 

 

Список Літератури

1. Балет. Танец. Хореография : краткий словарь танцевальных терминов и

понятий / сост. Н. А. Александрова. – Санкт-Петербург : Лань ; Планета

Музыки, 2008. – 416 с. – Серия „Мир культуры, истории и философии”. – ISBN

978-5-8114-0837-5.

2. Барвінок І.

Ти і музиканавколотебе:[особливостіформуваннямузично-естетичної

культуримолодшихшколярів у позашкільнійроботі] / Барвінок І. // Рідна

школа. – 1999. – № 7/8. – С. 54–56.

3. Бермудес Д. В.

Дослідженняінтересуучнівзагальноосвітніхшкіл до використаннязасобів

музичноїритміки і хореографії на уроках фізичноїкультури / Д. В. Бермудес //

НауковийчасописНаціональногопедагогічногоуніверситетуім.

М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічніпроблемифізичноїкультури

(фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. – Київ, 2010. – Вип. 8. – С. 56–61.

4. Боляк А. А.

Передумовивпровадженняновоїспеціалізації „Спортивний хореограф” у

системіпідготовкифахівців з фізичноїкультури / Боляк А. А., КорхЧерба О. В., Серебрянська Е. О. // Слобожанськийнауково-спортивнийвісник.

– 2009. – № 4. – С. 145–147.

5. Бондаренко Л. А.

Методика хореографічноїроботи в школі / Л. А. Бондаренко. – Вид. 2-ге. –Київ

: МузичнаУкраїна, 1968. – 191 с.

11–13.

6. Вільчковський Е.

Рух і музика. Ігрипідмузику для дітейстаршої та підготовчої до школигруп

дитячого садку / Е. Вільчковський. – Київ :МузичнаУкраїна, 1988. – 37 с.

7. Гарасимчук Р.

Народнітанціукраїнців Карпат / Роман Гарасимчук. – Львів :Ін-т

народознавства НАН України, 2008. – Кн. 1. – 608 с. – ISBN 978-966-02-5087-1.

8. Гложик І. З.

Розвитоккоординаційнихздібностей та біохімічнізміни у школярівмолодшого

шкільноговіку при заняттяххореографією / Гложик І. З., Явдошик А. В. //

Педагогіка, психологія та медико-біологічніпроблемифізичноговиховання і

спорту. – 2011. – № 9. – С. 30–34.

9. Головко А. В.

Хореография в современных видах спорта /А. В. Головко // Теория и практика

физической культуры. – 2011. – № 6. – С. 62–64.

10. Зубкова Т. И.

Закон симметрии и его использование в хореографических и гимнастических

упражнениях /Т. И. Зубкова // Теория и практика физической культуры. – 2013.

– № 10. – С. 20.

11. Кізім В.

Хореографічнапідготовка як засібестетичневихованнямолодшихшколярів на

уроках фізичноїкультури / ВікторіяКізім, Тамара Чернишенко // Фізична

культура, спорт та здоров'янації :зб. наук. пр. – Вінниця, 2014. – Вип. 18,

12. І. Штраус. Вальси. Талін 1975

13. О. Зіміна, Л. Мохель «Самовчитель гри на фортепіано»

 

docx
Додав(-ла)
Слободська Яна
Додано
3 листопада
Переглядів
38
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку