Перезентація до інтегрованого уроку з української мови в 9 класі «Основні види складнопідрядних речень. База даних»

Про матеріал

ТЕМА: «Основні види складно - підрядних речень. База даних»

МЕТА: освітня:

- систематизація знань за теми «Складнопідрядне речення» і «Створення і заповнення бази даних»;

- формування умінь визначати види складнопідрядних речень;

- розвиток пунктуаційних навичок;

- формування умінь виділяти необхідну інформацію з різних джерел і представляти її у вигляді бази даних.

-

розвиваюча:

- розвиток навичок парної і групової роботи;

- розвиток навичок і здібностей критичного мислення (навичок зіставлення, формулювання і перевірки гіпотез, умінь аналізувати мовний матеріал, процес власної навчальної діяльності);

- формування вміння слухати і вступати в діалог.

-

виховна:

- виховання дбайливого ставлення до рідної мови;

- виховання шанобливого ставлення до чужої думки, культури навчальної праці, вимогливого ставлення до себе та своєї роботи.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА: «Основні види складно - підрядних речень. База даних»МЕТА: освітня:- систематизація знань за теми «Складнопідрядне речення» і «Створення і заповнення бази даних»;- формування умінь визначати види складнопідрядних речень;- розвиток пунктуаційних навичок;- формування умінь виділяти необхідну інформацію з різних джерел і представляти її у вигляді бази даних. розвиваюча:- розвиток навичок парної і групової роботи;- розвиток навичок і здібностей критичного мислення (навичок зіставлення, формулювання і перевірки гіпотез, умінь аналізувати мовний матеріал, процес власної навчальної діяльності);- формування вміння слухати і вступати в діалог. виховна:- виховання дбайливого ставлення до рідної мови;- виховання шанобливого ставлення до чужої думки, культури навчальної праці, вимогливого ставлення до себе та своєї роботи.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

goo.gl/dbr2uo

Номер слайду 4

[ ], ( ). [ ], ( ). [ ], ( ).

Номер слайду 5

Завдання №1 Спишіть речення, разставте розділові знаки . Побудуйте схеми даних речень . 1. Щоб не заблукати я вирішив повернутися на стежку. 2. Недарма кажуть що діло майстера боїться. 3. Гора на яку ми піднялися з іншого боку виявилася стрімкою.

Номер слайду 6

Перевір 1. Щоб не заблукати, я вирішив повернутися на стежку. ( ), [ ]. 2. Недарма кажуть, що діло майстера боїться. [ ], ( ). 3. Гора, на яку ми піднялися, з іншого боку виявилася стрімкою. [ ,( ), ].

Номер слайду 7

«Бог Інтернету - це стислість і доступність думки. У жертву йому можна приносити все - точність, красу, стиль. У житті ми використовуємо дві мови: складну письмову і просту усну. Інтернет породив третю мову - проміжну. Він поєднав у собі точність першої і стислість другої. » У завданні 2 спробуйте зібрати воєдино материали підручників української мови, інформатики та Інтернету.

Номер слайду 8

Завдання №21) Створити БД «Види складнопідрядних речень », використовуючи матеріали підручника (§ 18, ст. 67 ) і мережі Інтернет. 2) Чи логічною є думка, що підрядні частини відповідають на питання другорядних членівречення? Відповідь обґрунтуйте.3)Виконайте вправу 2 на ст.68 І варіант - А,В завдання, ІІ варіант-Б,В завдання.

Номер слайду 9

Завдання 3 Складіть речення про центральну вулицю вашого міста (села, селища) за поданими схемами й запишіть їх. 1. [ ], (яка). 2. [ ], (що). 3. (Якщо), [ ].

Номер слайду 10

Смислове читання{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}До читання. Суждення. Після читання1. 2. 3. 4.

Номер слайду 11

Смислове читання{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}До читання. Суждення. Після читання1. «Інтернет – це завжди прекрасно.»2. «… була винайдена якась геніальна штука - Всесвітня інформаційна мережа. »3. «Будь-яка людина не захищена від зловмисників»4. «У Стародавній Греції оратора, який виступав на площі в Римі, слухали не більше 20 тисяч осіб ...»

Номер слайду 12

Смислове читання{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}До читання. Суждення. Після читання1. «Інтернет – це завжди прекрасно.»-2. «… була винайдена якась геніальна штука - Всесвітня інформаційна мережа. »+3. «Будь-яка людина не захищена від зловмисників»+4. «У Стародавній Греції оратора, який виступав на площі в Римі, слухали не більше 20 тисяч осіб ...»-

Номер слайду 13

Запам’ятайте!Читати будь-який текст треба уважно, усвідомлено, вдумуючись у зміст. Щоб не потрапити в «пастку», не прийняти неправдиву інформацію за істину, перевіряйте факти, дати, імена, судження.

Номер слайду 14

Інтернет постійно збільшує вплив на сучасну українську мову. Змінюються звичні всім норми, а мова все одно розвивається. “Мова – це наша національна ознака, в мові – наша культура, сутність нашої свідомості.”Іван Огієнкоhttps://www.youtube.com/watch?v=ZFcb. JEVmk4g

Номер слайду 15

за вибором учня:1) §18, ст. 69 вправа 7 (а,б);2) §18, goo.gl/qoh. Vrz

Номер слайду 16

pptx
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
1150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку