Перевірка мовної теми: «Повторення вивченого в початкових класах»
І варiант.
1.Не належить до самостiйних частин мови
А прикметник
Б прислiвник
В займенник
Г прийменник
2.Укажiть рядок, у якому всi власнi назви потрiбно писати в лапках
А гори Карпати, стадiон Авангард
Б мiсто Одеса, рiчка Буг
В газета День, кiнотеатрЗмiна
Г собака Дружок, печиво Надiя
3.Знайдiть рядок, у якому в особових закiнченнях усiх дiєслiв потрiбно писати е або є
А лiп..ш, кле..ш, зна..ш
Б вар..ш, чу..ш, умi..ш
В малю..ш, прийд..ш, умива..шся
Г бач..ш, вслуха..шся, хоч..ш
4.У реченнi Я слухаю мелодiю осінню вiдмiнок прикметника
А родовий
Б давальний
В знахiдний
Г мiсцевий
5.Визначте рядок, у якому неправильно утворено форму кличного вiдмiнка всіх iменникiв
А вербо, Юлечко, мрiє
Б Івану, козаче, пiсне
В Натале, другу, душо
Г земле, Марiє, Катрусе
А Наявність 1 речення.
Б Розділові знаки.
В Наявність теми і основної думки
Г Декілька абзаців
1 п’ятiрка 2 п’ятий 3 уп’яте 4 п’ятирiчний |
А iменник Б прикметник В числiвник Г прислiвник S займенник |
1 iменник 2 займенник 3 прислiвник 4 дієслово |
А вiдповiдає на питання де? коли? я к? Б належить до певного роду В вказує на дію або стан предмета Г указує на особу, предмет, але не називає їх Двiдповiдає на питання котрий? с к i л ь к и? |
нього.
1.Замок стояв на високому пагорбi. 2. Звiдсий назва – Мукачеве. 3. Вони пiднiмали на гору важке камiння й iншi … . 4. Мiсто Мукачеве виникло бiля старовинного замку, що захищав вихiд з гiр у низовину. 5. У легендi про заснування мiста розповiдається, що пiд час його спорудження люди зазнавали страшенних мук (З легенди).
Перевірка мовної теми: «Повторення вивченого в початкових класах»
ІІ варiант.
1.Укажiть службову частину мови
А прикметник
Б прислiвник
В займенник
Г прийменник
2.Визначте рядок, у якому всi власнi назви потрiбно писати в лапках
А телевiзор Електрон, санаторiй Джерело
Б кiт Пушок, автомобiльТаврiя
В рiчкаДнiстер, село Волошки
Г журнал Країна, гора Говерла
3.Знайдiть рядок, у якому в особових закiнченнях усiх дiєслiв потрiбно писати и або ї
А говор..ш, бач..ш, кле..ш
Б спiва..ш, усмiха..шся, заважа..ш
В колиш..ш, воз..ш, здобуд..ш
Г пиш..ш, вивод..ш, роб..ш
4.У реченнi В осiнньому лiсi багато грибiв вiдмiнок прикметника
А родовий
Б давальний
В знахiдний
Г мiсцевий
5.З’ясуйте, у якому рядку всi слова записано з орфографiчними помилками
А душою, бур’як, зходити
Б на дорозi, угору, св’ято
В смiєшься, не писати, мiлiон
Г говорите, грається, карпати
6. Оберіть назви стилів мовлення:
А Діалог
Б Науковий
В Художній
Г Опис
7.Установiть вiдповiднiсть мiж словом i частиною мови, до якої воно належить
1 добрий 2 доброта 3 добре 4 добрiшати |
А iменник Б прикметник В дiєслово Г прислiвник Дзайменник |
8. Поєднайте частину мови та питання, на які вона відповідає.
1 iменник 2 займенник 3 прислiвник 4 сполучник |
А незмiнювана частина мови Б належить до певного роду В поєднує слова i частини речення Г указує на особу, предмет,але не називає їх Двiдповiдає на питанняякий? чий? |
9. Провідміняйте словосполучення гарна сукня, виділіть закінчення.
10.Переставте мiсцями речення, щоб утворився текст, i виконайте завдання до нього.
1.Тодi хтось викотив на небо сонце. 2. Потiм простягнуло свої руки-промiнцi. 3. Нiчка склала крила, i зорi пiшли спати. 4. Народився новий … . 5. Спершу воно несмiливо всмiхнулося i привiталося до хмаринок.