Перші смерті від автомобілів. Перше ДТП сталося в Британії в 1869 році. Це була жінка вчений Мєрі Уорт. Вона померла від того що випала на повороті з автомобіля і попала під його колеса. Друге ДТП також відбулося в Британії тільки вже у 1896 році. Це був Артур Едсел який проводив випробування автомобілів. Він відволікся на співрозмовника і непобачивши, збив жінку на дорозі. Суд врахував це нещасним випадком. Третє ДТП відбулося в США в 1899 році. Коли чоловік виходив з трамвая його збив водій таксі. Суд також врахував це нещасним випадком.
Випущені автомобіліВ 1903 році всього було випущено 60.000 автомобілів. В 1910 році, всього за 7 років кількість випущених автомобілів вже нараховувало 1 млн. А в 2019 році кількість авто в світі вже нараховувало 1 млрд. З таким стрімким ростом автомобілів і дуже стрімко зростали і ДТП.
У 20-30 роках випробування міцності автомобілів заміряли тим що, скидували автомобіль з обрива і дивилися на деформації кузова, після цього вони усилювали кузов. В деяких чатинах кузова метал міг доходити аж до 3 см сталі. В 1934 році для випробування автомобілів на міцність почали використовувати кадаврів (трупи людей). І після випробувань аналізували переломи кадаврів.
Автомобільні компанії прагнули робити свої автомобілі дуже міцними, навіть коли машину скидали з обрива на ній було декілька вм’ятин, і після цього автомобіль міг далі продовжувати їхати. Люди часто вмирали в таких автомобілях тому що кузов не глушив силу удара і вся сила йшла на водія. Але після того як з’явився вчений Бела Барені багато чого змінилось.
Бела Барені конструктор автомобільної техніки, першим розробив сукупність методів та вирішень пасивної безпеки в автомобілебудуванні і завдяки чому заслужено вважається основоположником цього напряму. Заснував більше 2.5 тисячі патентів. Був єдиний хто вірив що розробити безпечий автомобіль можливо
Трьох секційний кузов. В 1937 Бела Беріні виводить свою теорію про 3 секційний кузов автомобіля. Теорія заключалась в тому що передня і задня частина автомобіля при ударі має сильно деформуватись щоб тим самим забирати частину сили удару на себе. Автомобільні компанії рахували цю теорію безглуздою але компанія Мерседес зацікавилась цією теорією і найняла його до себе на роботу. Але щоб розробити такі автомобілі йому завадила війна. І його звільнили.
Після війни в 1948 році він повертається у мерседес з двома прототипами і через 2 роки він заполучає головний патент.23 січня 1951 року компанія Daimler-Benz подала патентну заявку на захисну оболонку кузова легкового автомобіля, оточену спереду і ззаду міцною захисною капсолою. Автором винаходу виступав інженер Бела Барені. Патент за номером 854 157 був схвалений у січні 1952 року.
Бел замінив всі ручки, перевимикачі, тримачі, торпеду, руль. Ручки, зеркало заднього виду на автомобілях які були залізні, Бел розробляв так щоб при ударі вони зривалися і не змогли тривмувати водія. Деякі інші ручки в салоні були змінені на пластмасові. Салон був перероблений так щоб забирати частину енергії і не травмувати водія у ДТП.
Підголовник. У 1968 році Бел розробив підголовник у автомобілі. Ця інновація потрібно щоб зменшети ризик травмування шиї. У разі зіткнення автомобіля з великою швидкістю, голова водія або пасажира може викинутися вперед і навпаки зі спинкою сидіння, що може призвести до серйозного травмування шиї.
Ще деякі розробки Бела. Бел також розробив поперечні балки на днищі автомобіля які служать для укріплення під час бокового удару. Масивна бокова стойка придумана для того щоб захистити пасажирську капсулу при перевороті автомобіля. Також Бел придумав і складне рульове колесо яке при ударі заберає на себе частину енергії
Нильс Болин який раніше займався катапультами з авіації розробив перший серійний ремінь безпеки. В 1958 році він перейшов до компанії Volvo, де перед ним поставили задачу зробити ремінь безпеки. Перші ремені безпеки не як опції, а як стандартну комплектацію представила компанія Volvo в 1959 році.