Пасивна безпека автомобіля (розвиток)

Про матеріал
Пасивна безпека автомобіля перспективи розвитку, перші вровадження, смертність людей у ДТП.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пасивна безпека автомобіля. Презентацію виконав

Номер слайду 2

Перші смерті від автомобілів. Перше ДТП сталося в Британії в 1869 році. Це була жінка вчений Мєрі Уорт. Вона померла від того що випала на повороті з автомобіля і попала під його колеса. Друге ДТП також відбулося в Британії тільки вже у 1896 році. Це був Артур Едсел який проводив випробування автомобілів. Він відволікся на співрозмовника і непобачивши, збив жінку на дорозі. Суд врахував це нещасним випадком. Третє ДТП відбулося в США в 1899 році. Коли чоловік виходив з трамвая його збив водій таксі. Суд також врахував це нещасним випадком.

Номер слайду 3

Випущені автомобіліВ 1903 році всього було випущено 60.000 автомобілів. В 1910 році, всього за 7 років кількість випущених автомобілів вже нараховувало 1 млн. А в 2019 році кількість авто в світі вже нараховувало 1 млрд. З таким стрімким ростом автомобілів і дуже стрімко зростали і ДТП.

Номер слайду 4

Смертність від автомобілів. В 1930 році кількість смертей від автомобілів досягала 31 тисячіЦе приблизно 100 чоловік в день.

Номер слайду 5

Перші спроби. В 1930 році були введені перші засоби безпеки пішоходів від автомобілів, це відбійники. Відбійники ставили в небезпечних місцях де був великий шанс що автомобіль вилетить на пішохода або обрив.

Номер слайду 6

Випробування автомобілів. Раніше фірми випробували автомобілі на дорогах спільного використання, тим самим вони наражали людей і інших водіїв на небезпеку. Перший полігон для випробувань зробила фірма shewrolet у 1934 і за нею це почали робити інші масивні автокомпанії.

Номер слайду 7

У 20-30 роках випробування міцності автомобілів заміряли тим що, скидували автомобіль з обрива і дивилися на деформації кузова, після цього вони усилювали кузов. В деяких чатинах кузова метал міг доходити аж до 3 см сталі. В 1934 році для випробування автомобілів на міцність почали використовувати кадаврів (трупи людей). І після випробувань аналізували переломи кадаврів.

Номер слайду 8

Автомобільні компанії прагнули робити свої автомобілі дуже міцними, навіть коли машину скидали з обрива на ній було декілька вм’ятин, і після цього автомобіль міг далі продовжувати їхати. Люди часто вмирали в таких автомобілях тому що кузов не глушив силу удара і вся сила йшла на водія. Але після того як з’явився вчений Бела Барені багато чого змінилось.

Номер слайду 9

Бела Барені конструктор автомобільної техніки, першим розробив сукупність методів та вирішень пасивної безпеки в автомобілебудуванні і завдяки чому заслужено вважається основоположником цього напряму. Заснував більше 2.5 тисячі патентів. Був єдиний хто вірив що розробити безпечий автомобіль можливо

Номер слайду 10

Трьох секційний кузов. В 1937 Бела Беріні виводить свою теорію про 3 секційний кузов автомобіля. Теорія заключалась в тому що передня і задня частина автомобіля при ударі має сильно деформуватись щоб тим самим забирати частину сили удару на себе. Автомобільні компанії рахували цю теорію безглуздою але компанія Мерседес зацікавилась цією теорією і найняла його до себе на роботу. Але щоб розробити такі автомобілі йому завадила війна. І його звільнили.

Номер слайду 11

Після війни в 1948 році він повертається у мерседес з двома прототипами і через 2 роки він заполучає головний патент.23 січня 1951 року компанія Daimler-Benz подала патентну заявку на захисну оболонку кузова легкового автомобіля, оточену спереду і ззаду міцною захисною капсолою. Автором винаходу виступав інженер Бела Барені. Патент за номером 854 157 був схвалений у січні 1952 року.

Номер слайду 12

Краш-тести. Після проведення перших краш тестів з цією технологією було відразу видно на скільки Бел був правий. З цією технологією автомобіль став легшим, найдійнішим, економічнішим і безпечнішим

Номер слайду 13

Перша машина яка була випущена в серійне виробництво з технологією трьох секціного кузова стала машина Mercedes w111. Самий безпечний автомобіль на той час

Номер слайду 14

На кузові Бел не спинився. Наступною ціллю Бела було проектування повністю травмобезпечного салону

Номер слайду 15

Бел замінив всі ручки, перевимикачі, тримачі, торпеду, руль. Ручки, зеркало заднього виду на автомобілях які були залізні, Бел розробляв так щоб при ударі вони зривалися і не змогли тривмувати водія. Деякі інші ручки в салоні були змінені на пластмасові. Салон був перероблений так щоб забирати частину енергії і не травмувати водія у ДТП.

Номер слайду 16

Підголовник. У 1968 році Бел розробив підголовник у автомобілі. Ця інновація потрібно щоб зменшети ризик травмування шиї. У разі зіткнення автомобіля з великою швидкістю, голова водія або пасажира може викинутися вперед і навпаки зі спинкою сидіння, що може призвести до серйозного травмування шиї.

Номер слайду 17

Ще деякі розробки Бела. Бел також розробив поперечні балки на днищі автомобіля які служать для укріплення під час бокового удару. Масивна бокова стойка придумана для того щоб захистити пасажирську капсулу при перевороті автомобіля. Також Бел придумав і складне рульове колесо яке при ударі заберає на себе частину енергії

Номер слайду 18

В 1994 році Бела Барені внесли в зал автомобільної слава як самого видатного і успішного інженера винахідника в сфері автомобільної безпеки. Завдяки Белу мільйони людей зараз які попадали в ДТП виживали. В 1997 році Бел помре.

Номер слайду 19

Всі системи які були обговорені раніше не мають ніякого сенсу якщо ти не пристібнутий ременем безпеки.

Номер слайду 20

Перші ремені безпеки. В 1903 році Гюстоф Дезире-лего запатентував перший ремень безпеки. Ці ремені на той час використовувалися лише в авіації і ніхто з водіїв не збирався ними користуватись.

Номер слайду 21

Нильс Болин який раніше займався катапультами з авіації розробив перший серійний ремінь безпеки. В 1958 році він перейшов до компанії Volvo, де перед ним поставили задачу зробити ремінь безпеки. Перші ремені безпеки не як опції, а як стандартну комплектацію представила компанія Volvo в 1959 році.

Номер слайду 22

В 1959 році з’являється перший автомобіль Volvo PV444 з стандартною комлектацією в яку входить ремінь безпеки.І в цьому ж році з’являється патент 3 043 625 в якому описувалась конструкція трьох точкового реміня безпеки

Номер слайду 23

Volvo були перші хто зробив обов’язкове встановлення ременів безпеки на свої автомобілі, починаючи з 1959 року, і тим самим задала стандарти безпечного автомобіля.І після цього вони зробили свій патент загальнодоступним для всіх інших компаній.

Номер слайду 24

Конструкція. Триточковий ремінь безпеки складається з лямки, замка і втягувальної котушки. Лямка ременя безпеки виготовляється з міцного матеріалу. Лямка кріпиться до кузова за допомогою спеціальних пристроїв у трьох точках: на стійці, на порозі і на спеціальній тязі із замком.

Номер слайду 25

Чому потрібно пристібатися ременем безпеки?

Номер слайду 26

Volvo З 2020 року Volvo поставили ціль, що за їхніми автомобілями ніхто не помре. Для цього вони обмежели максимальну швидкість до 180 км.год. У ЄС після кожного ДТП з машиною Volvo, на місце ДТП приїжають їхні робітники і аналізують пошкодження щоб у майбутньому усунути їх.

Номер слайду 27

Дякую за увагу

Номер слайду 28

pptx
Додано
20 червня 2023
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку